C 05.2024 по теперішній час (1 рік 5 міс.)
В компанії: АБ "УКРГАЗБАНК", Київ Посада: Заступник начальника управління бюджетування, супроводження закупівель та адміністрування господарських договорів Функціональні обов'язки: Проведення аналізу поточних потреб структурних підрозділів та контроль за формуванням планових показників бюджету адміністративних витрат та капітальних вкладень на відповідний бюджетний період. Контроль за використанням бюджету за статтями витрат, що віднесені до компетенції Департаменту. Контроль за виконанням бюджетних показників адміністративних витрат та капітальних вкладень. Перевірка формування тимчасового та річного планів закупівель товарів, робіт і послуг по Департаменту. Контроль дотримання строків виконання тимчасового тарічного планів закупівель товарів, робіт і послуг. Контроль підготовки інформації та оформлення належнимчином заявок на проведення процедур закупівель ‑електронні торги, відкриті торги, спрощена процедура. Перевірка/розгляд та оцінка пропозицій учасників торгів(документів переможця) в частині відповідності кваліфікаційним вимогам, технічних, якісних та кількісниххарактеристик предмета закупівлі. Участь у підготовці відповідей на додаткові запитання та уточнення учасників торгів. Доведення до відповідних підрозділів департаменту результатів проведення процедури закупівлі та договорів, укладених за результатами торгів, для забезпечення ними подальшого виконання умов договорів.Контроль та перевірка проектів додаткових угод щодо внесення змін до діючих договорів закупівлі товарів, послугта проекту рішення Комітету конкурсних торгів.Участь у засіданні Комітету конкурсних торгів з питань департаменту, в якості доповідача. Перевірка моніторингу цінових пропозицій товарів та послуг,закупівля яких здійснюється за спрощеною процедурою. Контроль дотримання строків та якості підготовки звітів: звіт про стан виконання договорів про закупівлю/рамкових угод (щомісячно); звіт про спрощені закупівлі без укладання догорів (щомісячно); звіт про отримання товарів/послуг зарезультатами закупівель за спрощеною процедурою без укладання договору (щомісячно). Забезпечення та контроль організації процесу адміністрування господарських договорів, що укладені ініціатором витрат ‑ департаментом господарського забезпечення
C 04.2023 по 05.2024 (1 рік 1 міс.)
В компанії: АБ , Київ Посада: Начальник відділу бюджетування та супроводження процедур закупівель управління адміністрування господарського забезпечення Функціональні обов'язки: Формування річних планових показників бюджетуадміністративних витрат (OPEX) та капітальних вкладень(CAPEX) департаменту.Заведення консолідованих показників бюджету в ScroogeAnalytics .Планування та контроль використання бюджетудепартаменту за статтями адміністративних витрат такапітальних витрат, у відповідності до актів внутрішньогорегулювання Банку.Контроль за раціональним використанням коштів, щовиділяються в рамках статей витрат департаменту.Здійснення аналізу виконання основних бюджетнихпоказників адміністративних витрат та капітальних вкладень департаменту (в розрізі ініціатора витрат) та здійснення перерозподілу коштів в бюджеті для придбання товарів,робіт і послуг.Консолідація та формування тимчасового та річного планів закупівель товарів, робіт і послуг департаменту та внесення необхідних змін до них.Контроль виконання плану закупівель департаменту,відповідно до тимчасового та річного планів закупівель.