C 01.2008 по 02.2009 (1 рік 1 міс.)
В компанії: АКБ "Европейский", Київ Посада: Начальник управления развития сети продаж Функціональні обов'язки: Розробка стандартів створення регіональних підрозділів (далі – «РП») (стандарти розміщення РП, вимоги до розташування споруд у населених пунктах, перелік приміщень та вимоги до них, строки створення РП, типові комплектації робочих місць РП тощо). Супровід процесу підбору, проектування, будівництва чи реконструкції приміщень для розміщення РП.
Здійснення контролю за підготовкою проектно – кошторисної документації, її експертизою і прийом документації в роботу. Організація та технічне керівництво будівництвом чи реконструкцією. Підготовка матеріалів для проведення конкурсів та тендерів серед будівельних організацій на проведення будівельно - монтажних робіт на об'єктах Банку. Взаємодія з робочою групою по створенню РП, координація дій з питань, що стосуються будівельно-монтажних робіт. Забезпечення оперативного контролю за процесом проведення будівельно-монтажних робіт. Підготовка технічних пропозицій з питань реконструкції приміщень, проведенню будівельно-монтажних робіт, ремонту та переобладнанню інженерних систем. Контроль і супровід договірного процесу і супровід платіжних документів, пов'язаних з будівельно-монтажними роботами. Розробка схем функціонального розміщення працівників у створюваних РП. Підготовка селекторних нарад з керівниками робочих груп та РП з питань, що відносяться до компетенції управління. Розробка документації та співпраця з НБУ щодо відкриття, реєстрації, перереєстрації, ліквідації РП. Контроль і супровід процесу проходження пакетів документів по реєстрації РП у НБУ. Ініціювання відкриття/закриття РП (участь в опрацюванні регіонів по відкриттю РП, збір і аналіз інформації, обгрунтування доцільності відкриття/закриття РП). Складання та організація роботи з виконання планів по відкриттю РП.
Підготовка пропозицій по інвестуванню коштів у відкриття РП. Організація процесу технічного забезпечення робочої групи по створенню РП. Облік інвестицій в розвиток регіональної мережі й формування відповідної звітності. Маркетингові дослідження ринку з метою мінімізації витрат на будівництво чи реконструкцію приміщень РП. Підготовка заявок для узгодження відкриття РП. Підготовка кошторису витрат на організацію РП та здійснення контролю за його використанням. Підготовка наказів про створення нового РП, склад відповідної робочої групи та призначення її керівника. Розробка мережевих графіків створення РП, планів заходів по створенню РП та загальний контроль їх виконання. Контроль і супровід процесу визначення необхідних параметрів сейфового, касового, іншого устаткування, вибір оптимального варіанту оснащення РП. Підготовка наказів про початок роботи нового РП із зазначенням юридичної адреси та встановленого графіку роботи. Формування Паспорту РП.
C 01.2006 по 01.2008 (2 роки )
В компанії: АБ "Укргазпромбанк", Київ Посада: Начальник управления регионального развития Функціональні обов'язки: Координація діяльності регіональних підрозділів (РП), доведення та контроль за виконанням РП проектів та програм, рішень органів, комітетів та повноважних посадових осіб Банку, які відносяться до сфери діяльності управління. Здійснення систематичного аналізу діяльності РП (доходи та видатки, фактичні прибутки / збитки, залучення тимчасово вільних грошових коштів від юридичних та фізичних осіб тощо) та систематизація інформації щодо діяльності РП. Контроль за своєчасною підготовкою та наданням інформації (в тому числі звітності, шляхом аналізу та передачі відповідним структурним підрозділам) органам, комітетам та повноважним посадовим особам Банку. Супроводження (перевірка, надання висновків, візування) у Головному Офісі документів, які надійшли від РП або клієнтів Банку через РП. Розробка проектів документів про взаємодію Банку (через РП) з іншими особами (юридичні, фізичні) відповідно до чинного законодавства України. Підготовка пропозицій щодо оптимізації взаємовідносин між РП та Головним Офісом. Пошук приміщень для розміщення РП, а також проведення всього обсягу робіт для отримання прав на таке приміщення. Проведення всього обсягу робіт для приведення приміщення у стан, який відповідає вимогам законодавства, які ставляться до приміщень РП (погодження проектів на будівництво або реконструкцію приміщень, підготовка для підписання договорів підряду на проведення будівництва або реконструкції приміщень, здійснення поточного контролю за веденням будівництва/реконструкції приміщень).
Підготовка необхідних документів для внесення РП до Державного реєстру банків України. Подача та супроводження документів в НБУ, для внесення РП до Державного реєстру банків України. Підготовка та подання документів для державної реєстрації РП. Організація робіт для отримання дозволу на виготовлення печаток, штампів у дозвільній системі МВС. Організація та проведення первинної рекламної кампанії РП.
C 01.2005 по 01.2006 (1 рік )
В компанії: "Украинский профессиональный банк", Київ Посада: Заместитель начальника управления координации и развития сети банка Функціональні обов'язки: Пошук і вибір приміщень для розміщення регіональних підрозділів банку.
Підготовка до підписання договорів купівлі-продажу або оренди приміщень для розміщення регіональних підрозділів банку. Погодження проектів на ремонт чи реконструкцію приміщень. Підготовка планів проведення заходів по створенню регіональних підрозділів банку. Підготовка до підписання договорів підряду на проведення реконструкції чи ремонту приміщень регіональних підрозділів банку. Розробка планувальних рішень підрозділів.
Розробка техніко-економічних обґрунтувань відкриття підрозділів. Підготовка і супроводження документів, необхідних для реєстрації або
погодження відкриття регіональних підрозділів в НБУ. Вирішення питань з організацією перевірок відповідності приміщень підрозділів, їх укріпленості і обладнання вимогам НБУ. Підбір і проведення співбесід з кандидатами на посади керівників регіональних підрозділів. Підготовка рекомендаційних висновків про професійну придатність і особисті якості керівників регіональних підрозділів.
|