C 04.2012 по 04.2014 (2 роки )
В компанії: ІП «ЦЕНТР АВТОКРАЇНА», Київ Посада: Фахівець з техпідтримки відділу розробки інформаційних проектів Функціональні обов'язки: Прийом запитів від співробітників компанії з питань, пов'язаних з експлуатацією облікових систем. Виявлення та виправлення помилок при роботі систем на базі MBSNavision, Axapta; Підтримка, супровід, розвиток систем на базі MBSNavision, Axapta; Навчання, консультування та технічна підтримка користувачів; Підготовка інструктивних матеріалів для проведення навчання користувачів нестандартних прикладних програмних комплексів.
C 11.2011 по 03.2012 (4 міс.)
В компанії: ПАТ «ПУМБ» , Київ Посада: Провідний спеціаліст Відділу розробки бізнес – аналітики Управління методології та супроводження КІАС Департаменту фінансового контролінгу Функціональні обов'язки: Реалізація затверджених шаблонів управлінської звітності та візуалізація потоків аналітики в доступному вигляді для менеджменту Банку з використанням програмного середовища SAP Business Objects XI 1; Впровадження і підтримка панелей інструментів та аналітичних додатків SAP Business Objects XI 1, які представляють інформацію в компактному графічному вигляді; Супровід довідників сховища даних IBM BDW; Підготовка інструктивних матеріалів.
C 08.2007 по 11.2011 (4 роки 3 міс.)
В компанії: ПАТ «ВіЕйБі Банк» , Київ Посада: Головний спеціаліст Управління інформаційно-технічної підтримки Департаменту інформаційних технологій Функціональні обов'язки: Консультування користувачів по використанню дорогих смартфонів Blackberry, iPhone, чітко розуміючи, як вони інтегруються з інф. системою Банку (швидке діагностування джерел можливих проблем); Обслуговування ноутбуків особливої нестандартної конфігурації Apple MacBook MAC OS і з Windows 7, Sony, та ін.; Підтримка найбільш оптимальних і надійних конфігурацій ПК співробітників високого рангу; Допомага в забезпеченні зборів і конференцій мультимедійними засобами (готовність проекторів, систем аудіо конференції, допомага в підключенні ноутбуків до проекційного устаткування). Прийом запитів від співробітників Банку з питань, пов'язаних з експлуатацією програмного забезпечення і технічними засобами; Поточний ремонт і обслуговування комп'ютерної, офісної техніки; Участь у забезпеченні витратними матеріалами засобів електроннообчислювальної і офісної техніки.
|