C 09.2014 по теперішній час (11 років 2 міс.)
В компанії: АТ "Райффайзен Банк Аваль", Київ Посада: Провідний фахівець, Управління менеджменту якості проблемного портфелю та розробки продуктів по врегулюванню заборгованості Функціональні обов'язки: Розробка нових банківських продуктів, інструментів, програм, процедур, пілотних проектів з врегулювання проблемної заборгованості фізичних осіб з метою запобігання процесам перетікання кредитної заборгованості фізичних осіб з однієї стадії збору в іншу; Підготовка за результатом розробки нових банківських продуктів, інструментів, програм, пілотних проектів з врегулювання проблемної заборгованості фізичних осіб, нормативних документів та їх узгодження із задіяними структурними підрозділами з метою подальшого впровадження в роботі. Проведення реструктуризації на ранніх стадіях збору заборгованості: Впровадження банківських продуктів з реструктуризації заборгованості фізичних осіб на ранніх стадіях збору; Організація взаємодії із структурними підрозділами в рамках реструктуризації заборгованості фізичних осіб на ранніх стадіях збору; Підготовка нормативних документів та їх узгодження із задіяними структурними підрозділами з реструктуризації проблемної заборгованості фізичних осіб на ранніх стадіях збору.
C 01.2014 по 09.2014 (8 міс.)
В компанії: АТ «Райффайзен Банк Аваль» , Київ Посада: Договір підряду, пізній збір заборгованості мікробізнесу Функціональні обов'язки: Розробка та погодження нових методів врегулювання проблемної заборгованості. Методологічна підтримка відділу пізнього збору заборгованості мікробізнесу. Написання та супроводження положень/технологічних карт проектів по врегулюванню проблемної заборгованості шляхом часткового прощення боргу клієнтів сегменту мікробізнесу та шляхом прощення боргу проблемної заборгованості клієнтів мікробізнесу, потенційних для участі у проекті по відступленню прав вимоги за незабезпеченими кредитами клієнтів мікробізнесу третій стороні. Проведення переговорів по телефону в рамках врегулювання проблемної заборгованості клієнтів сегменту мікро.
C 02.2013 по 01.2014 (11 міс.)
В компанії: АТ «Райффайзен Банк Аваль» , Київ Посада: Менеджер з методологічної підтримки адміністрування кредитів Функціональні обов'язки: Організація та підтримка роботи Централізованого БекОфісу в рамках реструктуризації боргу фізичних осіб / Переведення / рефінансування боргу клієнтів фізичних осіб зі зміною позичальника Розробка та погодження інструкцій /процедур/технологічних карт Банку. Здійснення заходів в рамках проекту «Debt Settlement»
C 07.2011 по 02.2013 (1 рік 7 міс.)
В компанії: Райффайзен Банк Аваль, Київ Посада: Начальник сектора Функціональні обов'язки: Організація роботи Сектора, розподіл поточних завдань між працівниками, визначення поточного напрямку роботи. Контроль за виконанням підлеглими працівниками їх посадових обов’язків, дотримання трудової дисципліни, правил комп’ютерної та протипожежної безпеки, збереження ними комерційної та банківської таємниці. Контроль правильного виконання процедур, процесів та функцій, які мають виконуватись підпорядкованими йому працівниками у рамках функцій та завдань, що входять до компетенції Сектора. Організація роботи щодо реструктуризації боргу фізичних осіб: перевірка правильності та повноти заповнення отриманих сканокопій документів з відділень Банку; запит додаткових документів та інформації з відділення, які необхідні для проведення реструктуризації боргу клієнта фізичної особи; надання відділенням Банку необхідної інформації відповідно до діючих нормативних документів Банку; перевірка заповнення даних в базі по реструктуризації відповідно до отриманих документів. проведення реструктуризації боргу фізичних осіб у відповідному програмному забезпеченні (надалі ПЗ) Банку. перевірка виконаних змін в ПЗ Банку. Переведення / рефінансування боргу клієнтів фізичних осіб зі зміною позичальника: перевірка правильності та повноти заповнення отриманих сканокопій