C 07.2010 по 08.2013 (3 роки 1 міс.)
В компанії: ПАТ «Промінвестбанк», Київ Посада: Начальник Управління справами, секретар Наглядової ради, секретар Правління Функціональні обов'язки: Повний цикл та інформаційного та правового супроводу роботи Правління банку (від формування планів, порядку денного до узгодження/підписання протоколів та контролю за виконанням рішень). Підготовка положення про Правління. Повний цикл правового та інформаційного супроводу роботи Наглядової ради банку (від формування планів, порядку денного до узгодження/підписання протоколів та контролю за виконанням рішень). Участь у підготовці положення про Наглядову раду банку. Організація системи перевірки та контролю ОРД, що видаються в банку (накази, розпорядження, рішення КО, доручень керівництва банку). Організація роботи Управління справами з розрізнених підрозділів банку (канцелярія, експедиція, контрольний відділ, архів): написання та впровадження всієї нормативної бази щодо діловодства для роботи підрозділу та банку в цілому, організація повного циклу документообігу, складання та впорядкування архівів, повний супровід впровадження СЕД з «0», бюджет підрозділу. Участь у підготовці матеріалів та доповідей керівників банку до Загальних зборів акціонерів банку, секретар ЗЗА.
C 02.2008 по 06.2010 (2 роки 4 міс.)
В компанії: ЗАТ «СК «Оранта-Життя», Київ Посада: Начальник відділу документообігу та контролю, секретар Правління Функціональні обов'язки: Організація роботи підрозділу з «0»: написання та впровадження всієї нормативної бази для роботи підрозділу та Компанії в цілому, організація повного циклу документообігу, складання та впорядкування архівів, впровадження СЕД, впорядкування роботи на рецепції компанії (комунікації та відправлення кореспонденції), бюджет підрозділу. Повний цикл супроводження роботи Правління компанії (від формування порядку денного, роботи з перевірки /формування матеріалів відповідно до діючого законодавства та внутрішньої нормативної бази до видання протоколів та рішень). Контроль виконання рішень Правління та Спостережної ради компанії. Підготовка та контроль доручень оперативних нарад Президента компанії. Організація документообігу та системи контролю за виконанням наказів, рішень, доручень керівництва з регіональними підрозділами (5 дирекцій, 8 управлінь).
|