C 04.2022 по 09.2023 (1 рік 5 міс.)
В компанії: ГУ Пенсійного фонду України, Київ Посада: Начальник управління адміністративного забезпечення Функціональні обов'язки: Керівник управління. В підпорядкуванні: АГ відділ, відділ звернення громадян, загальний відділ. (Підлеглих 62). Забезпечення життєдіяльності управління та відділень в м.Києві, своечасну реєстрацію документів, контроль та відповіді на звернення громадян та органів влади. Проведення своєчасних ремонтних робіт, підтримання автотранспорту на відповідному рівні, проведення закупівель щодо потреб Управління, підбір персоналу виконання наказів керівництва тощо.
C 02.2019 по 07.2021 (2 роки 5 міс.)
В компанії: АТ Укрпошта, Київ Посада: Регіональний менеджер В2В Функціональні обов'язки: Куратор 6 відділів дирекцій Одеська, Дніпропетровська, Запорізька, Миколаївська, Херсонська, Кіровоградська, в сегменті продажу В2В. У мої обов'язки входить: координація та розподіл планів, організація та контроль продажів на місцях, контроль активностей із залучення клієнтів (воронка продажів), підбір персоналу, вирішення деяких операційних питань, що впливають на роботу відділів, при необхідності підключення до переговорів щодо залучення клієнтів, консолідація та збирання статистичної інформації аналіз активностей співробітників. Результати роботи мого макрорегіону: 2019 р. середнє виконання планів на рівні 110-115%, 2020 р. 90-95%, 2021 р. 1 квартал виконання плану на рівні 120%. 2021 2 квартал прогноз виконання плану 110-115%. Кількість підлеглих: 6 керівників відділів, 19 менеджерів з продажу В2В.
C 02.2018 по 02.2019 (1 рік )
В компанії: АТ Укрпошта, Київ Посада: Територіальний менеджер Функціональні обов'язки: Керівник групи відділень (3035 відділень). Основні обов'язки: Розподіл та контроль виконання планів продажу відділеннями; контроль якості обслуговування відділень, шляхом моніторингу з виїздом на локації (таємний покупець); підбір персоналу; проведення нарад із керівниками на щомісячній основі; організація навчань/підвищення кваліфікації для персоналу; розвиток мережі (пошук приміщень, проведення переговорів, моніторинг процесу підготовки/ремонтів перед відкриттям та відкриття відділення) участь у національних змаганнях продажу. За рік роботи керував трьома групами відділень: 1 Києво Святошинська група, 2 Макарівська Бородянський, ОболонськоВишгородська. Результати роботи: 1 група відділень, виграно 3 місце в Україні в національному змаганні з продажу, відкрито 2 відділення. 2 група відділень виконання плану (приріст 60% за 4 місяці 15%/на місяць)3 група відділень, доукомплектований штат та збільшено результати продажів (приріст) до 20%/міс, разом за 2 місяці + 40%.
C 08.2016 по 02.2018 (1 рік 6 міс.)
В компанії: ООО «Экспомобилле» Производство оборудования для презентации керамической плитки., Київ Посада: Директор направления конечной реализации готовой продукции. Функціональні обов'язки: Контроль, планирование монтаж/демонтаж оборудования для презентации керамической плитки, стендов и прочей продукции. Взаимодействие с другими службами.
C 12.2015 по 05.2016 (5 міс.)
В компанії: Державна служба фінансового моніторингу України, Київ Посада: Департамент фінансових розслідувань Функціональні обов'язки: Аналіз ризиків у сфері страхових, інвестиційних послуг та у зовнішньоекономічній сфері.
C 03.2011 по 03.2013 (2 роки )
В компанії: ПАТ Укрінбанк, Київ Посада: Начальник управління розвитку та координації діяльності регіональної мережі банку Функціональні обов'язки: Стратегічне планування регіональної мережі. Розвиток, організація, оптимізація регіональної мережі банку по всій Україні (200 точок продажу станом на початок 2013 року). Контролює операційні показники регіональної мережі. Проведення фінансового аналізу діяльності відділень регіональної мережі у межах бізнесів. Вирішення адміністративногосподарських, фінансових питань, пов'язаних з відкриттям та роботою точок продажу. Пошук приміщень, переговори з орендодавцями, договірна діяльність. Моніторинг нерухомості Вибір ключового персоналу регіональної мережі. Виїзний моніторинг роботи відділень (прохідність, навантаження, обсяг продажу, якість продажу "таємний покупець", місце розташування, умови роботи та інше). Побудова ефективної комунікації із регіональною мережею Банку. Контроль та організація роботи управління. Досягнення: На підставі проведеного мною swotаналізу регіональної мережі банку, вніс пропозицію, захистив перед Правлінням Банку, реорганізацію структури головного офісу банку з подальшою реорганізацією регіональної мережі. Результат: чіткий поділ на back office front office, бізнес напрямки (роздріб та корпоративний бізнес) із закріпленням зон відповідальності кожної; стандартизація процедур відкриття/закриття точок продажу, підбору ключового персоналу. З 2011 по 2013 роки, було відкрито (у 2011 році було 110 точок продажів) 90 точок продажів, з них 20 повноформатних відділень (старт 34 співробітники), решта мінівідділень. Відібрав та погодив близько 35 керівників для регіональної мережі.
