C 11.2013 по теперішній час (12 років )
В компанії: ПАТ «Банк Михайлівський», Київ Посада: Провідний фахівець Кредитного центру Відділу кредитів готівкою Функціональні обов'язки: Основні обов'язки: здійснення аналізу кредитних заявок; оцінка ризику неповернення; проведення верифікації даних в кредитних заявках; прийняття кредитного рішення у відповідності до вимог внутрішніх нормативів Банку по кредитуванню та в межах кредитних повноважень; дотримання встановлених процедур та повноважень в секторі.
C 10.2013 по 11.2013 (1 міс.)
В компанії: ПринтЮ, Київ Посада: Менеджер по работе с клиентами Функціональні обов'язки: прием заказов от клиентов; просчет стоимости заказов; контроль производства, отгрузка готовой продукции; поиск новых клиентов (холодные звонки, обзвон старой базы клиентов, участие в тендерах); формирование коммерческих предложений для потенциальных клиентов; проведение встреч с потенциальными клиентами, предоставление консультаций и информации о компании.
C 08.2012 по 09.2013 (1 рік 1 міс.)
В компанії: ОТП Банк, Київ Посада: Старший эксперт Отдела сбора кредитов Функціональні обов'язки: Аналогічні Сведбанку посадові обов’язки. Робота з клієнтами на стадії заборгованості 30-60 днів. Протягом року роботи щомісяця входив в трійку лідерів групи по результатам роботи: сума збору заборгованості, погашення кредитів в «нуль», дотримання робочого розпорядку.За успіхи і результати роботи, в березні 2013 року був переведений на позицію старшого експерта Відділу, був визнаний кращим працівником місяця і нагороджений призом. До посадових обов’язків додалося – навчання і адаптація нових співробітників і контроль за дотриманням дисципліни в групі.Протягом роботи проявляв ініціативність стосовно покращення роботи групи (відділу), надавав пропозиції і рекомендації.
C 04.2010 по 08.2012 (2 роки 4 міс.)
В компанії: ОАО "Сведбанк", Київ Посада: Специалист отдела коллекторских услуг Функціональні обов'язки: здійснення телефонних дзвінків та проведення переговорів на тему повернення заборгованості з позичальником Банку; реєстрація результатів переговорів з позичальником; попередній аналіз історії оплат та історії попередньої роботи з конкретним позичальником; надання консультацій позичальникам про особливості і можливості погашення кредитної заборгованості; обслуговування вхідних звернень з теми заборгованості за кредитом.В зв’язку з продажем «Сведбанк» (Україна), був задіяний в «проекті перетворення» який передбачав консультацію клієнтів стосовно структурних змін в банку і необхідних подальших дій клієнтів, консультації стосовно відкритих рахунків, депозитів і інших продуктів в банку.
|