C 09.2009 по теперішній час (16 років 2 міс.)
В компанії: АТ “Сведбанк” (публічне), яке є правонаступником АКБ «ТАС-Комерцбанк» , займані посади:, Київ Посада: Старший менеджер кредитного адміністрування Управління кредитного адміністрування та БЕК-офісу Функціональні обов'язки: Ведення кредитних операцій з корпоративними клієнтами, занесення інформації в програмні комплекси банку та їх бухгалтерський облік, ведення документарних операцій (банківські гарантії, акредитиви), ведення факторингових операцій : підготовка текстів кредитних договорів та договорів забезпечення, додаткових угод з використанням типових/нетипових форм договорів на підставі прийнятих рішень кредитних органів Банку стосовно проведення реструктуризацій та продажу кредитної заборгованості позичальників; підготовка (в частині розрахунків) та погодження договорів задоволення вимог Іпотекодержателя/Заставодержателя, договорів про відступлення права вимоги за кредитними договорами (договорів факторингу) ; підготовка документів (листів, заявок, тощо) нотаріусам щодо предметів забезпечення; підготовка заявок в Державний реєстр обтяжень рухомого майна, Державний реєсту Іпотек, Державний реєстр обтяження ; надання звітів та інформації за запитом керівництва Офісу та Банку; погодження протокольних рішень Банку щодо проведення реструктуризацій відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку; контроль своєчасного здійснення моніторингу фінансового стану клієнта та моніторингу стану та збереженості заставного майна спеціалістами фронтофісу, ризикменеджменту, заставної служби Банку; щомісячний контроль за встановленням процентних ставок по кредитним договорам на підставі виконання позичальниками особливих умов кредитних договорів; участь в переговорах з позичальниками щодо визначення схеми проведення реструктуризації простроченої заборгованості за кредитами; надання роз’яснень юридичній службі та аутсорсинговим компаніям щодо розгорнутої інформації по кредитній заборгованості позичальників; представляла інтереси Банку в судових засіданнях в якості свідка щодо надання роз’яснень по розрахункам кредитної заборгованості позичальників.
C 08.2008 по 08.2009 (1 рік )
В компанії: АТ “Сведбанк” (публічне), яке є правонаступником АКБ «ТАС-Комерцбанк» , Київ Посада: Начальник відділу супроводження факторингових операцій Функціональні обов'язки: організація та контроль роботи відділу з питань супроводження факторингових операцій від початку видачі до повного погашення (документальна перевірка правильності оформлення всіх первинних документів від Клієнта, внесення в АБС параметрів угод, виконання факторингових операцій в АБС, підготовка договорів; щомісячне надання інформації по нарахованим процентам, комісії та пені відповідним підрозділам Банку; підготовка інформації по розміру заборгованості за кредитними договорами (розрахунок процентів, комісій, пені), стану погашення, кредитної історії, тощо на запит позичальника, служб Банку; участь у розробці та погодження внутрішніх положень і технологій проведення факторингових операцій. Розробка технічних завдань для програмного забезпечення.
C 06.2006 по 07.2008 (2 роки 1 міс.)
В компанії: АТ “Сведбанк” (публічне), яке є правонаступником АКБ «ТАС-Комерцбанк», Київ Посада: Заступник начальника відділу контролю операційних ризиків Функціональні обов'язки: Контроль правильності укладання та виконання договорів за операціями, а саме: кредити, гарантії, акредитиви, факторинг юридичних осіб, та кредити, депозити фізичних осіб. Контроль ліміту повноважень кредитних органів для прийняття рішень. Контроль заведення електронних параметрів в АБС по кредитним операціям позичальників;
C 06.2005 по 05.2006 (11 міс.)
В компанії: ТОВ «Караван-Медіа, Київ Посада: - бухгалтер Функціональні обов'язки: Ведення бухгалтерського обліку та обробка первинної документації, робота з дебіторами та кредиторами підприємств та проведення звірки. Облік товароматеріальних цінностей та проведення щомісячної інвентаризації ТМЦ. Здійснювала організацію бухгалтерського обліку господарськофінансової діяльності складу і контролювала економне використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;◦ Готувала робочі плани рахунків, форми первинних облікових документів, застосовуваних для оформлення господарських операцій, по яких не передбачені типові форми;◦ Контролювала проведення господарських операцій, дотримання технології обробки бухгалтерської інформації і порядку документообігу;◦ Забезпечувала раціональну організацію бухгалтерського обліку та звітності на складі.
|