C 04.2014 по теперішній час (11 років 7 міс.)
В компанії: АТ "Дельта Банк", Київ Посада: Департамент клієнтської підтримки, Управління методологічного та технологічного забезпечення бізнес-процесів, начальник відділу моніторингу якості інформаційних послуг Функціональні обов'язки: написання нормативних документів для роботи підрозділу; інформаційна підтримка операторів контакт – центру: написання мовних модулів, баз знань для співробітників call – центра; вирішення нестандартних ситуацій координація дій між підрозділами, які пов’язані з роботою call – центра; участь в процесі розробки та впровадження бізнес процесів в роботу call – центра; формування запитів на профільні служби Банку; аналіз щоденних статистичних даних по роботі операторів call – центра; розробка атестаційних завдань для операторів call – центра; проведення атестації операторів call – центра; організація запитів на проведення тренінгів співробітників call – центра; інші обов’язки покладені начальником управління методологічного та технологічного забезпечення бізнеспроцесі в ході роботи контакт – центра.
C 09.2013 по 03.2014 (6 міс.)
В компанії: АТ «Дельта Банк» , Київ Посада: Департамент операційного обслуговування, Управління кредитної експертизи, Відділ розгляду кредитних заявок, начальник сектору розгляду кредитних заявок для середнього сегменту Функціональні обов'язки: проведення навчання нових співробітників; прийняття іспитів у нових співробітників, як допуску до початку роботи; виконання всіх необхідних дій для організації роботи нового співробітника (відкриття доступів, встановлення відповідного комп’ютерного забезпечення, організація робочого місця тощо); проведення «донавчальних» заходів при потребі з працівниками відділу; надання експертам допомоги стосовно прийняття кредитних рішень, а також в процесі розгляду кредитних заявок; доведення до працівників інформації стосовно змін кредитної політики банку; технічна підтримка в роботі з програмним забезпеченням; проведення роз’яснювальної роботи стосовно користування баз даних; контроль за дисципліною відділу; контроль за виконанням обов’язків працівників відділу; контроль та рівномірний розподіл навантаження по кожному з експертів; аналіз щоденних статистичних даних по роботі працівників, доведення отриманої інформації до працівників для поліпшення показників відділу; проведення моніторингу прийняття правильності кредитних рішень за результатами першого «дефолту»; внесення пропозицій стосовно змін умов кредитування та процесу перевірки потенційних клієнтів; контроль за дотриманням трудового законодавства; проведення зборів з працівниками; організація запитів на проведення тренінгів після аналізу потреб відділу; проведення атестації співробітників відділу; інші обов’язки покладені начальником відділу кредитної експертизи в процесі роботи відділу.
C 06.2012 по 09.2013 (1 рік 3 міс.)
В компанії: АТ «Дельта Банк» , Полтава Посада: Департамент операційного обслуговування, Управління моніторингу та контролю, Відділ моніторингу, начальник відділу моніторингу: Функціональні обов'язки: прийняття іспитів у нових співробітників, як допуску до початку роботи; виконання всіх необхідних дій для організації роботи нового співробітника (відкриття доступів, встановлення відповідного комп’ютерного забезпечення, організація робочого місця тощо); доведення до працівників інформації стосовно змін кредитної політики банку; контроль за дисципліною відділу; складання змінного графіку виходу на роботу працівників відповідно до навантаження; контроль за виконанням обов’язків як експертів, так і супервізорів груп; аналіз щоденних, щомісячних статистичних даних по роботі працівників, доведення отриманої інформації до працівників щодо поліпшення показників відділу; листування з іншими підрозділами Банку стосовно суміжних питань між підрозділами; внесення пропозицій до поліпшення умов праці працівників; внесення пропозицій щодо розробки мотиваційної частини працівників; внесення пропозицій стосовно змін умов кредитування та