C 11.2013 по 01.2014 (2 міс.)
В компанії: Філія ПУАТ «ФІДОБАНК», Дніпро Посада: Старший спеціаліст з операційної діяльності Функціональні обов'язки: Відкриття та супроводження поточних, депозитних та карткових рахунків клієнтів, а також інших рахунків, пов’язаних з операціями клієнтів, отримання повних пакетів документів, необхідних для відкриття рахунків; попередній аналіз пред’явлених документів на предмет відповідності чинному законодавству України; Формування прибуткових та видаткових касових документів за рахунками юридичних та фізичних осіб за розпорядженням клієнтів; Формування довідок на основі запитів клієнтів; Надання консультацій клієнтам Банку з питань банківських операцій, продуктів, програм або акцій; Забезпечення взяття комісійної винагороди Банку за надані послуги клієнтам, згідно встановлених тарифів Банку; Отримання та обробка клієнтських заявок на покупку/продаж іноземної валюти на МВРУ та оформлення банківських переказів в іноземній валюті, перевірка правильності їх заповнення; Формування та зберігання юридичних справ клієнтів відповідно до вимог НБУ та внутрішніх нормативних документів; Формування та зберігання меморіальних документів відділення; Своєчасне відображення у програмному забезпеченні Банку операцій з завантаження/розвантаження банкоматів, закріплених за відділенням; Здійснення ідентифікації та вивчення клієнтів, своєчасне та правильне встановлення рівня ризику клієнтів, ведення та своєчасне внесення до електронних анкет клієнтів достовірної інформації щодо ідентифікації та вивчення клієнтів.
C 09.2012 по 11.2013 (1 рік 2 міс.)
В компанії: АТ «Ерсте Банк», Дніпро Посада: Менеджер по роботі з клієнтами Функціональні обов'язки: пошук та залучення клієнтів на обслуговування до відділення; внесення даних про клієнтів в програмне забезпечення Банку в процесі продажу банківського продукту, в т.ч. підтримання їх в актуальному стані; здійснення продажу банківських продуктів клієнтам Банку, згідно вимог чинного законодавства та внутрішньо банківських документів; здійснення перехресних продаж банківських продуктів клієнтам Банку; забезпечення якісного обслуговування клієнтів Банку відповідно до затверджених стандартів; розповсюдження рекламних матеріалів серед потенціальних клієнтів Банку, участь у промоакціях Банку; забезпечення своєчасного проведення клієнтських операцій; виконання встановленого обсягу продажу банківських продуктів надання консультацій клієнтам по послугах та продуктах, які надає відділення, в межах своєї компетенції; контроль за відповідністю документів, які надаються клієнтами нормативноправовій базі та чинному законодавству за всіма продуктами, що пропонується юридичним особам, фізичним особам та фізичним особампідприємцям (мікробізнес); заповнення, перевірка та передача до Центрального офісу документів для здійснення переказів клієнтів за системою SWIFT; перевірка пакету документів на відкриття поточних та депозитних рахунків юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осібпідприємців розрахункове обслуговування поточних рахунків юридичних та фізичних осібпідприємців в національній та іноземній валюті (безготівкові операції, перекази) перевірка та формування меморіальних документів дня; перевірка та своєчасне підтвердження платіжних документів, створених іншими економістами/менеджерами по обслуговуванню клієнтів відділення; адміністрування відділення в частині відкриття/закриття відділення проведення роботи з клієнтом щодо погашення заборгованості за розрахунковокасове обслуговування та інших комісій; контроль сплати податків при видачі коштів по чеку на заробітню плату/ іншого доходу участь у заходах з перевірки знань, визначення кваліфікаційного рівня працівників Банку по продуктах; постійне підвищення рівня знань та вмінь додержання правил і норм охорони праці та протипожежної безпеки;
C 10.2011 по 09.2012 (11 міс.)
В компанії: ПАТ Акцент-Банк, Дніпро Посада: Провідний спеціаліст по операційно-касовій роботі Функціональні обов'язки: Проведення консультацій для потенційних клієнтів і залучення на обслуговування в Банк по роздрібних продуктах і послугах (депозити; кредити, особисті та цільові картки, перекази, платежі); Здійснення первинної ідентифікації клієнтів при оформленні продуктів / послуг (депозити; кредити, особисті та цільові картки, перекази, платежі); Виконання нормативів продажів за ключовими продуктам (депозит, кредитка, перекази, особиста карта, пенс. / соц. карта, безготівкові платежі); Відкриття, обслуговування і закриття депозитних договорів фізичних осіб. Відпрацювання заявок в порталі Crossselling; Пошук нових клієнтів: «Обхід квадратів» / Бізнес територія 500 метрів; Робота з інформ. ресурсами; участь в PRакціях, виставках, презентаціях, зустрічах з колективами з метою підбору індивідуального пакету послуг; Обслуговування існуючих клієнтів, вирішення проблемних ситуацій з клієнтами; Виконання індивідуальних завдань, отриманих від функціонального Керівника; Підтримання в активному стані власної агентської мережі. Забезпечення якісного обслуговування клієнтів; Просування банківських послуг і нових банківських продуктів; Проведення зустрічей з потенційними клієнтами; Проведення касових операцій (прийом платежів від юридичних та фізичних осіб, операції з валютообміну, зняття готівкових коштів, поповнення депозитних, кредитних і карткових рахунків); Проведення інкасації; Збір пакетів документів і передача в архів.
|