C 04.2018 по теперішній час (5 років 11 міс.)
В компанії: Альфа-Банк, Украина, Київ Посада: Керівник з розвитку системи управління проблемним портфелем Функціональні обов'язки: Аналіз роботи системи управління процесом стягнення заборгованості; Підготовка пропозицій щодо розвитку та вдосконалення роботи системи та взаємодія з відповідними підрозділами Блоку «Інформаційні технології» щодо їх реалізації; Участь у запуску нових та розвиток існуючих модулів системи; Консультування, методологічна та практична допомога структурним підрозділам Банку з питань, що входять до його компетенції; Виконання інших доручень керівництва в межах своєї компетенції; Систематичне звітування перед керівництвом про результати своєї діяльності; Зберігання інформації щодо діяльності та фінансового стану Банку та його клієнтів, яка стала йому відомою у процесі виконання обов’язків, а також зберігання інших відомостей, що становлять комерційну таємницю Банку відповідно до його внутрішніх нормативних документів; Надання відповідної інформації та пояснень Відділу внутрішнього аудиту, Департаменту безпеки та іншим структурним підрозділам Банку з питань, що відносяться до компетенції Відділу; Дотримання вимог інформаційної безпеки Банку.
C 02.2013 по 03.2018 (5 років 1 міс.)
В компанії: Альфа-Банк, Украина, Київ Посада: Експерт стратегії заставного стягнення Функціональні обов'язки: Розробка, планування та впровадження стратегій зі стягнення боргу; Аналіз потоків надходжень по сегментам боржників в обробці; Підготовка звітів по виконаних діях; Співпраця з відділами Банку з метою забезпечення ефективного виконання завдань підрозділу; Виконання звітів; Підготовка матеріалів керівництву для проведення презентацій.
C 07.2012 по 01.2013 (6 міс.)
В компанії: УкрСибБанк, Київ Посада: Менеджер відділу моніторингу та підтримки роботи із заборгованістю Функціональні обов'язки: Проводити аналіз діючих процесів та стратегій роботи спрямованих на перешкоджання виникненню та збір існуючої простроченої заборгованості; Організовувати безперервний процес роботи спрямованої на погашення простроченої заборгованості; Надавати доступ працівникам відділу до спеціалізованого ПО Банку для виконання ними своїх обов’язків; Проводити постійний моніторинг вчасного масового контакту з боржниками Банку; Розробка та надання актуальні та коректні звіти та аналітичні огляди в затвердженому форматі; Проводити тестування та аналіз нових технологій та спеціалізованого ПО для підвищення ефективності роботи відділу; Організація робіт спрямованих на оптимізацію виконання поставлених задач; Розробка технічних завдань; Проведення навчання нових співробітників відділу та надання консультацій персоналу інших структурних підрозділів.
C 10.2010 по 07.2012 (1 рік 9 міс.)
В компанії: ТОВ «УКРБОРГ», Київ Посада: Керівник відділу обслуговування клієнтів Функціональні обов'язки: Підтримка постійного контакту з існуючою базою клієнтів; Агрегування та представлення різноманітної інформації клієнту, про хід відпрацювання переданих справ; Підготовка звітів про хід виконання планових показників; Отримання та заведення в систему компанії фінансової інформації по портфелю, який опрацьовується; Отримання та корегування інформації про різноманітні зміни в анкетних даних по портфелю, який опрацьовується; Робота з базою даних переданих в роботу договорів; Складання актів та розрахунок комісій за виконані роботи; Контроль надходження платежів та заведення їх в систему компанії; Погодження з клієнтом текстів листів, SMS, IVR; Передача документів клієнту, та контроль їх отримання; Отримання інформації щодо позицій компанії в рейтингах клієнтів; Розробка та контроль проекту з архівації договорів.
C 05.2010 по 10.2010 (5 міс.)
В компанії: ТОВ «УкрФінанси» , Київ Посада: Менеджер по роботі з ключовими клієнтами Функціональні обов'язки: Підтримка постійного контакту з існуючою базою клієнтів;
Представлення звітності про виконані дії;
Моніторинг своєчасності та повноти обробки справ переданих в роботу;
Складання актів та розрахунок комісії за виконану роботу;
Контроль надходження платежів та заведення їх в базу;
Погодження суперечливих питань;
Проведення переговорів, спрямованих на оптимізацію процесів клієнта;
Узгодження графіків надходження звітності;
Прийняття участі в формування технічних завдань до програмного забезпечення.
C 12.2008 по 05.2010 (1 рік 5 міс.)
В компанії: ТОВ «Спожив Сервіс» ТМ «Центр Кредит» , Київ Посада: Головний фахівець відділу контролю Управління моніторингу кредитної заборгованості Функціональні обов'язки: Аналіз стану кредитної заборгованості.
Моніторинг та аналіз якості кредитного портфеля.
Представлення звітності про стан кредитного портфеля керівництву.
Формування, аналіз та контроль реєстрів для зовнішніх організації.
Збір і підготовка даних, необхідних для аналізу й моніторингу прострочених кредитів.
C 01.2008 по 12.2008 (11 міс.)
В компанії: ТОВ «Спожив Сервіс» ТМ «Центр Кредит», Київ Посада: Головний економіст відділу аналізу кредитного портфеля Управління аналізу та оцінки ризиків кредитного портфеля Функціональні обов'язки: Оцінка портфельних ризиків:
аналіз концентрацій кредитного портфелю
моніторинг якості кредитного портфелю
статистична обробка інформації по кредитному портфелю, виявлення тенденцій
здійснення моніторингу ризикових позицій, аналіз можливих сценаріїв
розробка пропозицій по мінімізації портфельних ризиків
аналіз і моніторинг відповідності резерву по кредитних операціях вимогам внутрішніх документів Компанії по кредитуванню
Розробка і впровадження політик управління ризиками (індивідуальними, портфельними)
Розробка скорингових карт, здійснення статистичної верифікації розроблених скорингових карт
Створення і формування звітності по кредитному портфелю
Формування технічних завдань до програмного забезпечення з управління ризиками
C 03.2007 по 01.2008 (10 міс.)
В компанії: ТОВ «Спожив Сервіс» ТМ «Центр Кредит», Київ Посада: Головний експерт Управління кредитної експертизи Функціональні обов'язки: Проведення аналізу кредитної заявки. Оцінка, перевірка та контроль повноти поданої позичальником інформації. Прийняття рішення про кредитоспроможний стан позичальника.
Оцінка кредитних ризиків по кредитним заявкам фізичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності.
Прийняття участі в розробці кредитних продуктів.
Проведення навчання персоналу.
Моніторинг якості виданих кредитів.
Прийняття участі в формування технічних завдань до програмного забезпечення, написання алгоритмів для проведення верифікації позичальників.
|