Резюме № 25666
Опубліковано: 10.05.2011 р. Рубрика: Діловодство
|
Секретарь / офис-менеджер / специалист отдела кадров / архивариус
|
Стартова зарплата: 2000 грн.
Тип роботи: Повний робочий день
|
Особиста інформація
|
Місто проживання: Житомир Освіта: вища
Дата народження: 22.05.1983 г. (40 років )
Стать: Жіноча Сімейний стан: Не перебуваю в шлюбі, дітей немає
|
Досвід роботи
|
C 11.2007 по 05.2011 (3 роки 6 міс.)
В компанії: Житомирська філія АТ «БРОКБІЗНЕСБАНК», Житомир Посада: Секретар керівника / інспектор з кадрів Функціональні обов'язки: забезпечення порядку оформлення приймання, переведення та звільнення працівників;
проведення оформлення трудових книжок, особових справ працівників згідно з трудовим законодавством та наказів Правління і директора філії та іншої документації, що регламентує роботу філії;
співпраця з Пенсійним фондом, ДПІ, Фондом соціального страхування, Центром зайнятості та Фондом страхування від нещасних випадків ;
ведення та зберігання трудових книжок та особових справ;
організація та ведення діловодства по секторам філії;
друкування наказів, листів, актів, договорів, звітів і т.д.;
реєстрація вхідної та вихідної документації з резолюціями керівника;
забезпечення доставки пошти до структурних підрозділів і до виконавців;
контроль виконання поставлених задач поставлених в ході виробничих нарад;
регулювання прийому клієнтів керівника філії;
документальний супровід відряджень працівників;
|
Освіта
|
Навчальний заклад: 000
Дата закінчення: 2011-01-01 Факультет: 000
Спеціальність: 000
|
Іноземні мови та комп'ютерні навички |
Англійська: Базова Украинский: Вільно володію
|
Рівень володіння комп'ютером: користувач Комп'ютерні навички: Операційна система Windows XP/2003, пакет Microsoft Office XP/2003, Internet Explorer.
Внутрішньобанківські програми: пошта НБУ.
|
|
Додаткова інформація |
---|
Відомості:
Особисті якості: вміння працювати з людьми , відповідальність, пунктуальність, наполегливість, організованість, комунікабельність. |
Роздрукувати Зберегти на комп'ютері |
|