C 08.2007 по теперішній час (16 років 7 міс.)
В компанії: АТ Укрексімбанк, Київ Посада: Керівник напряму планування Управління планування та звітності Департаменту планування, звітності та аналізу (раніше: виконавчий директор Управління планування та аналізу; заступник начальника відділу управлінського обліку; головний економіст-аналітик відділу процентних операцій Управління планування та аналізу; головний економіст-аналітик Фінансового Управління) Функціональні обов'язки: Поточні обов’язки1 Організація, супроводження бюджетного процесу до затвердження бізнесплану розвитку Наглядовою радою Банку: Складання регламенту бюджетного процесу; розробка внутрішніх нормативних документів щодо процесів планування, звітності, план/факт аналізу. Формування бізнес плану (баланс, P_L, план про власний капітал) «верхнього» рівня на 3,5 років на основі макроекономічного прогнозу і завдань/цілей стратегії розвитку Банку; Погодження планових показників з бізнес/ризик підрозділами; Формування деталізованого (по філіях, валютах, місяцях, сегментах бізнесу з використанням системи «ITпідприємство») бізнесплану на наступний рік, у т.ч. – бюджети кредитних та ресурсних операцій, портфелю ЦП, операційних (з/п, адміністративні) витрат, капітальних витрат, ЧНД, ЧПД (у т.ч. клієнтські, трансферні ставки), план витрат на формування резервів, план роботи з NPL, прогноз статей що переоцінюються (ЦП, валютна позиція, інвестиційна нерухомість, необоротні активи банку) ; Погодження плану на відповідність граничним показникам ефективності/апетиту ризику, нормативам НБУ (капітал, ліквідність, валютна позиція), вимогам щодо виплати дивідендів, обліку відстроченого податкового активу, тощо. Підготовка матеріалів /презентації на засідання КУАП, Правління, Наглядової ради. Супроводження «захисту» бізнесплану перед зовнішніми аудиторами. Трансформація показників бізнесплану у формат МСФЗ для зовнішніх рейтингових компаній або МФО. Організація (100%) процесу підготовки та передачі інформації для НБУ (SREP аналіз щорічно) Організація (в межах повноважень) робіт в рамках складання плану капіталізації/реструктуризації (щорічне стрестестування НБУ). Організація підготовки звітів на запити МФУ (щомісячні/що піврічні звіти). Структурний аналіз балансу Банку.Інші професійні навики Економічне обґрунтування впровадження нових банківських продуктів. Складання сегментної звітності ( як примітки до фінансової звітності Банку). Забезпечення перед та постконтролю управлінського обліку банківських операцій (у т.ч. через розробку та реалізацію технічних завдань щодо звітних форм в облікових системах).1 Аналіз автоматизованих операцій банку/ технічних порядків на етапі погодження.1 Забезпечення в актуальному стані довідників управлінського обліку, бухгалтерських проведень з використанням рахунків 8 класу.1 Аналіз ефективності програм з реструктуризації заборгованості клієнтів Банку (зміна валют, строків, ставок).1 Факторний аналіз динаміки показників діяльності Банку (на основі фактичних облікових даних).1 Реалізація в рамках управлінського обліку (постановка технічних завдань, розробка методологічних рішень) проектів з «позабухгалтерського» розподілу та управлінського обліку банківських операцій.1 Використання в роботі програм: Word, Excel, АБС Б2, інших банківських облікових систем, баз даних (SQL Developer).
C 06.2006 по 07.2007 (1 рік 1 міс.)
В компанії: АКБ «Правэкс-Банк», Київ Посада: Начальник отдела финансового планирования и управленческого учёта Функціональні обов'язки: Бухгалтерский учёт в банке. Участие в составлении учётной политики банка, инвентаризации счётов, методологии банковских операций с позиции управленческого учёта. Управленческий учёт в банке (разработка оргструктуры, финструктуры, справочников и параметров аналитического учёта на уровне счетов и первичных бухгалтерских документов) . Разработка расчёта эффективной ставки процента, положения об управлении валютными рисками банка. Стратегическое планирование (положение о планирование, структура плана, разработка форм финансового плана). Разработка двухуровневой системы бюджетирования для банка, взаимосвязанной с финансовыми коэффициентами анализа банковской деятельности, нормативов НБУ и стратегическим финансовым планом банка. Разработка технических заданий в части бухгалтерского учёта и анализа. Профессиональное знание 1С ОДБ ( АРМ «Отчёты», ВПС, внутрибанковская бухгалтерия, АРМ Кредиты, АРМ «Учёт ТМЦ и ОФ», АРМ «Звит», transmaster операции с ПК ).
C 06.2005 по 06.2006 (1 рік )
В компанії: ООО «Дольче Вита» - завод по производству продуктов питания, Київ Посада: Финансовый директор / главный бухгалтер Функціональні обов'язки: 2 цеха, 280 человек. Управленческий учёт на производстве (составление управленческих отчётов). Разработка оргструктуры, анализ и планирование нормативов оборотных средств и источников их формирования. Калькуляция себестоимости в производстве и расчёт точки безубыточности. Стратегическое планирование (положение о планирование, структура плана, разработка форм финансового плана). Бюджетирование. Составление ресурсных (оперативных) бюджетов:, сырьевых, продаж, производства, на оплату труда персонала, административных затрат и затрат на сбыт. Бухгалтерский учёт на производстве. Разработка учётной политики в соответствии требованиям национальных стандартов бухгалтерского учёта, должностных инструкций, положения об оплате труда при создании коллективного договора, положения о документообороте, о ценовой политике, организация работы бухгалтерии.
Профессиональное знание 1С Бухгалтерии 7.7, ЗиК, ПУБ. Использование программы «Бест Звит» длясоставления и сдачи отчетности.
C 01.1999 по 06.2005 (6 років 5 міс.)
В компанії: ООО «Гиппократ» оптовая торговля запчастями на территории Украины, экспорт в Россию, производство из давальческого сырья. (г.Мелитополь, соучредитель), Запоріжжя Посада: Главный бухгалтер / директор Функціональні обов'язки: Анализ рынка, заключение договоров, коммерческая работа, бухгалтерский и налоговый учёт и отчётность, бизнес -планирование; планирование нормативов оборотных средств, калькуляция себестоимости в производстве и расчёт точки безубыточности, бюджетирование, разработка учётной политики в соответствии требованиям национальных стандартов бухгалтерского учёта, должностных инструкций.
|