C 01.2007 по теперішній час (18 років 10 міс.)
В компанії: Комерційний банк, Вінниця Посада: Начальник відділу контролю ризиків. Функціональні обов'язки: аналіз фінансових, кредитних та операційних ризиків;
Контроль за процесом прийняття рішень по кредитним заявкам юридичних, фізичних осіб та МСБ, згідно діючих процедур и політик;
Розробка пропозицій для покращення процесів/політик;
Прийняття рішень в рамках персональних лімітів.
знання законів і інших нормативно-правових актів України, що стосуються банківської діяльності;
знання методів аналізу фінансово-господарської діяльності позичальника;
моніторинг та кредитний аналіз корпоративних клієнтів, клієнтів малого та середнього бізнесу, приватних клієнтів;
підготовка висновків, щодо зниження ризикованості кредитних проектів;
аналіз ризиків та формування резервів Банку;
Проведення та організація роботи, щодо реструктуризації проблемної заборгованості
C 01.2005 по 01.2007 (2 роки )
В компанії: Комерційний банк , Вінниця Посада: Головний економіст відділу по роботі з корпоративними клієнтами Функціональні обов'язки: залучення нових клієнтів (фізичні, юридичні особи), супроводження діючих договорів; оформлення юридичних справ; робота з VIP – клієнтами;
робота з нотаріусами, оціночними та страховими компаніями;
робота з заставним майном (оформлення договорів, оцінка та перевірка заставного майна);
формування звітності для НБУ та інших державних органів;
банківська документація
C 01.2003 по 01.2005 (2 роки )
В компанії: Комерційний банк , Вінниця Посада: Економіст відділу по роботі з корпоративними клієнтами Функціональні обов'язки: знання банківських продуктов корпоративного, МСБ та роздрібного бізнесу;
досвід веденя активних продаж банківских продуктів, досвід організації продаж банківських продуктів корпоративним клиєнтам;
C 01.2002 по 01.2003 (1 рік )
В компанії: Рекламна агенція «Золотий лев» , Тернопіль Посада: Менеджер по рекламі. Функціональні обов'язки: залучення нових корпорптивних клієнтів та формування клієнтської бази, продаж рекламних послуг та супроводження діючих клієнтів, проведення соціалогічних досліджень ринку на прикладі м.Тернополя та Тернопільської області;
|