C 10.2006 по 08.2010 (3 роки 10 міс.)
В компанії: ПАТ ВТБ БАНК, Київ Посада: Регіональний директор Управління розвитку та контролю ефективності регіональної мережі банку Функціональні обов'язки: Куратор по західному регіону України 8 філій та понад 35 відділень. Організація, координація та контроль процесу продажів. Брав участь у розробці/впровадженні механізмів підвищення ефективності продажів підрозділами. Контролював виконання бюджетних та планових показників. Здійснював практичну та методологічну підтримку відділень, що куруються, в частині побудови роботи в підрозділі, структурування роботи керівника підрозділу, опрацювання проектів та реалізації наступних етапів продажів. Здійснював інформаційноконсультаційну підтримку відділень, що куруються, на етапі залучення клієнтів. Здійснював планування, розвиток, організацію, повний запуск та оптимізацію регіональної мережі банку. Брав участь у розробці заходів для підвищення доходності відділень регіональної мережі. Займався підбором ключового персоналу регіональної мережі у проблемних точках продажу. Проводив: переговори із власниками приміщень, моніторинг нерухомості, пошук приміщень під локації. Здійснював контроль організації якості роздрібного продажу в точках продажу з виїздом на місце. Контролював адміністративногосподарські питання (технічний стан об'єктів, закупівля канцтоварів, проведення тендерів). Досягнення: Відкрив/запустив понад 30 точок продажу сучасного формату. Організував покупку нового приміщення під філію у Львові. Листопад 2006р.– переконав керівництво про необхідність утримання професійного управлінського складу точок продажу директора дирекцій (Львів, Хмельницький, ІваноФранківськ, Тернопіль), підібрав новий персонал (Луцьк, Ужгород, Чернівці, Рівне), що згодом позитивно вплинуло на економічні показники та рейтинги точок продажу в системі банку . Брав участь у підборі нового персоналу середнього рівня під навчання та впровадження надалі технології моделі продажів. Успішно завершив як куратор проекту перехід регіональної мережі на єдиний баланс (близько 300 точок продажу). У період кризи успішно провів переговори з власниками приміщень щодо зниження орендної плати. Результат – понад 700 тис. грн. економії за рік.
C 02.2005 по 10.2006 (1 рік 8 міс.)
В компанії: ПАТ Банк Фінансова Ініціатива, Київ Посада: Заступник начальника управління розвитку банку / начальник відділу міжнародних розрахунків Функціональні обов'язки: Заступник начальника управління розвитку банку: в.о. начальника управління, запуск та організація роботи управління, методологія, розвиток регіональної мережі, підбір персоналу на точки продажу. Начальник відділу міжнародних розрахунків: встановлення кореспондентських відносин з банку резидентами/не резидентами, відкриття/закриття кор.рахунків (лоро/ностро), аналіз руху коштів по к/рахунках, міжбанківські та клієнтські платежі у валюті, ділове листування, подання звітності до НБУ. Досягнення: Запуск та організація роботи відділу з "0". Підготовка та затвердження відповідної методології.
C 12.2002 по 10.2004 (1 рік 10 міс.)
В компанії: ПАТ Фортуна-банк, Київ Посада: Начальник відділу кореспондентських відносин Функціональні обов'язки: Встановлення кореспондентських відносин з банками (Ностро рахунки), аналіз руху коштів за до/рахунками, міжбанківські та клієнтські платежі у валюті, ділове листування, подання звітності до НБУ. Досягнення: Організація та запуск відділу з "0". Мною у тривалих телефонних переговорах відкрито кор./рахунок у Бельгійському банку в період міжнародних санкцій FATF до України (заборона на відкриття кор./рахунків для Українських банків). Навчений з "0" протягом 2х тижнів співробітник для фінансового моніторингу, який згодом став Членом Правління Банку. За моєю участю (у тому числі) у банку впроваджено платіжну систему SWIFT.
C 04.2000 по 10.2002 (2 роки 6 міс.)
В компанії: ПАТ Український капітал, Київ Посада: Провідний спеціаліст відділу кореспондентських відносин Функціональні обов'язки: Встановлення кореспондентських відносин з банку резидентами/не резидентами, відкриття/закриття корр.рахунків (лоро/ностро), аналіз руху коштів по до/рахунках, міжбанківські та клієнтські платежі у валюті, подання звітності до НБУ. повністю вник у організацію роботи відділу у цьому напрямі й згодом заміняв керівника відділу під час відпусток.
C 03.1993 по 04.2000 (7 років 1 міс.)
В компанії: Національний банк України, Київ Посада: 1-ї категорії (Ревізійний департамент) / провідний спеціаліст (Департамент банківського нагляду), економіст 2-ї категорії, економіст ОПЕРУ Функціональні обов'язки: Проведення перевірок внутрішньосистемних обласних управлінь, структур Національного банку України; інспектування комерційних банків за тематичними напрямами, ділове листування. Досягнення у 1999 році за завданням Генеральної Прокуратури брав участь у комплексній спільній перевірці в Одесі (обласне управління НБУ), пов'язаних із розкраданням коштів.
|