C 08.2013 по теперішній час (12 років 4 міс.)
В компанії: ПАТ « АКБ «Траст-капітал», Київ Посада: Провідний економіст відділу платіжних карток Функціональні обов'язки: Адміністрування карткового модуля BczCard; Адміністрування програмнотехнічного комплексу персоніфікації платіжних карток PinPrint; Відкриття та ведення карткових рахунків клієнтів; Бухгалтерський облік операцій з платіжними картками; Замовлення платіжних карток, видача клієнтам; Надання звітності по платіжних картках; Підготування нормативної документації відділу ( положення, інструкції); Підтримання зв’язку з процесінговим центром Укркарт, банкомспонсором, платіжною організацією Visa Int.; Укладення зарплатних договорів. Надання додаткових послуг по платіжних картках (оформлення овердрафтів, страхування); Підключення, обслуговування банкоматів, постерміналів (інкасація банкоматів та дрібний ремонт); Моніторинг операцій з БПК.
C 08.2012 по 08.2013 (1 рік )
В компанії: Миронівська обєднанаї державна податкова інспекція, Кагарлик Посада: Головний державний інспектор інформаційно-комунікаційного сектору Функціональні обов'язки: розгляд звернень громадян та надання відповідей на них організація та проведення спільних заходів з інститутами громадянського суспільства, спрямованих на формування громадської думки про діяльність ОДПІ, та реалізації державної політики у сфері оподаткування; організація та проведення “круглих столів”, зборів, зустрічей за участі інститутів громадянського суспільства ; взаємодія зі структурними підрозділами ОДПІ з питань зв’язків з громадськістю ; вТакож в обов’язки входить Функція “Стягнення податкового боргу” , а саме: аналіз динаміки та структури податкового боргу в розрізі термінів виникнення, бюджетів, галузей та видів платежів; аналіз випадків податкового боргу; проведення заходів щодо погашення податкового боргу, проведення співбесід з боржниками очно і по телефону; підготовка і вручення боржникам податкових вимог, рішень про застосування заходів щодо стягнення податкового боргу; підготовка матеріалів щодо звернення стягнення на активи боржників у судовому порядку; здійснення взаємодії та обмін інформацією з підрозділами ДПІ з питань стягнення податкового боргу; здійснення взаємодії з правоохоронними і контролюючими органами, місцевими органами виконавчої влади з питань стягнення податкового боргу; надання податкових роз’яснень у межах компетенції; аналіз виконання завдань із стягнення (погашення) податкового боргу в розрізі: боржників; заходів стягнення; бюджетів; податків;
C 04.2007 по 06.2011 (4 роки 2 міс.)
В компанії: Банк, Київ Посада: Менеджер по роботі з клієнтами Функціональні обов'язки: Надання консультаційних послуг клієнтам та потенційним клієнтам Банку – фізичним особам по сервісам, тарифам, банківським продуктам – всі види кредитів, карткові продукти, депозити, розрахунковокасове обслуговування, валютні неторгові операції; Забезпечення клієнтів, якими в Банку відкриті карткові рахунки, детальною інформацією щодо існуючих рахунків; Надання інформації про транзакції, які здійснював клієнт Банку по своєму картковому рахунку, згідно запитів клієнтів по телефону; Обслуговування клієнтських запитів по картковим продуктам по телефону, а саме блокування карток, підняття ліміту на картках; Надання клієнтам Банку за їх вимогою виписок по картрахункам при зверненні по телефону, їх по електронній пошті; Здійснення цілодобового online моніторингу карткових операцій з метою виявлення можливих проблем у клієнта з оплатою по карткам та надання консультації по телефону при виникненні нестандартних ситуацій при розрахунках платіжними картками; Забезпечення клієнтів – фізичних осіб, які мають споживчі кредити інформацією щодо нарахованих відсотків по телефону; Швидке ввічливе обслуговування клієнтів при зверненні до Банку по телефону, електронній пошті, через web.сайт; Збір інформації про тарифи та послуги банківконкурентів; Здійснення телефонних дзвінків потенційним клієнтам Банку – юридичним і фізичним особам з метою інформування про продукти та послуги банку.
|