C 02.2013 по 06.2014 (1 рік 4 міс.)
В компанії: Комерційний Банк, Київ Посада: Управління по реалізації неопераційних активів Функціональні обов'язки: Ведення бази Орендарів Бізнес Центру. Підготовка, погодження та підписання договорів оренди приміщень в Бізнес Центрі м.Київ. Погодження проектів Договорів оренди з Орендарями (іноземні компанії). Контроль терміну дії договорів оренди та їх продовження. Систематична підготовка звітності, збір та аналіз статистики. Досягнення: Успішно підписано больш як 120 договорів оренди з Орендарями Бізнес Центру.
C 05.2011 по 01.2013 (1 рік 8 міс.)
В компанії: ТОВ «СІБ КУА «Укрсоц-нерухомість», Київ Посада: Начальник відділу організації фінансування будівництва Функціональні обов'язки: Консультація клієнтів з питань купівліпродажу нерухомості; підготовка договорів купівліпродажу нерухомості; підготовка та супровід підписання протоколів Засновників Компанії; підготовка та підписання договорів завдатку, купівліпродажу, купівліпродажу з розстроченням оплати; ведення бази клієнтів та бази нерухомості; складання планів та звітів по продажам нерухомості; супровід здєлок купівліпродажу нерухомості в кредит; розробка та підготовка рекламних компаній; співробітництво з рекламними агенствами.Досягення: Успішно реалізовано більш як 100 обєктів нерухомості (близько 7 000,00 кв.м.).
C 07.2010 по 05.2011 (10 міс.)
В компанії: ТОВ «СІБ КУА «Укрсоц-нерухомість», Київ Посада: Головний спеціаліст відділу продаж Функціональні обов'язки: Консультації клієнтів з питань купівліпродажу нерухомості; підготовка договорів купівліпродажу нерухомості; отримання витягів БТІ; підготовка та супровід підписання протоколів Засновників Компанії; підготовка та підписання договорів завдатку, купівліпродажу; контроль коштів, які отримує Компанія від продажу нерухомості в розстрочку.
C 07.2009 по 07.2010 (1 рік )
В компанії: ТОВ «СІБ КУА «Укрсоц-нерухомість», Київ Посада: Спеціаліст відділу продаж Функціональні обов'язки: консультація клієнтів з питань купівліпродажу нерухомості; підготовка договорів купівліпродажу нерухомості; реєстрація вхідної та вихідної документації.
C 08.2008 по 11.2008 (3 міс.)
В компанії: ТОВ «Василевський і компанія», Київ Посада: Помічник керівника зі знанням німецької мови Функціональні обов'язки: Реєстрація вхідної та вихідної документації;листування з контрагентами; спілкування з закордонними партнерами.
C 02.2006 по 08.2008 (2 роки 6 міс.)
В компанії: Уманський дщержавний педагогічний університет ім. П. Тичини , Умань Посада: Викладач німецької мови Функціональні обов'язки:
|