C 04.2018 по 10.2021 (3 роки 6 міс.)
В компанії: Група агропідриємств, Полтава Посада: Фінансовий директор. фінансовий консультант з управління фінансами, управлінського обліку, оптимізації та автоматизації бізнес-процесів. Ініціатор створення лізингової/універсальної фінансової компанії Функціональні обов'язки: управління фінансами підприємства (бухгалтерський, податковий, управлінський, оперативний облік, звітність та прийняття рішень щодо оптимізації фінансових потоків та системи управління); впровадження та автоматизація системи формування основних управлінських фінансових звітів (P&L, Cash Flow, BS); розробка та імплементація системи бюджетування (Бюджет витрат, Бюджет руху грошових коштів) та аналізу виконання й причин відхилень від планових бюджетів; консолідація управлінського обліку та звітності 2х підприємств групи; оптимізація та автоматизація оперативного документообороту, обліку та звітності; управління грошовими потоками підприємств через консолідований платіжний календар та Бюджет руху грошових коштів; розробка та впровадження системи розрахунку собівартості на готову продукцію; розробка та впровадження розрахунку та визначення ефективності діяльності та фінансовий аналіз рентабельності; впровадження елементів системи фінансового контролінгу в т.ч. управління дебіторською та кредиторською заборгованістю; управління кредитним та лізинговими портфелями (залучено 2 кредити та 2 договори лізингу); юридичнокомерційне погодження договорів підприємства; участь в оптимізації бізнеспроцесів компанії; управління роботою фінансовобухгалтерського відділу.
C 01.2018 по 03.2018 (2 міс.)
В компанії: ПАТ «АКБ «Індустріалбанк», Київ Посада: Керівник проекту впровадження лізингових та інших фінансових послуг (небалансові) Функціональні обов'язки: Консультування з приводу вибору оптимальної моделі інтеграції банківського продукту «Фінансовий Лізинг» (для юридичних/фізичних осіб) в залежності від стратегії, цілей, задач банку; Вибір оптимального Пакету договорів та організація комплектації Стандартного Пакету договорів (Договір купівліпродажу, Договір Фінансового лізингу, Договір зворотного викупу, Договір викупу, Договір страхування, тощо) Визначення та відображення в договорах основних юридичних/податкових/комерційних ризиків при придбанні та здійсненні операції фінансового лізингу; Консультування щодо опису Робочою групою універсальних бізнеспроцесів лізингової діяльності 13го рівня; Складання Технологічних карт проходження лізингової угоди на основі бізнеспроцесу 1го рівня: Проходження лізингової угоди ;Інтеграція бізнеспроцесів 1го рівня в систему бізнеспроцесів та кредитування банку;Консультування щодо бухгалтерського та податкового обліку лізингових операцій лізинговими компаніями, відповідно до бізнеспроцесів 1го рівня Формування стандартного пакету первинних бухгалтерських документів для лізингової діяльності порівняльна характеристика різних моделей розрахунків Графіку лізингових платежів (з додатковими витратами/ без додаткових витрат; капіталізація додаткових витрат/без і тд);
C 09.2015 по 07.2017 (1 рік 10 міс.)
В компанії: ТОВ "НВП "Бджолині технології", Київ Посада: Директор Функціональні обов'язки: формування стратегії компанії з «0»; складання тактичних цілей і задач реалізації проекту; формування діаграми Ганта при реалізації проекту; розрахунок показників інвестиційної ефективності проекту; складання та захист перед інвестором бюджету інвестиційного проекту; розрахунок прогнозного Cash flow на 5 років; сегментування складових елементів старт ап інвестиційного проекту; SWOT аналіз проекту з деталізацією; переговори із бджолярами, проектантами, будівельниками, технологами, постачальниками обладнання, виконавцями робіт; розробка канадської моделі бджільництва з повним циклом; захист проекту перед інвестором; реєстрація юридичної особи; ведення переговорів із наявними агентамизакупівельниками та заводамиекспортерами щодо прикладного алгоритму аналізу на якість/закупівліпереробки меду/складових повної собівартості/ринків збуту та експортних цін; моніторинг ринку закупівлі меду та сезонних особливостей; підготовка пакету договорів для закупівліаналізупереробкикінцевого аналізу перед завантаженнямфрахтута експорту пробних партій меду до США; фінансування, адміністрування та контроль експорту в США та валютування експортної валютної виручки
C 02.2015 по 09.2015 (7 міс.)
