C 04.2012 по 06.2013 (1 рік 2 міс.)
В компанії: ПАТ "Банк Руский Стандарт", Київ Посада: Старший спеціаліст управління клієнтської підтримки Функціональні обов'язки: проведення службових розслідувань по факту неможливості виконання обов’язків по договорам, шахрайство, співпраця із внутрішніми підрозділами банку(департамент ризиків, управління платіжних карт, кредитне управління, юридичний відділ), написання відповідей на претензійні звернення Клієнтів та не клієнтів банку, консультація відділень та офісів на території України.
C 07.2011 по 04.2012 (9 міс.)
В компанії: ПАТ "Банк Руский Стандарт", Київ Посада: Спеціаліст управління клієнтської підтримки Функціональні обов'язки: Основні обов’язки: довідки (закриття кредиту, відсутність заборгованості, утримувач карти, стан рахунку і тд), написання різних видів службових записок, ведення звіту прийнятих заяв, вдення журналу прийнятих рішень, вихідної та вхідної корреспонденції, оперативне інформування співробітників про результати службових розслідувань.
|