C 06.2012 по теперішній час (13 років 6 міс.)
В компанії: ВТБ Банк, Київ Посада: Експерт відділу бюджетування і планування Функціональні обов'язки: участь у розробці плану витрат Головного офісу та забезпеченні їх розподілу між бізнеспідрозділами; участь у здійсненні консолідації планів бізнеспідрозділів; участь у здійсненні постійного контролю за станом виконання бізнесплану банку (консолідованого, у розрізі установ та структурних підрозділів); участь у здійсненні моніторингу показників філій/відділень (дирекції) та порівняння їх за рівнем ефективності; участь у проведенні оцінки відхилень фактичних результатів фінансової діяльності від передбачених; участь у розробці пропозицій (при необхідності), спрямованих на нормалізацію фінансової діяльності банку (окремих установ) відповідно до передбачених цілей і показників; підтримка та удосконалення форми та змісту техніко – економічного обґрунтування створення / відкриття нових точок продажу Банку; розрахунок технікоекономічного обґрунтування відкриття нових точок продажу Банку; підтримка в актуальному стані Фінансової моделі нових точок продажу Банку;
C 09.2008 по 06.2012 (3 роки 9 міс.)
В компанії: JSC Piraeus Bank ICB, Київ Посада: Спеціаліст з постачання та бюджетного контролю / Procurement and Budget controlling specialist Функціональні обов'язки: Постачання: Проведення маркетингових досліджень для залучення кращого постачальника в галузі: касового обладнання, канцтоварів, постачальника послуг друку та поштових відправлень, хоз. товарів, напоїв та продуктів харчування, корпоративного мобільного зв’язку, тощо; Проведення конкурентного аналізу пропозицій (в розрізі цін, якості, лояльності та можливостей співробітництва); Розробка Положення щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг та Процедур, тендерної документації, координація процесів всіх етапів закупівлі та тендерів, підписання угод і договорів; Навчання та передача адміністративних обов’язків та повноважень відповідальному співробітнику Банка; Розробка та впровадження найбільш економічно ефективних процесів закупівель, визначень та контрольних показників для досягення найнижчої сукупної вартості закупівель, дотримання балансу між запитами внутрішніх замовників, можливостями організації та аудитом; 1 підлеглий: аміністративні функції щодо оформлення та ведення протоколу. Бюджетний контроль: Підготовка звітів з бюджетного контролю операційних та капітальних витрат, відповідно до запиту керівництва по департаментам Банку в цілому та ТАД окремо (щомісячних/річних, по IFRS бюджетним статтям, аналіз витрат, критичних витрат, ЦО, ТОБО, тощо); Підготовка щомісячних/квартальних/ річних звітів з капітальних та опреційних витрат Головного офісу та відділень по Україні, за центрами витрат; Поточний контроль за витратами Адміністративнотехнічного департаменту; Реконсиліація платежів Адміністративного і Фінансового департаменту; Участь у проектних роботах з підготовки розробки річного бюджету, прогнозуванні. Координатор з касової техніки: Забезпечення касовою технікою відділення Банку: пакувальні пристрої; лічильники банкнот, монет; детектори валют, тощо.; Ведення переговорів, вибір кращого постачальника обладнання для кас відділень; Обслуговування сфери: координація проведень технічного огляду, ремонтів техніки; Посередницька робота між користувачами касової техніки та постачальниками обладнання (послуг): розробка робочої документації, прийом заявок на обслуговування, вирішення проблем із роботою техніки, контроль роботи Партнерів постачальника з обслуговування на відділеннях по Україні,тощо. ; Розробка корпоративної Політики; 1 підлеглий: відповідальний за прийом Заявок на ремонт, обслуговує документообіг, платіжні та інші документи. Корпоративний мобільний зв’язок: Забезпечення працівників банку (Головного офісу та відділень) мобільним корпоративним зв’язком, мобільним Інтернетом; Ведення переговорів щодо розробки корпоративних тарифів, послуг та умов надання послуг зв’язку; Тарифна політика, ціни; Розробка корпоративної Політики; Підготвка щомісячних звітів для керівництва департаменту та HR (витрати на послуги зв’язку, інтернет, перевищення лімітів, ефект від впровадження тарифів чи домовленостей із постачальником, тощо); 1 підлеглий: відповідальний за видачу телефонів, карт, ведення бази користувачів, зберігання та оформлення актів та іншої документації.
|