C 07.2014 по теперішній час (9 років 8 міс.)
В компанії: ПАТ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БАНК РОЗВИТКУ», Львів Посада: Начальник відділу продажів Функціональні обов'язки: Залучення юридичних осіб (корпоративні клієнти та клієнти сегменту МСБ) на обслуговування в банк, перехресний продаж банківських продуктів, підтримання активної клієнтської бази на запланованому рівні, виконання встановлених керівництвом бюджетних показників.Залучення до співпраці з банком та організація роботи з Агентами та Партнерами.
C 11.2013 по 06.2014 (7 міс.)
В компанії: ПАТ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БАНК РОЗВИТКУ», Львів Посада: Провідний фахівець відділу кредитних операцій МСБ Функціональні обов'язки: Залучення клієнтів сегменту МСБ на кредитування та супутні банківські послуги; проведення фінансовоекономічного аналізу бізнесу клієнта (аналіз офіційної та управлінської звітності за системою IPC), написання кредитної заявки, захист проекту на засіданні Кредитного комітету, видача кредиту, подальший супровід та моніторинг кредитної дисципліни.
C 10.2011 по 11.2013 (2 роки 1 міс.)
В компанії: Банк, Львів Посада: Провідний фахівець відділу по роботі з корпоративними клієнтами Функціональні обов'язки: Залучення на обслуговування в Банк юридичних осіб та великих корпоративних клієнтів, що включає в себе "холодні" дзвінки потенційним клієнтам, організацію зустрічей для вищого керівництва Банку, проведення зустрічей з потенційними клієнтами; супровід нового клієнта до моменту залучення на обслуговування; робота з корпоративними клієнтами (вирішення складних та нетипових питань, залагодження спірних та конфліктних ситуацій); супровід відділень щодо роботи з юридичними особами; робота з документарними операціями (банківські гарантії, акредитиви, постімпортне фінансування); підготовка і захист перед членами Тарифного Комітету питань щодо встановлення індивідуальних тарифів для корпоративних клієнтів Банку.
C 09.2011 по 10.2011 (1 міс.)
В компанії: ПАТ "БАНК КРЕДИТ ДНІПРО", Львів Посада: Провідний економіст Функціональні обов'язки: Комплексне обслуговування (в тому числі операції на міжбанківському валютному ринку України) та залучення в Банк юридичних осіб; виконувала обов"язки начальника відділення в період відсутності основного працівника; підготовка та адаптація нових кадрів; отримувала тільки високі оцінки від "таємних покупців" в рамках Програми оцінки якості обслуговування; за високі досягнення менш ніж за два місяці була переведена на вищу посаду.
C 03.2011 по 09.2011 (6 міс.)
В компанії: ПАТ "БАНК КРЕДИТ ДНІПРО", Львів Посада: Економіст Функціональні обов'язки: Обслуговування фізичних та юридичних осіб, залучення на обслуговування в Банк фізичних осіб, формування документів дня; виконувала обов"язки начальника відділення у період відсутності основного працівника; отримала відзнаку за найбільшу кількість залучених на обслуговування в Банк пенсіонерів в рамках Програми підтримки пенсіонерів, що проводилась в Банку у травнічервні 2011 року; отримала Грамоту від Голови Правління Банку в рамках номінації "Підтримка відділень"; отримувала тільки високі оцінки від "таємних покупців" в рамках Програми перевірки якості обслуговування.
C 05.2006 по 02.2010 (3 роки 9 міс.)
В компанії: ЗАТ «Київстар Дж.Ес.Ем»., Львів Посада: Спеціаліст відділу телефонного обслуговування Функціональні обов'язки: Обслуговування абонентів Компанії, продаж послуг Компанії в телефонному режимі, залагодження конфліктних ситуацій. Пройшла ряд курсів та тренінгів, що проводилися внутрішніми тренерами Компанії та сторонніми коучинговими та тренінговими агенціями. Серед них:1516 січня 2008 – тренінг «Клієнторієнтований сервіс», тренінгова компанія KIY;12 листопада 2007 тренінг «Управління конфліктом», група компаній «Nordic»;1516 жовтня 2007 – тренінг «Стресменеджмент», тренінгова компанія KIY;30 червня – 1 липня 2009 – тренiнг «Технiка успiшного продажу за системою SPIN», ЗАТ «Київстар Дж.Ес.Ем». 002010 – 002011 ЗАТ «Київстар Дж.Ес.Ем», спеціаліст Відділу реєстрації абонентів та послуг.Посадові обов’язки: перевірка комплектів документів, що оформляються при укладенні угод на надання телекомунікаційних послуг, передача перевірених та належним чином впорядкованих оригіналів документів в архів згідно встановленої процедури; робота з дилерами; формування звітності.
|
Рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач Комп'ютерні навички: Операційні системи (Windows), пакет MS Office (досвідчений користувач MS Word, MS Excel), CRM-системи (Help Desk, Help Desk Reporter),усі програми ПК “Операційний день банку», WFM, поштові програми (Lotus Notes, MS Office Outlook), Internet-браузери.
|