C 03.2012 по теперішній час (13 років 8 міс.)
В компанії: ТОВ "Аксор Трейдінг", Київ Посада: Фахівець по роботі з клієнтами Функціональні обов'язки: Контроль дебіторської заборгованості, робота в 1С 2, логістика, формування замовлень клієнтів, консультація клієнтів з різних технічних питань, формування звітів з продажу
C 09.2011 по 02.2012 (5 міс.)
В компанії: ПАТ Руский Стандарт, Київ Посада: Фахівець з залучення клієнтів Функціональні обов'язки: консультація клієнтів; активна робота з клієнтами для подальшого оформлення кредиту; продаж банківських продуктів, POS кредитування, PIL кредитування; формування пакета документів для оформлення кредиту клієнту; оформлення кредитних та депозитних карт; відслідковування своєчасності сплати щомісячного платежу клієнтів
C 06.2010 по 09.2011 (1 рік 3 міс.)
В компанії: Білоцерківське управління Державного казначейства Головного управління Державного казначейства України у Київській області, Біла Церква Посада: Головний спеціаліст відділу інформаційних технологій та корпоративної телекомунікації Функціональні обов'язки: Складання зведеного реєстру касових заявок на видачу готівки по місцевому бюджету та передача засобами електронного зв'язку до уповноважених банків;
Введення інформації до бази даних готівкових виплат через комерційні банки;
Налаштування зв'язоку з сервером, браузером (Internet Explorer) для коректної роботи програмного забезпечення;
C 04.2010 по 06.2010 (2 міс.)
В компанії: Білоцерківське управління Державного казначейства Головного управління Державного казначейства України у Київській області, Біла Церква Посада: Провідний казначей відділу видатків місцевих бюджетів Функціональні обов'язки: Контроль за витрачанням бюджетних коштів у процесі проведення перевірки відповідності підтвердних первинних документів розпорядників бюджетних коштів асигнуванням та вимогам бюджетного законодавства, за закріпленими в установленому порядку установам і організаціям;
Здійснював перевірку повноти надання пакету копій документів, засвідчених в установленому порядку, які залишаються в органі Державного казначейства згідно п.2.7. наказу ДКУ від 22.04.2008 №137 з відміткою „перевірено ".
Приймав та здійснював попередню перевірку Реєстру зобов'язань, фінансових зобов'язань на правильність заповнення реквізитів;
Перевіряв надані документи, що підтверджують проведення закупівлі (річний план закупівель, договір, звіт ).
Перевіряв відповідність вартості предмета закупівлі „Тимчасовому положенню про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти " та застосованої розпорядником процедури закупівлі.
|