C 04.2007 по 09.2008 (1 рік 5 міс.)
В компанії: Райффайзен банк Аваль, Київ Посада: Начальник відділу обслуговування Клієнтів МСБ (call-centre) Функціональні обов'язки: Повна організація та координація роботи відділу починаючи з момену його створення і завершуючи його міграцію у інше місто. Включаючи роботу з документацією, комунікації з іншими структурними підрозділами Банку, участь у розробці ПЗ для реаліхації проектів call-centre, набір та навчання персоналу, створення інформаційної бази та скриптів для операторів, організацію та проведення маркетингових кампаній.
C 08.2006 по 03.2007 (7 міс.)
В компанії: Райффайзен банк Аваль, Київ Посада: Головний фахівець інформаційного центру Функціональні обов'язки: Hr-менеджер – формування кадрового складу інформаційного центру – пошук кандидатів, проведення співбесід, організація та проведення навчання, тестування на вакансії, супровід оформлення працівників, тестування по закінченню випробувального терміну. Тренерська робота – проведення продуктових тренінгів для працівників мережі відділень обласних дирекцій Банка.
C 03.2004 по 07.2006 (2 роки 4 міс.)
В компанії: Райффайзен банк Аваль, Київ Посада: Оператор інформаційного центру Функціональні обов'язки: З 03.2004 фахівець 2-ої категорії - оператор.
з 06.2005 фахівець 1-ої категорії - оператор.
з 03.2006 - провідний фахівець - оператор: Робота з Клієнтами Банку - фізичними особами – інформаційне забезпечення поточних потреб Клієнтів, вирішення проблемних ситуацій, просунення нових банківських продуктів, робота з іншими банками по вирішенню проблемних ситуацій клієнтів. Повна підтримка карткового бізнесу: блокування/розблокування карток, ліміти, підтвердження проведення трансакцій, спірні трансакції, тощо.
Участь у телемаркетингових кампаніях з попередження шахрайських карткових операцій, продажу монет з дорогоцінних металів, автокредитів для юридичних осіб та приватних підприємців.
|