C 11.2009 по теперішній час (15 років 11 міс.)
В компанії: АТ "БМ Банк", Київ Посада: Начальник Управління розвитку та адмін.-госп. роботи Функціональні обов'язки: Організація та контроль роботи всього спектра адміністративно-господарської діяльності банку (управління господарським и технічним персоналом; контроль за автогосподарством ,АХО, матеріально – технічне забезпечення, контроль за роботою технічного сектору, архіву) Відкриття нових відділень: пошук приміщення, його повна обстеження на придатність для відкриття відділення
C 04.2009 по 06.2009 (2 міс.)
В компанії: Банк "Партнер", Київ Посада: Керуючий справами Управління справами Функціональні обов'язки: Організація та контроль роботи всього спектра адміністративно-господарської діяльності банку (управління господарським и технічним персоналом; контроль за автогосподарством ,АХО, матеріально – технічне забезпечення, контроль за роботою технічного сектору)Контроль за використанням електроенергії, теплопостачання, а також витрат на утримування будівель, приміщень та інших об’єктів банку. Укладання угод і кошторисів витрат на поточні ремонтно –будівельні роботи, ремонтно – профілактичне обслуговування обладнання та технічних засобів. Забезпечення автогосподарства необхідними запасними частинами для автомобілів згідно відповідних заявок. Ведення необхідної організаційно – розпорядної, облікової, експлуатаційно-технічної, звітної документації.
C 11.2006 по 04.2009 (2 роки 5 міс.)
В компанії: Банк "Дельта" , Київ Посада: Начальник відділу капітального будівництва / Заступник начальника відділу / начальник відділу реєстрації та ліцензування Функціональні обов'язки: Забезпечує підготовку висновків та пропозицій з питань перспектив розвитку регіональної мережі установ Банку ; Відкриття нових відділень: пошук приміщення, його повна обстеження на придатність для відкриття відділення;підготовка висновок на Комітет ; підготовка бюджету; складання нормативних та методологічних (внутрішні положення та інструкції) документів з питань розвитку регіональної мережі Банку. Координація роботи відділень: доведення планів до відділень та контроль за їх виконанням; допомога відділенням у вирішенні робочих моментів;Контроль за об’ємами та якістю ведення ремонтно-будівельних робіт підрядними організаціями. Забезпечення необхідною документацією: отримання вихідних даних та погодження документації в разі проведення ремонтно-будівельних робіт при впровадженні нових потужностей, ремонтів та реконструкцій приміщень Банку, яка включає: архітектурно-планувальне завдання, технічні умови, отримання висновків уповноважених державних органів, проведення державної експертизи, організація введення в експлуатацію нових потужностей. Підготовка даних для визначення кошторисної вартості ремонтних робіт по об‘єктах. Розробка заходів по зниженню вартості ремонтно–будівельних робіт. Перевірка вірність кошторисної вартості будівельно-монтажних робіт. Забезпечення додержання вимог будівельних норм та правил, стандартів, правил охорони праці, пожежної безпеки та виробничої санітарії при виконанні робіт. Здійснення контролю та нагляду за станом будівельних конструкцій приміщень Банку. Питання по вибору підрядних будівельних організацій і укладення з ними договорів з перевіркою договірної вартості та ринкових розрахунків. Організація Тендерів.
C 05.2006 по 11.2006 (6 міс.)
В компанії: Банк «Камбіо», Київ Посада: Начальник АХО Функціональні обов'язки: Матеріально – технічне забезпечення підрозділів банку усім необхідним для їх діяльності згідно встановленого в банку порядку. Своєчасне оформлення бухгалтерських документів на придбані матеріали. Облік майна, технічних засобів та інших матеріальних цінностей, які знаходяться в експлуатації. Утримування в робочому стані, систем енергопостачання, вентиляції та кондиціонування повітря, опалювання, водопостачання та інших систем. Забезпечення контролю за дотриманням працівниками господарського відділу банку норм і правил охорони праці та техніки безпеки. Контроль за використанням електроенергії, теплопостачання, а також витрат на утримування будівель, приміщень та інших об’єктів банку. Укладання угод і кошторисів витрат на поточні ремонтно –будівельні роботи, ремонтно – профілактичне обслуговування обладнання та технічних засобів. Забезпечення автогосподарства необхідними запасними частинами для автомобілів згідно відповідних заявок. Ведення необхідної організаційно – розпорядної, облікової, експлуатаційно-технічної, звітної документації. Оформлення актів на виконані роботи та на списання товарно-матеріальних цінностей. Виконання заявок керівництва на придбання залізничних та авіаційних квитків. Оперативне вирішення питань, пов’язаних з відпуском матеріальних цінностей згідно заявок або службових записок, які узгоджені з заступником Голови Правління, якому підпорядкований господарський відділ.
C 04.1997 по 11.2005 (8 років 7 міс.)
В компанії: Банк "БИГ Енергія", Київ Посада: Комендант-начальник госп.групи до 2001р / старший / провідний економіст відділу бюджетування и планування Управління планування Функціональні обов'язки: Здійснення системного аналізу величини та структури операційних доходів; адміністративних та господарських витрат Головного банку та філій. Розробка рекомендації стосовно адміністративно - господарських витрат Банку: нормування; оптимізації. Здійснення контролю за дотриманням виконання підрозділами затвердженого бюджету Банка за звітний період, координація роботи підрозділів Банку, його філій відносно досягнення запланованих економічних показників діяльності.
|