C 08.2015 по теперішній час (10 років 4 міс.)
В компанії: ПАТ "ПРОФІН БАНК", Київ Посада: Головний фахівець комерційного управління Функціональні обов'язки: закриття відділення банку, як структурної одиниці(співпраця з НБУ , прийняття організаторських рішень щодо співробітників при закритті відділення) співпраця з орендодавцями щодо закриття відділень, компенсації переплат, розірвання договорів оренди та надання послуг; прийом майна від орендодавців при закритті відділень згідно чинного законодавства; офіційна переписка з клієнтами, орендодавцями та державними службами по спірним питанням діяльності банку; інформування клієнтів щодо закриття рахунків згідно чинного законодавства; прийом заяв від клієнтів банку щодо отримання необхідних документів, довідок від банку; розробка та впровадження методів підвищення економічного становища банку в процесі ліквідації розробка та впровадження методів повернення заборгованості від клієнтів консультація клієнтів щодо написання заяв в ГО Банку. розміщення інформації на офіційному сайті банку. моніторинг та обробка загальної електронної пошти банку
C 09.2014 по 08.2015 (11 міс.)
В компанії: ПАТ "ПРОФІН БАНК", Київ Посада: Головний фахівець Служби інформаційної підтримки Функціональні обов'язки: моніторинг бази клієнтів з просроченою заборгованістю та безпосередня робота з клієнтами на етапах софтколекшн та хардколекшн.вирішення проблемних питань щодо руху коштів на рахунках при зверненні клієнтів; консультація співробітників банку в сфері програмного забезпечення (програми фінансового сектору);консультація клієнтів щодо роботи системи Інтернет-банкінг; введення та розробка систем інформування клієнтів (втілення власних проектів); офіційна переписка з клієнтами банку; обробка загальної електронної пошти банку; створення інформативної бази для співробітників банку; робота з базою клієнтів по наданню послуги SMS-банкінг; продаж продуктів банку в телефонному режимі; ведення звітності по обробленим звінкам, звітність по виконаній роботі; вивчення та аналіз законодавства України, а саме ЗУ «Про банки і банківську діяльність» та ЗУ «Про ФГВФО» з метою надання клієнтам актуальної та достовірної інформації щодо подальших дій при тимчасовій адміністрації банку та ліквідації; адміністрування сайту банку; створення бланків заяв для подачі до ФГВФО для клієнтів (власна ініціатива); розробка програми та сценарію роботи з клієнтами для керуючих відділеннями (розмовний текст та покрокова інструкція); консультація співробітників банку при роботі з проблемними клієнтами, які звернулись до відділення банку.
C 02.2012 по 09.2014 (2 роки 7 міс.)
В компанії: ПАТ "Міський комерційний банк", Київ Посада: Спеціаліст Служби інформаційної підтримки Функціональні обов'язки: прийняття та обробка вхідних дзвінків від клієнтів українською, російською та англійською мовами; прийняття та обробка листів , які надійшли на електронну пошту (робота з Microsoft Office Outlook) також українською, російською та англійською мовами;робота з картковими рахунками, а також картками за допомогою програм BCZ, PRM та Укркард Online; інформування та консультація співробітників щодо деяких аспектів роботи банку; моніторинг операцій, здійснених за допомогою пластикових карток (BCZ, PRM); співпраця з іншими банками для передбачення шахрайських операцій; цілодобове обслуговування VIP-клієнтів;
|