C 10.2013 по 12.2014 (1 рік 2 міс.)
В компанії: Корпорація «IntellectServis» , Київ Посада: Бухгалтер-эксперт аналитического отдела Функціональні обов'язки: Розробка і тестування модуля «Зарплата» програмного забезпечення M.E.DOC ; M.E.DOC IS. Первинні бухгалтерські документи. Розробка і тестування Звітних форм у модулі «Зарплата» програмного забезпечення M.E.DOC ; M.E.DOC IS: Форми 1ДФ «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого(сплаченого) на користь платників податку , і сум утриманого з них податку; Додатка 4 «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів; Форма Ф4 ФСС з ТВП «Звіт по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у випадках з тимчасової втрати працездатності»; ЗаяваРозрахунок для ФСС з ТВП; статистична звітність. 1ПВ Звіт з праці (місячна, квартальна). Моніторинг законодавства у галузі бухгалтерського обліку та звітності. Внесення змін, розробка додаткових функцій у модулі «Зарплата» програми M.E.DOC ; M.E.DOC IS відповідно до чинного законодавства України.
C 02.2007 по 10.2013 (6 років 8 міс.)
В компанії: Управління праці, соціального захисту та захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Бучанської міської ради. , Буча, Киевской области Посада: Специалист 1 -й категории отдела бухгалтерского учёта и отчётности (бухгалтер по зарплате) Функціональні обов'язки: Планування системи бюджетування по статті витрати на заробітну плату. Визначення обсягу надходження фінансування коштів на майбутній період. Розрахунок та формування фінансових прогнозів, щодо потреби покриття витрат за кошторисом по статті заробітна плата. Приймала участь у в процесах узгодження і затвердження бюджетів. Облік фактичних показників по нарахуванню заробітної плати по працівникам, посадам (70 співробітників) і структурним підрозділам Управління і їх відхилень від бюджетних значень). Забезпечення керівництва фінансового управління Бучанської міської ради необхідною інформацією для ефективного управління фінансовими результатами. Бюджетний контроль. Проводити здійснення своєчасних коригувальних заходів місячного плану фінансування, при заданих обмеженнях використовуваних ресурсів державного фінансування. Реєстрація фактичних витрат по статті заробітна плата по управлінню і визначення відхилень від запланованих. Виявити причини виникнення відхилень. Надати звітну інформацію до фінуправління. Бухгалтерський облік. Облік та нарахування з/плати згідно табелю обліку робочого часу, щорічних відпускних згідно наказів відділу кадрів, відпускних для участі в лабораторноекзаменаційних сесіях, додаткових , соціальних відпусток, з лікарняних листів, допомоги з тимчасової непрацездатності по вагітності та пологам, інших доплат (донорські, державні обов’язки), відшкодування трудового каліцтва, нічних, бригадирських, доплати за сумісництво та за вихідні дні. Утримання із з/плати , у тому числі, з лікарняних: соціальні фонди (пенсійний, єдиний соціальний внесок); ПДФО прибутковий податок; профвнески. Нарахування соціальних внесків на фонд з/плати: Звітування перед фондами. Формування проводок по рахункам за Меморіальним ордером № 51 Надання довідок по з/платі працівникам установи. Звіти з праці за формою 1ПВ – місячний і квартальний з розшифровкою фонду оплати праці. Ведення фінансово-податкової звітності (Додаток 4, персоніфікація, 1ДФ, Ф4). Формування штатного розкладу з урахуванням особливих надбавок у державній службі та за ЄТС (єдина тарифна система) для працівників територіального центру
C 04.1994 по 11.1996 (2 роки 7 міс.)
В компанії: Финансовый отдел , Горлівка Посада: Заместитель главного бухгалтера финансового отдела Функціональні обов'язки: Ведення бухгалтерського обліку доходів і видатків районного бюджету по загальному фонду . Участь при складанні квартальних і річних звітів по виконанню доходної та видаткової частини районного бюджету . Підготовка необхідних документів для відкриття особових і реєстраційних рахунків з наступним повідомленням в ДПІ. Ведення обліку доходів і видатків по особових і реєстраційних рахунках відкритих в казначействі по інших надходженнях спеціального фонду (транспортний податок, приватизація, екологія, цільові надходження). Ведення бухгалтерського обліку по субвенціях з обласного та державного бюджетів. Звірка місячних звітів, поданих казначейством із даними бухгалтерського обліку . Участь у підготовці проектів рішень сесії міської ради, рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського, районного голови, які вносить на розгляд начальник фінансового управління, перевірка їх відповідності вимогам чинного законодавства. Ведення кадрового обліку фінансового відділу . Запровадження заходів по експлуатації комп’ютерної техніки, та програмного забезпечення (АРМ бухгалтера перша застосувала у роботі серед бухгалтерів фінансових відділів міста Горлівка). Проведення перевірок стану бухгалтерського обліку , проведення інвентаризацій в бюджетних установах, які фінансуються з районного бюджету. Надання необхідної допомоги працівникам бухгалтерії бюджетних установ щодо правильного ведення бухгалтерського обліку і складанні звітності.
|
Найбільш важливі досягнення в житті та кар'єрі:
Професійні навики: Постановка і вирішення завдань за пріоритетами. Моніторинг законодавства (ЗІР( Загальнодоступний Інформаційно-довідниковий ресурс ДФС; Ліга-Закон), швидкісне запровадження змін. Навички ділового мовлення і листування. Досвід складання запитів, щодо питань оподаткування у Фіскальну Державну службу України. Складання посадових інструкцій для співробітників. Ведення бухгалтерського та податкового обліку; кадрового обліку. Формування фінансової , податкової, статистичної та іншої звітності в ПЗ (m.e.doc; ОPZ). Ведення обліку ОС, матеріалів на виробництві по : літейному, механічному, транспортному, інструментальному, будівельному цехам, всього 11 цехів і 17 відділів . Нарахування, облік заробітної плати (в модулі «Зарплата» програмного забезпечення m.e.doc; Excel) , утримання та сплата відповідних податків. Економічний аналіз . Планування, прогноз бюджету по статті витрати на заробітну плату. Досвід проходження комплексних перевірок податковими органами, контрольно – ревізійним управлінням міста та України, пенсійного фонду та фондами соціального страхування та інших контролюючих органів. |