C 08.2020 по теперішній час (4 роки 2 міс.)
В компанії: ТОВ МЦ, Київ Посада: Менеджер Організаційно- метологічного відділу Функціональні обов'язки: Ведення документообігу товариства; організація документообігу діяльності органів управління (протоколи, витяги, контроль дорученнь тощо)координація робочого календаря керівництва; робота з первинною документацією, контрактами, тощо; ведення реєстрів та баз даних документів, їх архівування, зберігання та облік; розробка та внесення необхідних змін до нормативноправових актів компанії; ділове листування з клієнтами та партнерами (банки, страхові компанії, агенції, державні установи, тощо); відстеження та координація підготовки документів до тендерних процедур; ведення переговорів з партнерами, підготовка документів в межах своєї компетенції; контроль працівників АХД; забезпечення травєл підтримки керівництва; виконання дорученнь керівництва.
C 03.2019 по 08.2020 (1 рік 5 міс.)
В компанії: ООО ЮФС, Київ Посада: Помічник керуючого з адміністративних питань Функціональні обов'язки: Ведення документообігу (пошта, протоколи, органіщаційнорозпорядчі документи, статус звіти), формування і контроль відповідної звітної документації; розробка і внесення необхідних змін до нормативних актів компанії в рамках своєї компетенції; організація внутрішніх та зовнішніх зустрічей і презентацій; ділове листування з клієнтами і партнерами; контроль виконання графіків ведення проектів, координація завдань по новим та існуючим проектам; координація постановки завдань і контроль їх виконання; підготовка всієї необхідної інформації на запит керівника; забезпечення законодавчо врегульованого внутрішнього документообігу; забезпечення комунікації між структурними підрозділами підприємства (внутрішня комунікація) і материнської компанії, державними структурами; контроль своєчасної зворотного зв'язку від клієнтів, співробітників за запитами; виконання службових доручень та допомога в поточних питаннях керівнику; вирішення різних питань в рамках компетенції.
C 02.2018 по 03.2019 (1 рік 1 міс.)
В компанії: АТ УКРГАЗБАНК, Київ Посада: Головний економіст (секретар колегіальних органів) Функціональні обов'язки: Організація та інформаційне забезпечення діяльності колегіальних органів Правління; участь у підготовці засідань, включаючи розробку порядку денного, підготовку роздаткових матеріалів, проектів рішень, організацію процесу голосування; ведення внутрішньої документації, розробку проектів внутрішньокорпоративних актів, змін і доповнень до них;забезпечення зв'язку між органами управління, акціонерами та іншими зацікавленими особами шляхом надання їм документації та інформації про діяльність товариства, розгляду звернень акціонерів; забезпечення дотримання вимог корпоративного законодавства та процедур; здійснення інших організаційних заходів в рамках системи корпоративного управління;контроль за виконанням рішень, аналіз їх ефективності, надання звітності; зберігання протоколів засідань та оригіналів інших документів товариства;аналіз процесів Банку та їх вдосконалення. Додаткові функції: ведення внутрішнього документообігу підрозділи; розробка і внесення необхідних змін до нормативних актів компанії в рамках своєї компетенції. табелювання співробітників підрозділу; забезпечувала функціонал особистого асистента члена правління (заміна)
C 07.2015 по 02.2018 (2 роки 7 міс.)
В компанії: ПрАТ ІНГО Україна, Київ Посада: Головний спеціаліст (корпоравний секретар) Функціональні обов'язки: Організація інформаційного забезпечення діяльності органів товариства, належного інформування акціонерів та заінтересованих осіб, регуляторних органів; участь у підготовці засідань зазначених органів, включаючи розробку порядку денного, підготовку роздаткових матеріалів, проектів форм для голосування, реалізацію прийняття рішень у вигляді опитувань, організацію процесу голосування;ведення внутрішньої документації, розробку проектів внутрішньокорпоративних актів, змін і доповнень до них, в тому числі і до статуту товариства; забезпечення зв'язку між органами управління товариства, акціонерами та іншими зацікавленими особами шляхом надання їм документації та інформації про діяльність товариства, розгляду звернень акціонерів;забезпечення дотримання компанією вимог корпоративного законодавства та процедур; здійснення інших організаційних заходів в рамках системи корпоративного управління; контроль за виконанням рішень наглядової ради і аналіз їх ефективності; участь у здійсненні процедур щодо усунення конфлікту інтересів посадових осіб товариства; адміністрування тендерних процедур всередині компанії.зберігання протоколів засідань органів управління суспільством і оригіналів інших документів товариства.
C 11.2014 по 05.2015 (6 міс.)
В компанії: ПАТ ЕНЕРГОБАНК, Київ Посада: Cпеціаліст Адміністртивного відділу Функціональні обов'язки: діловодство та проведення зборів колегіальних органів Банку (Кредитний комітет, Тарифний комітет, Комітет з банківської безпеки та ризиків); контроль за виконанням рішень засідань колегіальних органів, нарад; виконання доручень керівництва Банку.Підготовка та погодження ділової документації (листи, накази,розпорядження, протоколи); реєстрація вхідної / вихідної документації; реєстрація пошти НБУ; розподіл вхідної документації по підрозділах;
C 09.2013 по 04.2014 (7 міс.)