В компанії: АТ Кредобанк (м.Львів), Львів Посада: Консультант проекту «Впровадження лізингових операцій» (проектна тимчасова робота) Функціональні обов'язки: Консультування з приводу вибору оптимальної моделі інтеграції банківського продукту «Фінансовий Лізинг» (для юридичних/фізичних осіб) в ПАТ «Кредобанк» в залежності від стратегії, цілей, задач ПАТ «Кредобанк»; Вибір оптимального Пакету договорів та організація комплектації Стандартного Пакету договорів (Договір купівліпродажу, Договір Фінансового лізингу, Договір зворотного викупу, Договір викупу, Договір страхування – по можливості, тощо) Визначення та відображення в договорах основних юридичних/податкових/комерційних ризиків при придбанні та здійсненні операції по фінансовому лізингу Предмету лізингу ПАТ «Кредобанк»; Консультування щодо опису Робочою групою (спеціалісти ПАТ «Кредобанк») універсальних бізнеспроцесів лізингової діяльності 13го рівня; Складання Технологічних карт проходження лізингової угоди на основі бізнеспроцесу 1го рівня: Проходження лізингової угоди ;Інтеграція бізнеспроцесів 1го рівня в систему бізнеспроцесів та кредитування ПАТ «Кредобанк»Консультування щодо бухгалтерського та податкового обліку лізингових операцій лізинговими компаніями, відповідно до бізнеспроцесів 1го рівня Формування стандартного пакету первинних бухгалтерських документів для лізингової діяльності порівняльна характеристика різних моделей розрахунків Графіку лізингових платежів (з додатковими витратами/ без додаткових витрат; капіталізація додаткових витрат/без і тд);
C 10.2014 по 12.2014 (2 міс.)
В компанії: ТОВ «Дельта Лизинг», Київ Посада: Директор Функціональні обов'язки: загальне управління лізинговою компанією; ведення переговорів, складання/корегування та підписання пакету договорів для передачі у фінансовий лізинг 2х електропоїздів ЕКР01 загальною вартістю 400 млн. грн. (кредитний договір, договори застави, договори поручительства, договори страхування, договори покупки та фінансового лізингу); розрахунок прогнозного Cash Flow та розробка системи управління CF ТОВ «Дельта Лізинг»; Розробка можливих схем оптимізації оподаткування лізингової компанії;
C 03.2014 по 10.2014 (7 міс.)
В компанії: ТОВ «ІЗІ Лізинг», ТОВ «Н Лізинг» (правонаступники ЗАТ «Єврофінанс»), Київ Посада: Виконавчий директор Функціональні обов'язки: управління портфелем більше 2 млн. USD. дебіторської заборгованості по активним договорам лізингу/оренди (біля 80% простроченої заборгованості); розробка та впровадження різних методів та схем реструктуризації заборгованості; проведення реструктуризації заборгованості з метою закриття простроченої заборгованості (біля 1 млн. USD закрито та реструктуризовано); передача (продаж/ під управління) частини проблемного портфелю на аутсорсинг юридичній компанії.
C 07.2012 по 10.2012 (3 міс.)
В компанії: ПАТ "Дельта Банк", Київ Посада: Начальник відділу лізингу Департаменту корпоративного бізнесу Функціональні обов'язки: Розрахунок бюджету і затвердження у керівництва створюваної з «0» лізингової компанії; Розрахунок прогнозного PnL (прогнозу Звіту про прибуток і збитки) при різних сценаріях плану і стратегіях виходу на ринок; Розрахунок Cash Flow при різних сценаріях виходу на ринок; Розрахунок строку окупності, IRR, рентабельності інвестицій та ін фінансових показників при створенні лізингової компанії; SWOT аналіз лізингового бізнесу; Розрахунок можливості проведення лізингових операцій на балансі банку з урахуванням Інструкції НБУ з нарахування резервів по активних операціях банку; Розробка лізингових продуктів і пропозицій відносно схем і механізмів конкурентного виходу на ринок Лізингової компанії; Аналіз ринку с / г техніки та ринку напіввагонів України, як найбільш пріоритетними Предметами лізингу; Підготовка презентації з лізингового бізнесу на Правління та Спостережної Ради Дельта Банку;
C 05.2011 по 07.2012 (1 рік 2 міс.)