процесу перевірки потенційних клієнтів; контроль за дотриманням трудового законодавства; проведення зборів з працівниками; організація запитів на проведення тренінгів після аналізу потреб відділу; проведення атестації співробітників відділу; інші обов’язки покладені начальником Департаменту операційного обслуговування в процесі роботи відділу. Сектор моніторингу виданих кредитів: виявлення шахрайських дій осіб, що звертаються за кредитами з підробленими документами; внесення до чорного списку недобросовісних позичальників, що були виявлені в процесі роботи; передача інформації до регіональних представників, а також співпраця зi службою безпеки Банку; перевірка якості прийняття рішень кредитними експертами по споживчому кредитуванню; моніторинг роботи кредитних інспекторів на точках продажу та у вiддiленнях банку; виявлення шахрайських дій в роботі кредитних інспекторів, які перебували в зговорі з шахраями або виконували шахрайські дії безпосередньо особисто; виявлення причин збільшеної уваги шахрайських груп стосовно окремих точок продажу; моніторинг кредитного портфеля в розрiзi роботи окремих кредитних інспекторів та точок продажу, виявлення «обнальних» схем контрагентів Банку; перевірка внутрішнього контролю спiвробiтникiв свого вiддiлу, якості виконання поставлених перед ними задачами тощо. Сектор моніторингу операцій з платіжними картами: забезпечення виконання моніторингу операцій з платіжними картами в режимі реального часу з метою запобігання шахрайських дій; забезпечення своєчасного моніторингу регламентних звітів по ризиковим операціям з платіжними картами; виявлення шахрайських схем з використанням ПК; взаємодія з відділом претензійної роботи; взаємодія з асоціацією ЄМА, та з партнерами по роботі з ПК (УПЦ); рішення ситуацій виникаючих у клієнтів при використанні ПК; ведення звітності; координування та контролювання своєчасній обробці заяв клієнтів стосовно встановлення індивідуальних лімітів.
C 05.2011 по 06.2012 (1 рік 1 міс.)
В компанії: АТ «Дельта Банк», Полтава Посада: Управління кредитної експертизи, відділ розгляду кредитних заявок, головний спеціаліст відділу розгляду кредитних заявок: Функціональні обов'язки: проведення навчання нових співробітників; проведення «донавчальних» заходів при потребі з працівниками відділу; надання експертам допомоги стосовно прийняття кредитних рішень, а також в процесі розгляду кредитних заявок; доведення до працівників інформації стосовно змін кредитної політики банку; технічна підтримка в роботі з програмним забезпеченням; проведення роз’яснювальної роботи стосовно користування баз даних; контроль за дисципліною відділу; контроль за виконанням обов’язків працівників відділу; контроль та рівномірний розподіл навантаження по кожному з експертів; аналіз щоденних статистичних даних по роботі працівників, доведення отриманої інформації до працівників для поліпшення показників відділу; проведення моніторингу прийняття правильності кредитних рішень за результатами першого «дефолту»; інші обов’язки покладені начальником відділу кредитної експертизи в процесі роботи відділу.
C 11.2010 по 05.2011 (6 міс.)
В компанії: АТ «Дельта Банк», Полтава Посада: Управління кредитної експертизи, відділ розгляду кредитних заявок, провідний спеціаліст відділу розгляду кредитних заявок: Функціональні обов'язки: аналіз наданих клієнтом даних при оформленні заявки на надання споживчого кредиту; проведення фінансового аналізу потенційного позичальника; робота з відповідними базами даних Банка; прийняття кредитного рішення відповідно кредитної політики Банку; моніторинг кредитного портфеля; стажування нових працівників на посаду кредитного експерта, координація в період подальшої їх роботи; формування періодичних звітів за результатами виконаних дій.
|
Рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач Комп'ютерні навички: Microsoft office, Lotus notes, IS-Card, UPC Online, Пиранья, МБКИ, ЕДР, АБС Б2, Siebel, УБКИ, СИА та володіння іншими банківськими програмами на рівні відповідних доступів
|