C 05.2012 по теперішній час (13 років 6 міс.)
В компанії: ПАТ Банк «Контракт», Київ Посада: Спеціаліст відділу клієнтських відносин Управління клієнтської політики. Функціональні обов'язки: залучення на обслуговування в Банк юридичних осіб; вивчення попиту на банківські послуги та продукти за даними засобів масової інформації, спеціалізованих видань та інших загальнодоступних джерел; вивчення спектру послуг та банківських продуктів, які пропонуються українськими та закордонними банками; подання пропозицій щодо удосконалення тарифної системи банківських послуг; підготовка пропозицій щодо посилення конкурентоспроможності Банку стосовно відповідних банків України; виявлення потенційних клієнтів Банку та вивчення їх поточних та потенційних потреб у банківських послугах та продуктах; підготовка пропозицій щодо залучення потенційних клієнтів на обслуговування до Банку; ведення бази даних клієнтів Банку, своєчасне її оновлення; проведення ідентифікації та вивчення клієнтів банку; оцінка ризику клієнта та використання послуг банку з легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму.
C 12.2010 по 05.2012 (1 рік 5 міс.)
В компанії: Національна Академія Управління при Президентові України., Київ Посада: Головний спеціаліст управління організації фундаментальних та прикладних досліджень. Функціональні обов'язки: складання кошторисів; надання інформації щодо детальних розрахунків та обґрунтування щодо виділення коштів по відповідних бюджетних програмах; звітування по витраченим коштам; планування бюджету управління на наступні роки; вирішення всіх фінансових питань управління, та регіональніх інститутів;
C 05.2008 по 09.2008 (4 міс.)
В компанії: ТОВ «БМ-Банк», Київ Посада: Головний спеціаліст відділу організації продаж. Функціональні обов'язки: складання та забезпечення виконання бізнесплану індивідуального бізнесу регіону; організація продажів продуктів для клієнтських сегментів індивідуального бізнесу; забезпечення якісної комунікації головного банку із структурними підрозділами регіону; забезпечення знання співробітниками вертикалі індивідуального бізнесу продуктів і технологій їх продажу; пошук нових кліентів; зустрічі з ТОПменеджерами компаній; проведення переговорів; проведення презентацій.
C 07.2007 по 05.2008 (10 міс.)
В компанії: АТ «Swedbank», Київ Посада: Керівник напрямку продажу по Західному регіону України, Департамент роздрібних продаж. Функціональні обов'язки: забезпечення виконання бізнесплану індивідуального бізнесу регіону; організація продажів продуктів для клієнтських сегментів індивідуального бізнесу регіону; забезпечення якісної комунікації головного банку із структурними підрозділами регіону; забезпечення знання співробітниками вертикалі індивідуального бізнесу продуктів і технологій їх продажу; підбір кадрів, проведення співбесід; відрядження з метою контролю діяльності філіалів; проведення навчання співробітників з продажу нових продуктів; пошук нових кліентів регіону; зустрічі з ТОПменеджерами компаній регіону; проведення переговорів; проведення презентацій;
C 04.2007 по 07.2007 (3 міс.)
В компанії: АТ «Swedbank», Київ Посада: Провідний спеціаліст відділу організації роздрібних продаж. Функціональні обов'язки: забезпечення виконання планів продаж; реалізація програм, які спрямовані на просування продукції; налагодження взаємовигідних відносин з стратегічними та новими клієнтами; забезпечення рекламної продукції; залучення нових клієнтів на обслуговування; збір інформації банкиконкуренти; кроспродажи; проведення переговорів з клієнтами банків конкурентів; проведення презентацій; пошук нових кліентів; зустрічі з ТОПменеджерами компаній; проведення переговорів.
C 09.2006 по 01.2007 (4 міс.)
В компанії: «Приват Банк», Київ Посада: Менеджер по банківському обслуговуванню фізичних осіб. Спеціаліст по цільовим карткам ( зарплатні, пенсійні, кредитні ). Центральне відділення «Приват Банку» Функціональні обов'язки: забезпечення виконання планів продаж; реалізація програм, які спрямовані на просування продукції; налагодження взаємовигідних відносин з стратегічними та новими клієнтами; забезпечення рекламної продукції; залучення нових клієнтів на обслуговування; збір інформації банкиконкуренти; кроспродажи; проведення переговорів з клієнтами банків конкурентів; пошук нових кліентів; зустрічі з ТОПменеджерами компаній; проведення переговорів; проведення презентацій.
C 02.2006 по 09.2006 (7 міс.)
В компанії: «Приват Банк», Київ Посада: Економіст у департаменті пластикових продуктів корпоративних клієнтів. Спеціаліст по банківському обслуговуванню корпоративних клієнтів. Функціональні обов'язки: забезпечення виконання планів продаж; реалізація програм, які спрямовані на просування продукції; налагодження взаємовигідних відносин з стратегічними та новими клієнтами; забезпечення рекламної продукції; залучення нових клієнтів на обслуговування; збір інформації банкиконкуренти; кроспродажи; проведення переговорів з клієнтами банків конкурентів; пошук нових кліентів; зустрічі з ТОПменеджерами компаній; проведення переговорів; проведення презентацій.
|