C 05.2004 по 08.2015 (11 років 3 міс.)
В компанії: Банк , Київ Посада: Начальник отдела Функціональні обов'язки: Довгостроковий досвід роботи в банку, знання нормативної бази НБУ. Кваліфікований спеціаліст по роботі з фізичиними особами власниками платіжних карток,відкриття рахунків для фізичних та корпоративних кліентів, формування справи фізичних та юридичних осіб, зарахуваня грошових коштів на платіжниі картки, знайома з відображенням транзакцій в бухгалтерських проводках. Функціональні обов"язки: Залучення кліентів на обслуговування як фізичиних так и юридичних осіб,збір та перевірка документів на відкриття рахунків.Написання та погодження індивідуальних умов обслуговування кліентів.Контроль за повним пакетом документів в юридичних справах фізичних осіб.Контрольні функцii по правомiрностi,повнотi та правильностi заповнення документiв; проведення переговорів з метою з’ясування потреб клієнта, обговорення і визначення умов обслуговування; попередній аналіз пакету документів юридичної справи для відкриття поточного рахунку клієнтів юридичих осіб; здійснення ідентифікації клієнтів філії. Зарахування коштів на СКР кліентів (зар.плата, відрядження, проценти по депозитам, інше), блокування сумм , списання та повернення помилково зарахованих коштів. Прийняття та обробка заяв від кліентів на випуск , перевипуск, оскарження транзакцій, перевипуск згідно заявок підприемств,логистика карт.Написання службових записок,розпоряджень,запитів,складання листів, довідок згідно вимог кліентів. Моніторинг платіжних карток і прийняття рішень для подальшого перевипуску карт чи припинення обслуговування рахунків. Звірка залишків бланків платіжних карток на внебалансових рахунках, та своечасну оплату комісійних надходжень на рахунки за випуск, перевуск, зарахування коштів, контроль за залишками на транзитних рахунках, своечасне зарахування коштів на корпоративні СКР. Консультування кліентів в разі питань з відображення транзакцій в режимі online та по випискам,врегулювання конфліктних ситуацій.Формування та відправка внутрішніх звітніх файлів. Реестрація та заведення юридичних справ в Рcard. Виконувала фунції адмістратора Рcard (рееструвала нових користувачів та надавала права доступу).Передача справ в архів. Організація роботи відділу, контроль за виконанням поставлених задач. Маю досвід роботи з юридичними особами як операціоніст, формувала та передавали до НБУ звіти по касовим операціям.
|