Работа в банке, финансах, инвестициях и страховании
 
По категориям
Вакансии    Резюме

Розничный бизнес
Средний и малый бизнес
Корпоративный бизнес
Международный бизнес
Инвестиционный бизнес
Риск-менеджмент
Кредитование
Залоговые операции
Казначейство
Финансовый мониторинг
Финансовый анализ и планирование
Бухучет и отчетность
Аудит
Операционное сопровождение
Разработка продуктов и методология
Кассовые операции и денежное обращение
Платежные карты
Информационные технологии
Маркетинг и реклама
Юридическая служба
Взыскание задолженности
Служба безопасности
Управление персоналом
Делопроизводство
Развитие филиальной сети
Филиалы и отделения банка (руководители)
Административно-хозяйственная часть, АХО
Разное
 
 
 
 
 
 
Быстрый поиск                        Расширенный поиск резюме
  Город
  Раздел
Ключевые слова
Резюме № 10098

> >
Город : Киев
Категория: Резюме в банке
Подкатегория: Маркетинг и реклама
Резюме № 10098
Опубликовано: 28.07.2016 г.
Рубрика: Маркетинг и реклама

Начальник управління маркетингу

Стартовый оклад: 10000 грн.
Тип работы: Полный рабочий день

Личная информация
Город проживания: Киев
Образование: высшее
Дата рождения: 06.06.1974 г. (44 года )
Пол: Мужской
Семейное положение: Состою в браке, есть дети
Опыт работы
C 09.2015 по настоящее время (3 года 8 мес.)
В компании: Комерційний Банк, Кременчук
Должность: Начальник відділу маркетингу
Функциональные обязанности:
Організація, проведення та аналіз результатів досліджень ринку в розрізі існуючих та перспективних банківських продуктів і послуг з метою виявлення переваг споживачів; Розробка, реалізація, аналіз та коригування короткострокових і довгострокових планів маркетингових заходів: Аналіз клієнтської бази; Розробка нових банківських продуктів/послуг, способів їх просування та позиціювання на ринку; У часть у реалізації рекламних заходів та аналіз їх ефективності; Контроль якості офіційного сайту банку: аналіз стану, наповнення та просування сайту, реклама. 27 листопада 2015 "Українське кредитнорейтингове агентство" оголосило про підтвердження довгострокового кредитного рейтингу. UCRA підтвердило кредитний рейтинг. Прогноз рейтингу "стабільний". Банк на рівні "uaВВВ". Для оновлення кредитного рейтингу використовувалася фінансова звітність 2015 року, а також внутрішня інформація, надана банком у ході рейтингового процесу. Також агентство підтвердило рейтинг депозитів. Банк на рівні "С". Надійність вище середньої. За рейтинговою системою CAMEL Банк відноситься до групи добре працюючих банків України, що мають стабільний фінансовий стан.