В компанії: ТОВ «Райффайзен Лізинг Аваль», Київ Посада: Начальник департаменту супроводження продажів із функцією куратора Відділу бізнес-адміністрування Функціональні обов'язки: Повне управління процесом супроводу продажів компанії з повноваженнями прийняття рішень у всіх комерційних питаннях і проблемах (включаючи постачання техніки / обладнання, страхування, платежів та ін); Право підписання договорів лізингу, купівліпродажу та ін договорів по угоді на суму до 7 млн. грн. Пошук нових клієнтів, ведення переговорів та укладення / супровід нових угод, включаючи запит / підписання договорів, авторизація, супровід підписаних договорів до активації після відвантаження техніки / обладнання; Ведення переговорів з постачальниками і клієнтами і внесення змін до договору купівліпродажу обладнання / техніки в т.ч. і ЗЕД відповідно до законодавства України та інтересів компанії по максимізації прибутковості і мінімізації ризиків компанії; Повний супровід договорів купівліпродажу в т.ч. імпорту, включаючи контроль над оперативними, своєчасними і коректними оплатами на постачальників (близько 30 платежів в день); Організація роботи з митницею та іншими державними органами з імпорту / експорту товарів; Супровід і контроль виконання банками зобов'язань за банківськими гарантіями та акредитивами компанії і контрагентів; Участь в організації реструктуризації заборгованості клієнтів за допомогою пошуку найбільш оптимальної та ефективної схеми; Довіреність на підписання від імені компанії договорів, пов'язаних з подальшою передачею техніки / обладнання в лізинг (купівліпродажу, лізингу, поруки, зворотного викупу, договору на надання різних послуг іншими компаніями, договору з відкладальними умовами); Розвиток і впровадження інформаційної служби компанії (callcentre) з метою підвищення ефективності обслуговування клієнтів; Участь в Податковому комітеті і Тарифному комітеті компанії, Комітеті з управління активами; Курування розробки 1С Лізинг та ERP системи ТS Charisma (написання технічних завдань, контроль над їх виконанням, систематизація операційних звітів); Участь у розробці та стандартизації всіх основних контрактів компанії, а також стандартних додаткових угод відносно основних бізнеспроцесів.
C 03.2007 по 03.2011 (4 роки )
В компанії: ТОВ «Райффайзен Лізинг Аваль», Київ Посада: Начальник департаменту бізнес-адміністрування (Back office) Функціональні обов'язки: Оптимізація і опис внутрішніх процедур і бізнеспроцесів компанії в т.ч. по роботі з простроченою заборгованістю; Розробка та впровадження різних методів та схем реструктуризації заборгованості; Автоматизації бізнес процесів компанії в ERP системі, в т.ч. по управлінню та роботою з проблемним портфелем; Розробка та автоматизація операційних звітів по діяльності компанії (у т.ч. з управління дебіторської заборгованості, звіт з постачання та страхуванню техніки / устаткування, звіт з нарахування штрафних санкцій і т.д.); Перевірка і контроль відповідності бухгалтерських, фінансових та операційних даних; Повний супровід договору лізингу та взаємовідносин з клієнтом після передачі предмета лізингу у користування; Розробка та автоматизація операційних звітів по діяльності компанії. Щомісячне виставлення різних рахунків на оплату клієнтами; Контроль над коректністю системних розрахунків і виставляння рахунків (близько 7000 рахунків щомісяця); Розрахунок собівартості вилучених активів компанії, а також збитку / доходу після їх перепродажу; Перевірка і контроль відповідності бухгалтерських, фінансових та операційних даних; Контроль і облік всіх додаткових витрат компанії з метою їх компенсації;
C 01.2006 по 12.2006 (11 міс.)
В компанії: ТОВ «Електросвітлотехніка», Полтава Посада: Фінансовий менеджер Функціональні обов'язки: Складання та аналіз управлінської фінансової звітності; Аналіз фінансовогосподарської діяльності підприємства за результатами управлінської звітності;Оптимізація схем фінансування (овердрафт, акредитив, гарантії) та оптимізація бізнеспроцесів у торговельній діяльності компанії; Аналіз фінансового та валютного ринків з метою вибору більш ефективних строків і дат оплат при імпорті товарів; Бюджетування (прогноз / факт, звітність за центрами витрат, аналіз виконання планів з філіальною структурою, складання та аналіз управлінської фінансової звітності).
|