C 09.2011 по 02.2012 (5 міс.)
В компанії: ПАТ КБ ПриватБанк , Івано-Франківськ Посада: Начальник - менеджер відділення Функціональні обов'язки: Організація та контроль за виконання працівниками відділення вимог чинного законодавства України, нормативно-правових актів Національного Банку України, нормативно-правових актів Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, рішень Правління Банку, внутрішніх положень Банку, наказів та розпоряджень Голови Правління Банку та Директора філії ПриватБанку; Вирішення питань щодо роботи Відділення з урахуванням обмежень, які встановлюються Банком; Подання керівництву Банку пропозиції щодо прийняття та звільнення, працівників Відділення; Забезпечення своєчасність і якість виконання операцій та подання до Банку інформації для відображення операцій у щоденному балансі та звітності; Відповідальність за збереження готівки та цінностей в касі Відділення; Представлення інтересів Відділення в місцевих органах державної влади і управління, інших підприємствах, установах в межах наданих Банком повноважень; Пошук та залучення клієнтів для здійснення продажу банківських продуктів, здійснення перехресних продаж банківських продуктів; постійний моніторинг клієнтської бази; моніторинг клієнтських рахунків з метою виявлення можливостей для додаткових продаж та їх здійснення; надання консультаційних послуг з банківського обслуговування фізичних осіб; продаж базових продуктів клієнтам, а саме: депозити і поточні рахунки, оформлення та обслуговування пластикових карток (кредитні, зарплатні, пенсійні) ; грошові перекази, платежі, видача клієнтам довідок; проведення ідентифікації клієнтів, страхування відповідальності; Відповідальність за організацію роботи та результати діяльності Відділення.
C 10.2007 по 09.2011 (3 роки 11 міс.)
В компанії: ПАТ КБ “ПриватБанк”, Івано-Франківськ Посада: менеджер з банківського обслуговування фізичних осіб Функціональні обов'язки: Пошук та залучення клієнтів для здійснення продажу банківських продуктів; надання консультаційних послуг з банківського обслуговування фізичних осіб; продаж базових продуктів клієнтам, а саме: Депозити і поточні рахунки: консультування клієнта; формування пакету документів необхідних для відкриття депозитного, поточного рахунку; формування пакету документів необхідних для оформлення доручення або заповідального розпорядження на право розпоряджатись рахунком третім особам, здійснення безготівкових переказів; прийом заяви на дострокове закриття рахунку ; надання клієнту виписок по депозитному, поточному рахунку. Карткові рахунки: консультування клієнта; формування пакету документів на відкриття карткового рахунку та виготовлення картки; підготовка та підписання договору, виготовлення картки, зберігання та супровід справи клієнта; повідомлення клієнта про готовність картки; видача клієнту картки та ПІН-коду; повідомлення клієнта про закінчення строку дії картки; закриття карткового рахунку; проблемні ситуації з картковим рахунком; надання клієнту виписок по картковому рахунку; Грошові перекази, платежі, проведення ідентифікації клієнтів , поповнення карткових та депозитних рахунків, друку виписки по картковому рахунку та інших операцій через термінали самообслуговування та банкомати; дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів згідно нормативних документів Банку; підвищення кваліфікації самостійно, а також шляхом участі в семінарах/тренінгах згідно з планами розвитку та навчання відповідної дирекції, Банку; проходження поточної та періодичної оцінки компетенції (атестацію) у відповідності до нормативних документів Банку.
|