C 11.2010 по 10.2012 (1 год 11 мес.)
В компании: ПАТ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БАНК РОЗВИТКУ», Киев
Должность: Начальник відділу маркетингу, реклами та зв
Функциональные обязанности:
Формування стратегії інформаційного просування продуктів і послуг Банку продуктовий \ маркетинговий PR. Розробка і реалізація тактичного плану комунікацій у частині інформаційного просування продуктів і послуг Банку продуктовий \ маркетинговий PR. Планування розміщень в пресі, радіо та Інтернет в частині інформаційного просування продуктів і послуг Банку продуктовий \ маркетинговий PR в рамках загальної комунікаційної стратегії Банку. Ініціювання, розробка та реалізація розміщень в рамках інформаційного просування продуктів і послуг Банку продуктовий \ маркетинговий PR в пресі, Інтернет і на радіо. Розробка матеріалів для комунікацій робота з копірайтерами з написання та редагування PRстатей та інформаційно рекламних матеріалів для ЗМІ з метою домогтися поліпшення інформованості аудиторії про існуючі переваги продуктів і послуг Банку. Взаємодія з підрозділами Банку для розробки необхідного контенту для реалізації планів комунікацій в частині інформаційного просування продуктів і послуг Банку продуктовий \ маркетинговий PR. Визначення ефективних форматів і нових можливостей у рамках інформаційного просування продуктів і послуг Банку продуктовий \ маркетинговий PR. Бюджетне планування в частині заходів інформаційного просування продуктів і послуг Банку продуктовий \ маркетинговий PR. ДОСЯГНЕННЯ У 2010 році, ПАТ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БАНК РОЗВИТКУ" активне відкриття дирекцій та відділень у Києві, Донецьку, Львові, Харкові, Запоріжжі, Луганську. У 2011 році розширено мережу точок продажів ПАТ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БАНК РОЗВИТКУ" в Одесі, Сумах, Дніпропетровську, Полтаві, Миколаєві, Хмельницькому та в Криму (відділення банку в Сімферополі, Севастополі та Балаклаві)Програми: Участь у програмах розвитку сільгоспвиробників, промислових підприємств (в т.ч. інвестиційних та інноваційних проектах). Обслуговування зарплатних проектів бюджетних організацій. Кредитний рейтинг банку за українською національною шкалою: uaAА (висока кредитоспроможність)Рейтинг депозитів за версією агентства UCRA "B" (висока надійність) Нагороди та досягнення: «Банк, якому довіряють2010» в номінації «За якісний банківський сервіс»« Банк року2011» в номінації «Банк, орієнтований на клієнтів».У 2012 році ПАТ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БАНК РОЗВИТКУ" став переможцем у ТОП рейтингу кращих українських банків в рамках щорічної банківської премії (банківського «Оскара»), під егідою провідного українського економічного видання «Інвестгазета» «UKRAINIAN BANKER AWARDS 2012». У 2012 році ПАТ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БАНК РОЗВИТКУ" в трійці кращих банків у номінації «Найдинамічніші банки». У 2012 році ПАТ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БАНК перейшов у другу групу за розмірами активів (група великі банки) в рейтингу банків України за класифікацією НБУ.


C 08.2008 по 03.2010 (1 год 7 мес.)
В компании: ПАТ АБ «Банк «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ», Киев
Должность: Провідний фахівець відділу маркетингу та реклами департаменту розвитку
Функциональные обязанности:
Розробка та реалізація маркетингової стратегії банку. Проведення досліджень, аналіз ринку банківських послуг. Розробка рекламних кампаній з просування банківських послуг. обота зі ЗМІ, рекламними агенціями. Написання статей, розробка рекламних матеріалів. Формування рекламноінформаційних стратегій і заходів щодо просування продуктів Банку. Планування рекламних кампаній. Складання медіапланів річний/щомісячно; робота з рекламними агентствами і ЗМІ: вибір найбільш оптимальних форм і методів реклами, визначення оптимальних носіїв; визначення найкращого часу і місця розміщення реклами, висновок договірних стосунків, оцінка ефективності рекламних кампаній, проведення btlзаходів; контроль використання елементів фірмового стилю Банку, постановка завдань дизайнерам. Підтримка продуктів приватним клієнтам, МСБ і КБ розробка стратегій, медіапланування, бюджетування, розробка креативного матеріалу, розміщення, контроль, звітність про результати. Участь у розробці та впровадженні програм лояльності. Розробка і втілення креативних та презентаційних матеріалів буклети, брошури, презентації та ін. Участь у розробці та реалізації рекламної стратегії / стратегії просування банку брифування агентств, вироблення стратегій, медіапланування, виробництво відео іаудіороликів, постерів і з подальшим розміщенням в ЗМІ. Моніторинг конкурентів, моніторинг і підготовка аналітичних оглядів ринку. Маркетингові дослідження опитування власної бази клієнтів, співпраця з дослідницькими компаніями з питань синдикативних досліджень. Розробка та впровадження акційних програм для різних груп клієнтів. Розробка пропозицій щодо удосконалення продуктового ряду банку. Підтримка актуальності інформації про продукти та акції банку на офіційному сайті банку, внутрішньому корпоративному ТВканалі, банкоматах та інших, регулярно поновлюваних і підтримуваних носіях. ДОСЯГНЕННЯ Досягнення результатів реалізовувалося шляхом вирішення наступних завдань: розвиток клієнтської бази; залучення обслуговування нових клієнтів, зміцнення позицій на ринку корпоративних клієнтів; створення умов для розвитку комплексу послуг для фізичних осіб; створення і реалізація ефективної маркетингової стратегії; Створення прибутковою мережі відділень і філій Банку; Капіталізація і відповідне збільшення ресурсів і активів банку; стратегічне бачення перспектив полягало також і в тому, що Банк прагнув бути найбільш надійним універсальним банком, орієнтованим на надання пакету традиційних послуг основних сегментів фінансового ринку, які відповідають банківським стандартам і повністю забезпечують потреби клієнтів у фінансових інструментах їх економічного розвитку та підвищення добробуту. В основу стратегії розвитку банку було закладено постійне впровадження передових управлінських, технологічних і технічних нововведень для забезпечення умов розвитку банку як стабільного фінансового інституту, здатного зайняти відповідне місце в українській банківській системі.


