C 08.2008 по теперішній час (15 років 7 міс.)
В компанії: ПАТ "Укрсоцбанк", Київ Посада: Провідний економіст Центру роздрібних продаж Управління роздрібного обслуговування фізичних осіб Київського відділення ПАТ "Укрсоцбанк" Функціональні обов'язки: перевірка на достовірність документів та їх копій, що подаються клієнтами на відкриття рахунків;
видача виготовлених карток (БПК), формування виписок, прийом заяв на блокування;
надання консультацій по картковим, кредитним, депозитним продуктам;
обслуговування поточних,карткових рахунків фізичних осіб;
обробка документів та формування юридичної справи клієнтів для відкриття;
депозитних, карткових, пенсійних, поточних рахунків;
надання консультацій по картковим,депозитним, кредитним ,зарплатним проектам;
співпраця зі страховими компаніями;
перевірка застав;
страхування життя від страхової компанії "CARDIF";
відкриття, продовження та закриття договорів про надання в тимчасове користування індивідуальних сейфів;
ведення звіту по БПК: здійснення організації контролю та проведення операцій на списання та оприходування платіжних карток (БПК); формування розпоряджень на списання та знищення за сроком дії БПК; проведення щоквартальної інвентаризації по карткам (БПК); співпраця з бухгалтерами організацій, які обслуговуються по зарплатним проектам; консультація бухгалтерів організацій щодо надання належної документації для заведення нових клієнтів у рамках зарплантного проекту та відкриття нових карткових рахунків; надання допомоги в заповненні належної документації на відкриття карткових рахунків у рамках зарплатного проекту; формування юридичної справи клієнтів для відкриття карткових рахунків у рамках зарплатного проекту; збір та обробка документів, необхідних для формування юридичної справи; видача БПК ; контроль та ведення звіту по платіжним карткам (БПК).
C 01.2003 по 01.2005 (2 роки )
В компанії: ТОВ "Мастер Дилер", Київ Посада: Офіс-менеджер Функціональні обов'язки: зустріч клієнтів у офісі;
ведення переговорів з потенціальними клієнтами у офісі та по телефону;
здійснення організації та проведння операції купівлі/продажу товару ;
ведення офісної документації;
прийом товару по накладним;
надання консультації по телефону та на місті у офісі;
співпраця з іншими компаніями/поставщиками;
перевірка на достовірність документів ті їх копій, що подаються клієнтами (юридичні та фізичні особи) на купівлю товару ;
робота з клієнтами по рахункам-фактурам;
ведення клієнтського портфелю;
виконання поставлених планів щодо продажу товару
|
Рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач Комп'ютерні навички: Знання ПК: рівень користувача. знання OC Windows, Microsoft office, Internet;Word;Excel; знання банківських програм: FAR manager, Outlook, Система Cardmake, Pro Fix, Sbon+, SPO (розпорядження на списання грошових коштів), FlexCube; робота з базами даних; вміння швидко адаптуватися у нових програмних розробках.
|