C 08.2013 по 05.2015 (1 рік 9 міс.)
В компанії: ПАТ КБ «Надра», Житомир Посада: Заступник начальника відділення Функціональні обов'язки: Організація діяльності по залученню нових клієнтів, збільшення депозитного портфеля, здійснення консультацій діючих та потенційних клієнтів корпоративного та середнього бізнесу; аналіз ринку банківських послуг з метою визначення потреб у тих чи інших банківських продуктах; виконання планів з продажу продуктів по бізнесах та регулярне звітування про підсумки роботи перед членами Правління Банку; забезпечення своєчасного розгляду листів, заяв, скарг і прийняття рішень по питаннях, що входять до діяльності відділення; розподіл функціональних обов’язків між працівниками відділення з метою якісного обслуговування клієнтів та реалізації crosssellinga; участь у процедурі прийняття рішення щодо питань надання кредитів клієнтам; ведення проекту «Банк на роботі» для співробітників Регіональної газової компанії «Житомиргаз».
C 07.2012 по 08.2013 (1 рік 1 міс.)
В компанії: АБ «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ», Житомир Посада: Заступник начальника Житомирського регіонального відділення Функціональні обов'язки: Організація діяльності по залученню нових клієнтів, збільшення депозитного портфеля, здійснення консультацій діючих та потенційних клієнтів корпоративного та середнього бізнесу; аналіз ринку банківських послуг з метою визначення потреб у тих чи інших банківських продуктах; виконання планів з продажу продуктів по бізнесах та регулярне звітування про підсумки роботи перед членами Правління Банку; забезпечення своєчасного розгляду листів, заяв, скарг і прийняття рішень по питаннях, що входять до діяльності відділення; розподіл функціональних обов’язків між працівниками відділення з метою якісного обслуговування клієнтів та реалізації crosssellinga; ведення проекту «Банк на роботі» для співробітників Регіональної газової компанії «Житомиргаз».
C 01.2011 по 06.2012 (1 рік 5 міс.)
В компанії: Житомирської дирекції, Житомир Посада: Директор Функціональні обов'язки: Створення дирекції з „нуля”; набір та навчання персоналу; складання технікоекономічного обгрунтування роботи; організація діяльності по залученню нових клієнтів, збільшення депозитного портфеля, здійснення консультацій діючих та потенційних клієнтів корпоративного та середнього бізнесу; аналіз ринку банківських послуг з метою визначення потреб у тих чи інших банківських продуктах; вивчення якості проведення фінансового аналізу офіційної та управлінської фінансової звітності юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, та фізичних осіб, що користуються кредитними продуктами Банку; участь у процедурі прийняття рішення щодо питань надання кредитів клієнтам; організація роботи по затвердженню видачі кредиту на Кредитних комітетах Банку; розробка, планування та відстеження ефективності рекламної компанії; виконання планів з продажу продуктів по бізнесах та регулярне звітування про підсумки роботи перед членами Правління Банку; забезпечення своєчасного розгляду листів, заяв, скарг і прийняття рішень по питаннях, що входять до діяльності дирекції.
C 05.2007 по 12.2009 (2 роки 7 міс.)
В компанії: Коммерческий банк, Житомир Посада: Директор Житомирської філії Функціональні обов'язки: Створення філії з „нуля”; набір та навчання персоналу; складання техніко-економічного обгрунтування роботи філії; організація діяльності по залученню нових клієнтів, збільшення депозитного портфеля філії, здійснення консультацій діючих та потенційних клієнтів корпоративного та середнього бізнесу; аналіз ринку банківських послуг з метою визначення потреб у тих чи інших банківських продуктах; вивчення якості проведення фінансового аналізу офіційної та управлінської фінансової звітності юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, та фізичних осіб, що користуються кредитними продуктами Банку; участь у процедурі прийняття рішення щодо питань надання кредитів клієнтам; організація роботи по затвердженню видачі кредиту на Кредитних комітетах Банку; розробка, планування та відстеження ефективності рекламної компанії; виконання планів з продажу продуктів по бізнесах та регулярне звітування про підсумки роботи перед членами Правління Банку; проведення та участь у здійсненні контролю за діяльністю структурних підрозділів філії; забезпечення своєчасного розгляду листів, заяв, скарг і прийняття рішень по питаннях, що входять до діяльності філії; розподіл функціональних обов’язків між працівниками філії з метою якісного обслуговування клієнтів та реалізації cross-sellinga; робота з проблемними активами.
C 01.2007 по 04.2007 (3 міс.)
В компанії: Житомирська філія ВАТ КБ «Мегабанк» , Житомир Посада: Заступник директора Функціональні обов'язки: Активний пошук та залучення клієнтів; збільшення обсягів продажу банківських продуктів за рахунок створення ефективної агентської мережі; участь у процедурі прийняття рішення щодо питань надання кредитів клієнтам; організація роботи по затвердженню видачі кредиту на Кредитних комітетах Банку; контроль за якістю кредитного портфелю філії; робота з проблемними активами.
C 11.2004 по 12.2006 (2 роки 1 міс.)
В компанії: ВАТ КБ «Надра» Житомирське РУ, Житомир Посада: Заступник начальника Центрального відділення Функціональні обов'язки: Активний пошук та залучення клієнтів; проведення спільного продажу банківських продуктів із співробітниками площадки продажу з метою навчання навичкам та методам продажу; організація агентської мережі, програм лояльності; проведення контрольних закупок та аудиторських перевірок площадки продажу. Була головою кредитного комітету площадки продажу по кредитуванню малого та середнього бізнесу із відповідним лімітом самостійних повноважень.
C 08.2001 по 10.2004 (3 роки 2 міс.)
В компанії: Філія ВАТ КБ "Енергобанк" в м.Житомирі, Житомир Посада: Начальник ОПЕРВ Функціональні обов'язки: За період роботи в Банку працювала на наступних посадах економіст ОПЕРВ, провідний економіст ОПЕРВ, головний економіст відділу кредитних та депозитних ресурсів, начальник ОПЕРВ.
C 07.2000 по 07.2001 (1 рік )
В компанії: ЗАТ "Міжнародні ресурси", Житомир Посада: Менеджер по ЗЕД Функціональні обов'язки: Співпраця з Житомирською митницею. Укладання договорів з контрагентами щодо експорту продукції Романовського склозаводу, їх супроводження. Постійний моніторинг потенційного ринку продажу продукції. Співпраця з керівництвом заводу.
|