C 11.2017 по теперішній час (6 років 11 міс.)
В компанії: ФОП Пінчук В.І. (міжнародні перевезення), Луцьк Посада: Бухгалтер-касир Функціональні обов'язки: Робота в програмному забезпеченні 1С Бухгалтерія,ведення каси,робота в банківській програмі IFOBS (оплата рахунків,купівля/продаж валюти),підготовка пакету документів для відрядження водія в рейс,перевірка звітів водія по завершенню рейсу (видача заробітної плати), списання звіиів в 1С,контроль за термінами страхівок на авто,сертифікації відповідності МСТО, введення/зміна інформацї по авто в програму "ШЛЯХ",проплата польських доріг (програма Etoll),подання документів на конкурс ЄКМТ для отримання дозволів з перевезення.Оформлення/звільнення працівників (накази,заяви,трудові договора).Допомога в роботі при необхідності головному бухгалтеру.
C 12.2015 по 05.2017 (1 рік 5 міс.)
В компанії: Фонд Ігоря Палиці "Тільки Разом", Луцьк Посада: Менеджер з організації консультативних послуг Функціональні обов'язки: Спілкування з мешканцями міста,допомога у вирішенні проблем завдяки розробленим програмам Фонду.Реалізація програм Фонду.Сприяння (надання інформації,проведення зборів з мешканцями будинків) створенню ОСББ.Допомога у підготовці до виборчої програми.Проведення нарад і навчання в межах Фонду з колегами, щодо проблемних питань мешканців,та допомога у їх вирішенні,шяхом донесення інформації/заяв/скарг від мешканців до керівництва.
C 07.2013 по 09.2015 (2 роки 2 міс.)
В компанії: АТ "Райффайзен Банк Аваль", Луцьк Посада: Секретар директора Функціональні обов'язки: Оперативне виконання завдань/доручень директора.Робота з вхіною/вихідною кореспонденцією, реєстрація документів,відправлення документів.прийом відвідувачів;ведення діловодства; досконале знання роботи із технічними засобами; обслуговування керівника, планування його робочого дня;прийом телефонних дзвінків; організація прийомів і нарад; замовлення готелів;
C 08.2009 по 03.2012 (2 роки 7 міс.)
В компанії: АТ "Райффайзен Банк Аваль", Луцьк Посада: Начальник сектору адміністративного діловодства Функціональні обов'язки: Забезпечення, організація та контроль документообігу Дирекції Банку.Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції в програмному забезпеченні банку, розподіл кореспонденції по відділам банку. Замовлення канцелярії для адміністративних потреб банку. Листування та координація документів між відділами.Оформлення вхідної/вихідної документації.
C 10.2007 по 08.2009 (1 рік 10 міс.)
В компанії: АКБ "Укрсоцбанк", Луцьк Посада: Провідний економіст відділу роздрібного обслуговування фізичних осіб Функціональні обов'язки: Продаж банківських продуктів та послуг. Робота з клієнтами банку(замовлення/видача банківських карток,відкриття депозитів,оформлення кредитів,відкриття/закриття банківських рахунків).Представлення/захист клопотання про видачу кредиту на нараді в керуючої банком.Участь в селекторних нарадах.Пошук та залучення нових клієнтів.
|