C 11.2013 по 07.2016 (2 роки 8 міс.)
В компанії: Банк , Київ Посада: Начальник відділу контролінгу Контакт-центру / начальник відділу Контакт-центр Функціональні обов'язки: Організація роботи Контакт-центру; забезпечення виконання ключових виробничих показників та нормативів роботи Контактцентру; організація та проведення базового та додаткових навчальних модулів для персоналу; організація та проведення тестування, для перевірки рівня необхідних знань персоналу; супровід процесу наставництва для передачі навичок й умінь, необхідних для роботи в контактцентрі, новим працівникам; моніторинг якості роботи працівників контакт-центру, безпосередньо методом прослуховування телефонних дзвінків; розробка сервісних та продаючих скриптів; участь у розробці нових послуг та оптимізація процесів, в яких задіяні технології та персонал Контактцентру; написання інструкцій для кінцевих користувачів по роботі з ПК, які використовуються у процесі обслуговування клієнтів в контактцентрі; написання бізнесвимог та тестування для введення в експлуатацію програмних комплексів, задіяних у обслуговуванні клієнтів. Досягнення: оптимізація програми навчання для працівників контактцентру, в результаті скоротився період базового навчання до 10 днів; впровадження CRM Siebel: написання бізнесвимог та тестування системи, введення в промислове середовище, проведення навчання працівникам; впровадження Oracle BI: написання бізнесвимог та тестування системи, введення в промислове середовище, розробка звітів.
C 12.2010 по 11.2013 (2 роки 11 міс.)
В компанії: АТ «Банк «Фінанси та Кредит» , Київ Посада: Керівник групи відділу контролінгу Контакт Центра Функціональні обов'язки: Моніторинг внутрішніх та зовнішніх інформаційних потоків, з метою забезпечення працівників необхідною для виконання обов`язків інформацією; співпраця з іншими підрозділами щодо своєчасного отримання необхідної інформації для консультації існуючих та потенційних клієнтів; адміністрування «Бази знань», на предмет повноти та актуальності інформаційного наповнення; проведення базового та додаткових навчань для працівників контактцентру. Досягнення:оптимізація структури «Бази знань», в результаті зручного розміщення інформації та швидкого пошуку скоротився показник АРТ на 20 сек.
C 10.2007 по 12.2010 (3 роки 2 міс.)
В компанії: АТ «Банк «Фінанси та Кредит» , Київ Посада: Оператор відділу продаж Контакт Центра Функціональні обов'язки: Надання консультацій про банківські продукти; опрацювання онлайн-заявок на отримання кредиту та розміщення депозитних вкладів
C 03.2006 по 07.2007 (1 рік 4 міс.)
В компанії: АКБ „Правекс-Банк” , Київ Посада: Старший економіст відділу розвитку і супроводження корпоративних карт департаменту платіжних карт Функціональні обов'язки: Основні функціональні обов’язки:ведення контролю за випуском карт;нормативне супроводження корпоративних карт;ведення контролю за виконанням поставлених планів на регіональну мережу по випуску корпоративних карт;обслуговування VIPклієнтів;підготовка внутрішніх щомісячних звітів.
|
| Відомості:
Особисті якості: Цілеспрямованість, лідерство, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити, наполеглива, відповідальна, характер урівноважений, свої погляди відстоюю аргументовано та конструктивно. Постійно працюю над підвищенням свого рівня знань. |