C 03.2010 по теперішній час (14 років )
В компанії: ПрАТ СК "Альфа Страхування", Київ Посада: Провідний спеціаліст Управління з корпоративних продажів Функціональні обов'язки: Організація співробітництва з клієнтами та партнерами компанії в частині продажів, вирішення спірних та проблемних питань; Розробка презентацій,проведення переговорів та зустрічей для налагодження співпраці з корпоративними клієнтами; Забезпечення процесу ведення крупних корпоративних клієнтів(погодження та оформлення індивідуальних та нестандартних умов страхування, Сross-продажі існуючим клієнтам,розробка проектів перехресних продажів, контроль пролонгації існуючих договорів підрозділу); Ведення періодичної звітності, підготовка регулярних аналітичних, статистичних та інформаційних матеріалів щодо своєї діяльності та діяльності відділу; Підготовка, збір документів, безпосередня участь при розкритті тендерних пропозицій конкурсних торгів
Досягнення: отриманий досвід роботи з корпоративними клієнтами, набуті професійні якості
C 04.2009 по 02.2010 (10 міс.)
В компанії: АТ "УПСК", Київ Посада: Провідний спеціаліст Функціональні обов'язки: Організація роботи із спеціалістами зі страхування, а також з страховими брокерами та агентами(від заключення договору до нарахування комісії); Контроль за виконанням планів надходжень власних страхових платежів та регіональних підрозділів; Робота з банками щодо залучення клієнтів, погодження умов страхування; Маркетинговий аналіз ринку страхування та конкурентів; Часткове врегулювання страхової події; Досягнення: отриманий досвід роботи
C 02.2008 по 03.2009 (1 рік 1 міс.)
В компанії: ЗАТ ФГ «Страхові традиції», Київ Посада: Провідний спеціаліст зі страхування Відділу розвитку партнерських взаємовідносин Функціональні обов'язки: Пошук нових клієнтів та заключення договорів страхування; Виконання плану продажів ; Забезпечення процесу супроводження клієнтів; Підготовка та розробка інноваційних підходів щодо обслуговування клієнтів в страховій компанії; Ведення обліку договорів страхування, робота з базою 1:С; Пошук та навчання страхових агентів; Збільшення та постійне поповнення власної клієнтської бази;
Досягнення: отриманий досвід роботи, кар’єрне зростання,1-ше місце в загальноукраїнському конкурсі на «кращу ідею по обслуговуванні корпоративних клієнтів»
|