C 02.2011 по 11.2011 (9 міс.)
В компанії: Група компаній, Київ Посада: Начальник відділу кадрів Функціональні обов'язки: Управління та делегування обов’язків персоналу. (12 філіалів, 1500 чол.)
Організація кадрової роботи компанії, керівництво відділом кадрів 6 чоловік.
Постановка задач, контроль та делегування обов’язків. Вирішення побутових питань. Розвиток роботи філіалів. Планування, оцінка потреби в персоналі, погодження бюджету на персонал. Переміщення працівників. Розробка і ведення системи автоматизованого кадрового обліку 1С ЗУП 8.2. Розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, розробка і впровадження положень по роботі з персоналом.
Пошук та відбір персоналу. Адаптація нових співробітників. Організація і проведення корпоративних зустрічей, семінарів, тренінгів, стажування, навчання.
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі: Кадровий облік у великих компаніях з філіальною структурою. Ведення одночасно від 10 юридичних осіб.
Організація обліку особового складу компанії, оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
контроль за формуванням і веденням особових справ працівників, ведення П-2, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю, оформлення договорів повної матеріальної відповідальності;
заповнення, облік, збереження трудових книжок, визначення трудового стажу,
забезпечення складання встановленої звітності, видання довідок;
складання графіку відпусток, контроль за його дотриманням;
реєстрація і заповнення листків непрацездатності працівників;
проведення табельного обліку;
підготовка необхідних документів для проведення атестації;
ведення журналів реєстрацій;
ведення штатного розпису.
C 04.2010 по 07.2010 (3 міс.)
В компанії: Банк Надра, Київ Посада: Провідний спеціаліст Департаменту управління персоналом в Банку Функціональні обов'язки: Підготовка, контроль, внесення змін до штатного розпису, погодження кандидатів на посаду, призначення посадового окладу, слідкування за рамками ФОП, створення наказів, ведення договорів підряду, кадрова документація.
Досвід роботи в банку з юридичними та фізичними особами (кредити, депозити, платіжні картки, виписки з банку).
Робота з банківським проектом – факторинг.
C 01.2003 по 09.2009 (6 років 8 міс.)
В компанії: Група компаній Асканія, Київ Посада: Бухгалтер Функціональні обов'язки: Адміністративна робота.
Асистування в переговорних процесах.
Керування мікро колективом, організація роботи офісу. Виконання поточних завдань та вимог керівника.
Співпраця з філіалами на території України та закордоном (Німеччина) (організація, координація, розвиток, контроль над результатами діяльності).
Бронювання готельних номерів, зустріч, розміщення гостей та партнерів.
Підготовка робочого плану керівнику, робота з конфіденційною інформацією.
Пошук, систематизація інформації.
Організація і проведення ділових та корпоративних зустрічей, семінарів, тренінгів, нарад керівників.
Складання і оформлення службових документів в повному обсязі (протоколи, звіти, накази, інструкції, службові листи, доручення).
Взаємодія з контролюючими органами, підготовка відповідей на запити, супровід перевірок контролюючих органів.
Бухгалтерський і податковий облік (реєстри прибуткових, видаткових податкових накладних, підготовка накладних на повернення та коригування до них, виписка доручень, відкриття поточних рахунків, контроль та розподіл коштів та рахунках; мобільний зв’язок: підключення, блокування, підписання договорів, відновлення сім карт, корегування тарифних планів).
Звірки з клієнтами та постачальниками. Розроблення та впровадження методів по оптимізації стану заборгованості.
Складський облік руху товарно-матеріальних цінностей (надходження ТМЦ, списання, переміщення між філіалами та складами, акти інвентаризації, розрахунок і формування структури собівартості, націнки ціноутворення).
Робота з бюджетом та консолідованою звітністю. Контроль кредитної політики. Ведення управлінського обліку і допомога в підготовці консолідованої звітності та написання бюджету холдингу.
Маркетингові послуги; взаємозалік, акти прийому-передачі виконаних робіт. Ведення договорів та додаткових угод підприємства.
Розробка та розміщення реклами
Кадрове діловодство (підбір, навчання, мотивація, прийом, звільнення, переведення; заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок).
Транспортна документація контроль за доставкою товару. Підготовка необхідної документації для оформлення вантажів
Облік та купівля автотранспорту підприємства (організація, контроль роботи, звіти ).
|