документів від відділень Банку; запит додаткових документів та інформації з відділення, які необхідні для проведення переведення / рефінансування боргу клієнтів фізичних осіб зі зміною позичальника; надання відділенням Банку необхідної інформації відповідно до діючих нормативних документів Банку; перевірка заповнених даних в базі по переведенню / рефінансуванню боргу клієнтів фізичних осіб зі зміною позичальника відповідно до отриманих документів; проведення переведення / рефінансування боргу клієнтів фізичних осіб зі зміноюпозичальника у відповідному ПЗ Банку. перевірка виконаних змін в ПЗ Банку. Введення даних в програмне забезпечення «Система управління заставою» при здійсненні актуалізації інформації щодо застави по кредитам фізичних осіб: введення та підтвердження даних в програмному забезпеченні «Система управління заставою» на основі сканокопій документів по кредитах фізичних осіб, отриманих від відповідних структурних підрозділів Банку, відповідно до нормативних документів Банку. Формування відповідних звітів, щодо роботи підпорядкованих працівників. Інформаційна та консультаційна підтримка працівників Cектора та Відділу. Інформування учасників процесу стосовно змін у стандартах процесів. Участь у розробці інструкцій та процедур роботи Відділу. Участь у розробці програм з навчання підлеглих працівників. Моніторинг та покращення персональних показників ефективності підлеглих працівників. Виконання вимог чинного законодавства України нормативноправових актів НБУ, Статуту АТ “Райффайзен банк Аваль”, Колективного договору, нормативних документів Банку, рішень Правління та інших органів Банку, наказів, розпоряджень Банку в межах Положення про Сектор та цієї Посадової інструкції. Систематичний контроль та забезпечення виконання працівниками Сектора вимог законодавства, нормативноправових актів НБУ, нормативних документів Банку, рішень Правління та інших органів Банку, наказів, розпоряджень Банку, у межах Положення про Сектор при виконанні обов’язків та здійснення іншої діяльності за посадами, що обіймаються.
C 06.2008 по 07.2011 (3 роки 1 міс.)
В компанії: АТ Райффайзен Банк Аваль, Центральний офіс, Київ Посада: Головний експерт Функціональні обов'язки: Обробка заяв (анкет) на отримання кредитів;перевірка правильності та повноти заповнення анкети у відповідному ПЗ;проведення верифікації клієнта згідно затверджених процедур;визначення необхідності запиту додаткових документів;прийняття рішення щодо надання кредиту згідно затверджених процедур та у межах наданих повноважень;інформаційна та консультаційна підтримка експертів верифікаторів ;перевірка правильності дій експертів – верифікаторів в частині прийняття рішення та підтвердження рішення за особистим дозволом начальника Центру; участь у тестуванні нового та існуючого ПЗ;внесення пропозицій, щодо покращення роботи Центру; Забезпечення роботи щодо реструктуризації боргу фізичних осіб:перевірка правильності та повноти заповнення отриманих документів з відділення;дотримання вимог при верифікації документів клієнта згідно затверджених процедур;запит додаткових документів та інформації з відділення, які необхідні для проведення реструктуризації боргу фізичних осіб;проведення реструктуризації боргу фізичних осіб у відповідному програмному забезпеченні Участь у розробці інструкцій та процедур роботи ВідділуПролонгування терміну кредитів, побудова кредитних канікул, зниження відсоткової ставки, капіталізація простроченої заборгованості, рефінансування, переведення боргу кл. Конвертація авто кредитів в національну валюту. Внесення змін до відповідного ПЗ банку.Навчання працівників відділу, консультації для працівників Банку щодо проведення реструктуризації кредитів фізичних осіб.Участь у тестуванні нового та існуючого ПЗ та навчанні персоналуФормування реєстрів безготівкових платежів.Формування та право підпису меморіальних валютних ордерів.Здійснення подальшого контролю щодо правильності відображення банківських операцій
|