Підготовка заявок на проведення закупівель, зокрема:товарів (касове обладнання, темпокаси, кондиціонери,генератори, жалюзі, вивіски, меблі, сейфи, металеві шафи, стелажі, стабілізатори напруги, пакувальні матеріали для кас, спеціалізований папір, канцелярські товари тощо), послуг (утримання приміщень, будівель та обладнання; перевезення майна та супутніх послуг, у тому числі перевезення банкоматів, банківських сейфів та/або ПТКС; ремонтно‑будівельних робіт; транспортне забезпечення (паливно‑мастильні матеріали, технічний огляд та ремонт авто, дообладнання авто, шини, омивач, шиномонтаж, мийка, тощо) із застосуванням процедури ‑ Електронні торги, спрощена процедура з укладанням договору та спрощена процедура без укладання договору на підставі детальної інформації щодо обґрунтування необхідності здійснення закупівлі та про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, отриманої від підрозділів департаменту, які в межах своїх повноважень та/або в межах своїх функціональних обов’язків ініціюють закупівлю.Розміщення проекту заявки на проведення закупівельтоварів/робіт/послуг у системі документообігу дляпогодження адміністратором закупівлі із врахуваннямкінцевих строків (термінів) подання заповненої,затвердженої та погодженої заявки відповіднорічного/тимчасового плану.Участь у засіданнях Комітету конкурсних торгів як доповідач при затвердженні закупівель із застосуванням процедури спрощена процедура з укладанням договору.Підготовка, перевірка/розгляд та оцінка пропозиційучасників торгів (документів переможця), надання відповіді на додаткові запити та уточнення на платформі Prozorro.Доведення до відповідних підрозділів департаментурезультатів проведення процедури закупівлі та договорів, укладених за результатами торгів, для забезпечення ними подальшого їх супроводу.
C 10.2020 по 03.2023 (2 роки 5 міс.)
В компанії: АБ "УКРГАЗБАНК", Київ Посада: Головний фахівець відділу матеріально- технічного забезпечення управління адміністрування господарського забезпечення Функціональні обов'язки: Здійснення контролю та обліку матеріальних цінностей вскладських приміщеннях та в приміщеннях головноїустанови Банку, нанесення інвентарних номерів.Підготовка та передача інформації до відповідальних осіб щодо переміщення матеріальних цінностей, необхідності списання та утилізації.Забезпечення своєчасного оформлення документації (активнутрішнього переміщення, акти приймання‑передачі, активводу в експлуатацію, службові записки на списанняматеріальних цінностей, тощо).Погодження службових записок на списання матеріальнихцінностей дирекцій Банку за напрямом департаменту.Проведення заходів щодо експертизи та утилізаціїматеріальних цінностей головної установи Банку тадирекцій за напрямом департаменту: підготовка актівобстеження, актів технічної експертизи ‑ при проведенніпроцедури списання обладнання та приладів, які можутьбути віднесені до небезпечних відходів.Проведення процедури ліквідації необоротних активів після їх списання.Супровід господарських договорів та контроль за їхвиконанням, ведення претензійної роботи зпостачальниками.Участь у проведенні щорічної інвентаризації необоротних активів та запасів матеріальних цінностей Банку.
C 11.2011 по 08.2013 (1 рік 9 міс.)
В компанії: ПАТ "УКРСОЦБАНК" Східний макрорегіон, Донецьк Посада: Головний спеціаліст сектору фізичної охорони управління банківської безпеки Функціональні обов'язки: Укладання, підписання, пролонгація договорів на фізичну та технічну охорону відділень.Робота з кошторисною документацією (монтаж,модернізація, ремонт охоронного та пожежного обладнання).Моніторинг цін підрядних організацій.Затвердження фінансової документації (перевіркарозрахунків та дислокації, оптимізація кошторисів).Формування заявок в SAP ERP.Заведення документів на оплату послуг охорони (Донецька, Луганська, Запорізька обл.).Участь у формуванні бюджету адміністративних витрат табюджету розвитку, складання бюджету на наступний рік вАРМ «Budget».Контроль виконання бюджету адміністративних витрат табюджету розвитку (щомісячне формування, корегуваннязвітів по платежах).Участь в комісії по введенню, списанню, інвентаризаціїнеоборотних активів.Перевірка на справність первинних способів пожежогасіння (вогнегасників) у відділеннях, пошук підрядних організацій та укладання договорів на їх обслуговування.
|