C 07.2002 по 06.2014 (11 років 11 міс.)
В компанії: АТ “Державний ощадний банк України” , Київ Посада: Заступник начальника відділу авторизації та підтримки клієнтів управління платіжних карток Функціональні обов'язки: Підтримка установ банку по авторизаціях та розрахункових операціях, проведених за допомогою БПК МПС емітованих Ощадбанком. Робота з програмними продуктами Tieto Enator, OpenWay. Адміністрування програмного комплексу UPCOnline. Аналітична робота з картрахунками банку. Вирішення нештатних ситуацій при обслуговуванні платіжних карток Ощадбанку. Прийняття оперативних заходів у нестандартних ситуаціях. Консультативне забезпечення підвідомчих установ Ощадбанку з питань розрахунків з використанням платіжних карток , тарифів, зарплатних проектів, кредитних лімітів, умов карткових рахунків та внесення змін клієнтських реквізитів, емісії платіжних карток. Розробка та вдосконалення продуктового ряду. Закриття розрахункового періоду. Проведення семінарів. Збір, обробка статистичної інформації та удосконалення робочих процесів відділу, навчання персоналу. Процес ембосування та персоналізації. Аудит ембосованих карток.Цілодобовий моніторинг операцій з платіжними картками; виявлення та запобігання проведення операцій, що несанкціоновані держателями платіжних карток. Прийняття заходів по запобіганню збитків Банку та його клієнтів внаслідок шахрайських дій, порушень правил МПС та правил користування БПК. Розробка методики аналізу та критеріїв підозрілості для виявлення підозрілих операцій з платіжними картками. Нормативні документи Національного банку України, відомчі нормативні документи. Моніторинг правил МПС, законодавства України у частині емісії платіжних карток.
C 11.2000 по 07.2002 (1 рік 8 міс.)
В компанії: ПП Діалог-2000, Київ Посада: Заступник директора Функціональні обов'язки: Управління процесом продажів і супровід комплексних проектів. Аналіз ринку галузі; формування актуального асортиментного ряду та забезпечення виконання планів продаж.Організація, контроль, координація роботи по залученню нових та супроводженню існуючих клієнтів. Формування цінової політики. Розвиток і забезпечення вигідних умов співпраці з ключовими клієнтами. Проведення переговорів і презентацій. Навчання та мотивація персоналу.
|