В компанії: ТЕРРА БАНК, Київ Посада: Головний економіст Управління методології та реінженірингу Функціональні обов'язки: Розробка нових, актуалізація діючих нормативних документів, навчальних матеріалів;підтримка та актуалізація внутрішньої нормативної бази Банку;аналіз, оптимізація існуючих і впровадження нових бізнеспроцесів і процедур в Банку, їх документування, актуалізація, створення навчальних матеріалів та доведення їх до відома структурних підрозділів;участь в розробці нових та зміна діючих внутрішніх документів Банку (регламентів, положень, інструкцій, технічних карт і т.д.) по продуктам бізнесу та супроводжувальних підрозділів Банку; розробка навчального матеріалу для співробітників Банку. участь в процесі розробки / модифікації нових банківських продуктів і послуг (управління процесом). аналіз, оптимізація існуючих і впровадження нових процесів / процедур в Банку, їх документування та доведення до відома структурних підрозділів;надання консультації з питань організації банківської діяльності, контроль та оцінка знань та навичок персоналу мережі; моніторинг змін в нормативноправових актах НБУ і законодавчих актах України.Формування та ведення документообігу підрозділу, ведення листування від імені організації з контролюючими державними органами.
C 11.2011 по 05.2013 (1 рік 6 міс.)
В компанії: ВТБ Банк, Київ Посада: Спеціалист Функціональні обов'язки: Функції спеціаліста Управління банківських технологій та організацій розрахунків Операційного департаменту: Розробка внутрішніх нормативних документів Банку (положень, інструкцій, процесів тощо). Моніторинг змін в нормативноправових актах НБУ і законодавчих актах України. Аналіз існуючої внутрішньої нормативної бази Банку та підготовка пропозицій та методологічних планів з актуалізації або розробки внутрішніх нормативних документів. Надання методичної та консультаційної допомоги підрозділам Банку. Виконання функцій секретаря колегіального органу: організація документообігу комітету, підготовка роботи колегіального органу на основі затверджених стратегій та бізнес планів організації. Розробка проектів документів,які регламентують діяльність комітету, проектів рішень комітету.Забезпечення безперебійної діяльності комітету.
C 02.2010 по 11.2011 (1 рік 9 міс.)
В компанії: ВТБ Банк, Київ Посада: Спеціалист / аналітик Функціональні обов'язки: Функції спеціалиста (аналітика) Відділу проектування та бізнесаналізу Управління інформаційних технологій Операційного департаменту: Розробка та оформлення внутрішніх нормативних та регламентуючих документів, необхідних для реалізації ІТ-проектів. Аналіз інформації щодо результатів впровадження інформаційних систем для забезпечення автоматизації діяльності Банку, формалізація потреб бізнес підрозділів Банку. Виконання функцій секретаря колегіального органу Банку: організація документообігу документів, підготовка та організація проведення засідань колегіального органу (формування пакету матеріалів, ведення та зберігання протоколів засідання Комітету, організація контролю за виконанням прийнятих рішень), підготовка звітності та відомостей щодо роботи колегіального органу у разі отримання запитів. підготовка проектів організаційно-розпорядчих документів; розробка та погодження внутрішньо регламентаційних документів.
C 06.2008 по 12.2009 (1 рік 6 міс.)
В компанії: Банк Надра, Київ Посада: Провідний економіст Відділу підтримки регіональної мережі та забезпечення діяльності кредитних комітетів Департаменту кредитного аналізу та реструктуризації кредитної заборгованості Функціональні обов'язки: Організація роботи діяльності колегіальних органів (Операційний комітет, КУАП, Правління Банку; виконання функцій секретаря Кредитних комітетів (корпоративний та роздрібний бізнес) Центрального офісу; підготовка та оформлення рішень Кредитних комітетів; контроль за виконанням рішень; консолідація роботи з різними структурними підрозділами та консультування регіональної мережі Банку в частині реструктуризації кредитної заборгованості.
C 03.2007 по 05.2008 (1 рік 2 міс.)
В компанії: ЧП , Біла Церква Посада: Менеджер з продажу Функціональні обов'язки: Пошук клиєнтів та підрядників, ведення переговорів , продаж товарів, заключення договорних відносин, документаційне супроводження та оформлення необхідних сертифікатів для здійснення ЗЕВ, контроль за рухом продукції за державний кордон України. Ведення первинної бухгалтерії підприємства, робота з клієнтбанком.
C 08.2005 по 03.2007 (1 рік 7 міс.)
В компанії: КВУТДВЗШ, Київ Посада: Викладач Функціональні обов'язки: Викладач предметів історикофілософського напряму (історичні науки, філософія, правознавство, культурознавство) та економічних наук. Кращий молодий спеціаліст Оболонського рну м.Києва за 2005 р Розробка планів роботи на рік / семестр; Розробка методологічного матеріалу з курсів викладання; Розробка контрольних завдань і тестів, екзаменаційних білетів; Участь в розробці методик для роботи з учнями, які мають особливі фізичні (психічні) можливості (синдром Дауна, аутизм, ДЦП та інші); Організація виховної роботи навчального закладу.
|