C 03.2008 по 08.2008 (5 мес.)
В компании: ПАТ АБ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», Киев
Должность: Старший спеціаліст відділу інноваційних технологій і маркетингу
Функциональные обязанности:
Планування і проведення маркетингових досліджень ринку банківських послуг. Аналіз даних отриманих в результаті проведення досліджень. Підготовка звітів і презентацій проведеної роботи. Аналіз рекламних кампаній і медіаканалів. Відстеження ефективності розміщення рекламних матеріалів в засобах масової інформації ЗМІ для планування стратегії Банку з ціллю залучення нових клієнтів. Інформаційне наповнення внутрішнього та зовнішнього сайту компанії. Підготовка текстових та презентаційних матеріалів. Розробка матеріалів для комунікацій робота з копірайтерами з написання та редагування PRстатей та інформаційно рекламних матеріалів для ЗМІ з метою домогтися поліпшення інформованості аудиторії про існуючі переваги продуктів і послуг компанії. Організація та забезпечення точок продаж необхідними рекламним матеріалом. Взаємодія із структурними підрозділами щодо відкриття нових відділень компанії. Вдосконалення системи комунікації між відділом та бізнеспідрозділами. Розробка та підготовка формату внутрішніх та зовнішніх звітів. Підготовка звітів і презентацій проведеної роботи. Підготовка доповідей, звітів та аналітичних записок з питань, що належать до компетенції відділу, для керівництва компанії та виконання окремих його вказівок та доручень. ДОСЯГНЕННЯ. Розширювалася регіональна мережа Банку: нові відділення з'являються в Запоріжжі, Миколаєві, ІваноФранківську, Кременчуці, Черкасах, Маріуполі, Луганську, Донецьку, Одесі, Львові, Тернополі. Банк впровадив нові продукти. Реалізація програми кредитування підприємств малого та середнього бізнесу. Банк підтримував українських виробників, фінансуючи модернізацію і переоснащення виробництв. Серед нових партнерів Банку «Кредит Дніпро» Кременчуцький колісний завод, підприємство «Мотор Січ», компанії «М'ясна традиція», «Велика ложка», Луганський трубний завод


