C 01.2014 по теперішній час (11 років 9 міс.)
В компанії: Банк, Київ Посада: Головний спеціаліст Функціональні обов'язки: Зменшив кількість транзакцій та підвищив їх якість шляхом аналізу клієнтської бази та оптимізації існуючих правил Зменшив кількість заяв про спірні транзакції через корегування комунікації з клієнтами Створив алгоритм взаємодії підрозділів Банку для моніторингу транзакцій Зменшив витрати Банку на обслуговування роботи з платіжними картками Надавав матеріали по шахрайським операціям для Відділу економічної безпеки Аналізував інформацію ЕМА Актуалізував BINЛіміти Створив статистику роботи відділу
C 03.2006 по 11.2013 (7 років 8 міс.)
В компанії: ПАТ КБ "Надра", Київ Посада: Заступник начальника управління моніторингу операцій / Начальник відділу моніторингу операцій Функціональні обов'язки: Організація цілодобової безперебійної роботи відділу. Проведення навчання співробітників відділу. Підвищення рівня знань, кваліфікації операторів моніторингу в сфері операційних карткових ризиків.Організація і проведення періодичного (щомісячного) контролю знань співробітників. Розробка трудового графіку операторів моніторингу. Організація і контроль дій операторів цілодобового моніторингу. Розробка внутрішніх нормативних документів відділу. Участь у налагодженні системи управління операційними картковими ризиками в Банку. Участь та проведення робочих груп. Участь у налагодженні системи управління операційними картковими ризиками в Банку. Співпраця з міжнародними платіжними системами. Розробка та Аналіз статистичних звітів за результатами роботи відділу моніторингу, та аналіз ефективності здійснення моніторингу. Розробка правил (параметрів) моніторингу операцій емісія/еквайринг. Написання ТЗ для покращення/удосконалення банківського ПЗ для роботи відділу. Участь в операційних комітетах (винесення питань по роботі Відділу/Управління) на розгляд Керівництву Банку. Робота з VIP клієнтами та Керівництвом Банку по платіжним карткам. Участь у погодженні банківських продуктів/процесів. Аналіз фінансових операцій клієнтів Банку (проводки).Аналіз кредитових операцій.Аналіз безавторизаційних операцій.Аналіз встановлених лімітів по ПК.Аналіз тенденцій та характеру протиправних операцій з використанням ПК.Аналіз механізму дій шахраїв.Ведення звітності для керівництва.Кількість персоналу у безпосередньому підпорядкуванні 8 осіб.
C 12.2004 по 03.2006 (1 рік 3 міс.)
В компанії: ПАТ КБ "Надра", Київ Посада: Провідний спеціаліст ”Call Center”, відділу підтримки карткових продуктів (Супервайзер). Функціональні обов'язки: Налагодження роботи у ”Call Center”Підбір та навчання операторів. Допомога операторам у вирішеннях нестандартних ситуацій.Консультація клієнтів по банківським продуктам.Робота з пластиковими картками. Співпраця з банкамиагентами, торговими точками. Вирахування курсу валют для філіальної мережі.Опрацювання міжбанківських запитів.Співпраця з міжнародними платіжними системами.
|