C 08.2012 по 12.2012 (4 міс.)
В компанії: ТОВ , Київ Посада: Менеджер з продажу Функціональні обов'язки: Робота з існуючими клієнтами; активний пошук та залучення нових клієнтів; підготовка комерційних пропозицій; проведення презентацій; укладення договорів; збільшення обсягів продажу; виписка документів (довіреності); аналіз наявності товарів на складі; консультування клієнтів засобами телефонного зв’язку та за допомогою електронних листів
C 06.2011 по 08.2012 (1 рік 2 міс.)
В компанії: «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «СФЕРА ОБЛІКУ», Київ Посада: Бухгалтер Функціональні обов'язки: Ведення бухгалтерського та кадрового обліку клієнтів аудиторської фірми (ФОП, на загальній системі оподаткування, на спрощеній системі оподаткування) Ведення кадрового обліку: оформлення працівників накази на прийом, звільнення, відрядження, відпустки (поточні та без збереження з.п.) формування табелю обліку робочого часу формування штатного розкладу підготовка та здача звітності до Центру зайнятості (форма звітності N 5ПН "Звіт про прийнятих працівників".)Маю навики: моніторнингу та аналізу ринку праці знання етапів проведення оцінки кандидата претендующого на посаду: аналіз резюме, телефонне інтерв'¬ю, співбесіда, аналіз анкет, тестування, знання методів пошуку персоналу розміщення вакансій на сайтах з працевлаштуванняВедення первинного обліку приходні, видаткові накладні, виписка доручень, рахунків фактур, актів виконаних робіт, акти наданих послуг ведення реєстру податкових зобов’язань ведення реєстру податкового кредиту взаєморозрахунки з покупцями та постачальниками рознесення банківських виписок
C 01.2010 по 07.2010 (6 міс.)
В компанії: АТ «РОДОВІД БАНК», Київ Посада: Економіст Функціональні обов'язки: робота із зарплатними проектами; робота з відкриттям, пролонгацією, закриттям банківських і депозитних рахунків; проведення банківських операцій (оформлення платіжних доручень, робота з банківськими виписками); залучення нових клієнтів в підрозділ персонального обслуговування банку і побудову з ними довгострокових стосунків;
C 11.2009 по 01.2010 (2 міс.)
В компанії: ВАТ КБ «НАДРА», Київ Посада: Провідний оператор центру обслуговування клієнтів банку Функціональні обов'язки: навчання підлеглих (операторів); обслуговування клієнтів каналами телефонного зв’язку, електронними листами; надання консультацій співробітникам банку; надання загальної інформації про банк; інформації по кредитам на придбання нерухомості, автомобілів; діючі депозитні програми; платіжні картки; грошові перекази; питання відносно карткових рахунків
C 10.2008 по 11.2009 (1 рік 1 міс.)
В компанії: ВАТ КБ «НАДРА», Київ Посада: Оператор центру обслуговування клієнтів банку Функціональні обов'язки: Надання консультацій по продуктах і послугах банку для клієнтів: надання загальної інформації про банк; інформації по кредитам на придбання нерухомості, автомобілів; діючі депозитні програми; платіжні картки; грошові перекази; питання відносно карткових рахунків; обслуговування клієнтів каналами телефонного зв’язку, електронними листами; надання консультацій співробітникам банку;
|
Рівень володіння комп'ютером: користувач Комп'ютерні навички: Працювала з програмами Microsoft Word, Microsoft Excel, Outlook Express, Retail Union, RC- Front, Loans, FIMI, Lotus, 1С бухгалтерія 7.7 , M.E.DOC, "АРМ Звіт страхувальника", OPZ, Працювала з клієнт-банком «Форум», «Приват 24», «УКРСИББАНК» «ПроКредит Банк», «Universal Bank»
|