C 08.2006 по 01.2008 (1 год 5 мес.)
В компании: ПАТ АКІБ «УкрСиббанк» BNP Paribas, Киев
Должность: Ведучий спеціаліст Сектору маркетингу, відділу маркетингу і реклами
Функциональные обязанности:
Розробка медіастратегії Банку: складання і ведення річного контроль/бюджету реклами; участь відділу в складанні перспективних і поточних планів рекламних кампаній, координація проведення рекламних кампаній, визначення переліку ЗМІ відповідно до цільової аудиторії рекламної кампанії. Медіапланування: контроль реалізації медіаплану; відстеження за розміщенням реклами в ЗМІ. Маркетинг: аналіз рекламних носіїв, визначення нових і підтримка постійних контактів з ними; аналіз медіапереваг; аналіз реклами конкурентів. Рекламні заходи: проведення спеціалізованих виставок, акцій продуктового ряду банку, проведення BTL і ATL програми-Брендінг: підвищення впізнання і лояльності до бренду; забезпечення і дотримання єдиного фірмового стилю у всіх засобах реклами. Робота з агенціями підрядчиками: виготовлення радіо телевізійної реклами, зовнішня реклама, сувенірна і поліграфічна продукція, світлова, електронна, поштова реклама, реклама на транспорті. Робота із зовнішньою рекламою: вибірка і розміщення реклами за адресною програмою: білборди, ситілайти, постери і так далі. Внутрішні комунікації: підготовка інформації для наповнення і підтримки на Інтрасайт. Документообіг: ведення бухгалтерської документації договори, рахунки і акти, звіти, додатки та інше, облікі контроль. ДОСЯГНЕННЯ. Досягнення результатів реалізовувалося шляхом вирішення наступних завдань: розвиток клієнтської бази; залучення обслуговування нових клієнтів, зміцнення позицій на ринку корпоративних клієнтів; створення умов для розвитку комплексу послуг для фізичних осіб; створення і реалізація ефективної маркетингової стратегії; створення прибутковою мережі відділень і філій Банку; капіталізація і відповідне збільшення ресурсів і активів банку; стратегічне бачення перспектив полягало також і в тому, що Банк прагнув бути найбільш надійним універсальним банком, орієнтованим на надання пакету традиційних послуг основних сегментів фінансового ринку, які відповідають банківським стандартам і повністю забезпечують потреби клієнтів у фінансових інструментах їх економічного розвитку та підвищення добробуту. В основу стратегії розвитку банку було закладено постійне впровадження передових управлінських, технологічних і технічних нововведень для забезпечення умов розвитку банку як стабільного фінансового інституту, здатного зайняти відповідне місце в українській банківській системі.


C 07.2004 по 07.2006 (2 года )
В компании: ТОВ КБ «Європейський Банк Розвитку та Заощаджень», Киев
Должность: Менеджер Служби маркетингу відділу реклами
Функциональные обязанности:
Координація роботи з рекламною агенцією; планування, підготовка бюджету на проведення рекламних заходів; контроль дотримання стандартів корпоративного стилю в рекламній діяльності банку; розробка фірмового стилю виготовлення та розміщення елементів зовнішньої реклами на фасадах відділень та філій банку; оформлення вивісок, лайтбоксів на відділеннях банку; розробка дизайну, виготовлення і розподіл рекламнополіграфічної продукції: візиток, листівок, буклетів, річних звітів, новорічних календарів, тощо; аналіз ефективності рекламних заходів і поліпшення рекламної політики банку. Планування та проведення маркетингових досліджень ринку послуг Банку. Аналіз даних отриманих в результаті проведення досліджень. Підготовка звітів і презентацій проведеної роботи. Розробка та оновлення навчальних матеріалів по новим і діючим продуктам для відділу продажів, відділу по роботі з бізнесом, відділу по роботі з населенням. Підготовка презентацій для партнерів. Участь в організації та проведенні акцій та заходів рекламного характеру. Підготовка пропозицій щодо оптимізації внутрішніх та зовнішніх комунікацій, взаємодія з партнерами в рамках організації зовнішніх заходів виставки, конференції. ДОСЯГНЕННЯ. Розширена ресурсна клієнтська база, збільшено об'єм кредитних операцій і нарощений регулятивний капітал; підвищено значне зростання обсягу активних операцій; прискорений розвиток бізнесу послуг фізичним особам, VIPсекторів корпоративного і індивідуального бізнесу; підвищена конкурентоспроможність шляхом розвитку традиційних та інноваційних послуг на основних сегментах фінансового ринку, вдосконалена уся складова розвитку для забезпечення росту ринкової вартості Банку.


Образование
Учебное заведение: ВНЗ КІР Київський Інститут Реклами
Дата окончания: 2013-09-01
Факультет: Менеджмент організацій і адміністрування
Специальность: Магістр з менеджменту

Учебное заведение: ВНЗ КІР Київський Інститут Реклами
Дата окончания: 2012-09-01
Факультет: Менеджмент
Специальность: Бакалавр з менеджменту

Курсы и тренинги
Название курса/тренинга: Підприємництво і підприємці в Україні
Компания: ДСЗКІПК Інститут Підготовки Кадрів
Город: Київ Период: 5 неділь Дата: 01.07.2005

Название курса/тренинга: Економіка-планування
Компания: КІБТ Інститут Бізнесу та Технологій
Город: Київ Период: 3 місяці Дата: 01.01.2000

Иностранные языки и компьютерные навыки
Aнглийский: Базовый
Уровень владения компьютером: пользователь
Компьютерные навыки: Офісні програми: Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint; видавничі програми: QuarkXPress; комп'ютерний дизайн: CorelDraw, Photoshop; клієнти електронної пошти: Outlook Express, The Bat; браузери: Internet Explorer, Opera, Maxthon

Дополнительная информация
Наиболее важные достижения в жизни и карьере:
Практичні навички і знання законодавчої бази та нормативно-правових актів, знання \ розуміння бізнес-процесів і законів рекламного ринку. Досвід в галузі стратегічного планування \ бюджетування маркетингової діяльності, організації та проведенні ефективних маркетингових \ рекламних кампаній, вивченні мотивації споживачів, досвід роботи і знання методів взаємодії зі ЗМІ. Знання особливостей ЗМІ: можливості різних ЗМІ для реалізації проектів продуктового PR, технології та формати, знання ринку друкованих та Інтернет - видань, наявність контактів серед журналістів. Навички підготовки текстових та презентаційних матеріалів. Розробка концепції кампанії, медіа-планування. Проведення рекламних кампаній по всій мережі присутності Банку. Інформаційне наповнення внутрішнього та зовнішнього сайту Банку. Організація та забезпечення точок продаж необхідними рекламним матеріалом. Організація отримання необхідної дозвільної документації на рекламні засоби. Взаємодія із структурними підрозділами щодо відкриття нових відділень Банку. Вдосконалення системи комунікації між відділом та бізнес-підрозділами. Розробка та підготовка формату внутрішніх та зовнішніх звітів. Діагностика корпоративної стратегії Банку. Розробка та впровадження форм-запитів для проведення маркетингових дослідженьАналіз клієнтської бази Банку
Сведения: Проекти з просування продуктів Банку: фаст-кредити; мікро-кредити; карткові проекти; промо-кампанії по ДІУ і Рефінансуванню; акція з Вестерн Юніон, Київстар; кредити для бізнесу "Шоколадні умови", тощо. Проект: «Банк, якому довіряють» впровадження іміджевої реклами Банку. Проект «MoneyBOOM» (кредитування населення). Ключові обов’язки: організація роботи відділу реклами; планування, організація рекламних кампаній; проведення промо – акцій. Розвиток існуючого бренду. Пошук носіїв: оцінка ефективності проведення рек ламних кампаній. Організація виробництва рекламної продукції: співпраця з агентствами, проведення тендерів. Ведення складу рекламних матеріалів: розподіл, фасовка і відправка рекламної продукції на відділення і філії, контроль і облік рекламно-поліграфічної продукції, ведення обліку матеріалів. Зовнішня реклама відділень Банку: робота з контрагентами. Робота практично зі всіма аспектами реклами Банку в Києві та регіонах.
Занятия в свободное время (любимый спорт, хобби и т.д.): Різнобічні напрямки, цікавлять різні теми

Распечатать
Сохранить на компьютере
 
+ Добавить
 
 
 
 
 
 
Ссылки
работа в таскомбанк вакансии сбербанк архив вакансий отп банк начальник отделения работа в банке работа в новой линии работа в эльдорадо кредитный эксперт работа в страховании вакансии в финансах резюме руководителей работа otp bank работа для страховщиков вакансии райффайзен банк аваль pzu украина банковские вакансии фінстаф работа в приватбанке работа в рошен вакансии банков украины работа в ощадбанке вакансии в банках работа банк вакансии otp bank работа в socar работа для финансистов работа в comfy работа в softserves работа в банке работа в укрэксимбанке работа в страховой компании работа в кредобанк фінстафф работа банк работа universal bank вакансии банков работа в укрсиббанке работа для банкиров работа в финансах работа в wog работа в пзу украина работа в райффайзен банк аваль работа в эпицентр вакансии банков финстаф универсал банк работа работа альфа банк киев работа в киеве работа в сбербанке начальник отделения киев пиреус банк резюме финансиста работа в сильпо работа в банках киева страховой агент работа новая почта
 
 



На главную | Каталог вакансий | Каталог резюме
Работа по городам | Добавить вакансию | Добавить резюме
Пользовательское соглашение | Карта сайта | Партнеры | Контакты

Узнайте о новых вакансиях первыми.

Подписывайтесь!