C 05.2015 по 01.2021 (5 років 8 міс.)
В компанії: АТ «Укрексімбанк», Київ Посада: Головний економіст - аналітик бек-офісного супроводження розрахунково-касових операцій Функціональні обов'язки: Отримання від підрозділів Банку пакету документів для проведення ідентифікації діючого/нового контрагента, а також заяв на закриття картки контрагента. Перевірка та контроль повноти отриманих документів та правильності їх оформлення; Внесення даних в систему АБС Б2 наступних клієнтів: банківські установи, юридичні особи, ФОП та фізичних осіб (адвокатів/нотаріусів) та осіб, що мають грошові зобов'язання (далі – ОМГЗ)); Зміна в системі АБС Б2 ознак належності клієнта Банку – юридичної особи до публічних осіб (ПЕП), осіб, близьких або пов’язаних із публічними особами. Проставлення параметрів, коефіцієнтів для формування звітів; Співпраця з Управлінням фінансового моніторингу щодо інформації по засновникам та кінцевим беніфіціарним власникам, у тому числі виявлення розбіжностей у структурах власності клієнтів, що відносяться до групи контрагентів; Співпраця з підрозділами бекофісного супроводження операцій відокремлених підрозділів Банку щодо внесення змін до юридичних справ системних клієнтів Банку та формування/передачі таких справ. Консультування, надання роз’яснень співробітникам філіалів при виникненні помилок в роботі з АБС Б2.
C 09.2013 по 05.2015 (1 рік 8 міс.)
В компанії: АТ «Укрексімбанк», Київ Посада: Менеджер відділу продажу роздрібних послуг МСБ Функціональні обов'язки: Пошук та залучення нових МСБ/корпоративних клієнтів на комплексне обслуговування (кредитування, депозитні програми, РКО, документарні продукти (гарантії, акредитиви, форварди), ЗКП, валютні операції, еквайринг), сприяння їх якісному обслуговуванню в Банку; проведення переговорів та консультацій потенційним/ діючим клієнтами за всіма банківськими продуктами; збір документів по відповідним банківським продуктам; підготовка договорів (депозитні, РКО, ЗКП, еквайрінг) та їх підписання згідно стандартних затверджених форм та передача їх в необхідні відділи; виявлення потреб у фінансуванні клієнта, організація зустрічі разом з кредитним спеціалістом. Отримання необхідних документів для кредитування; взаємодія з клієнтом щодо валютних операцій, контроль коштів на їх рахунках, отримання заявок на купівлю/продаж валюти; підготовка пропозицій щодо встановлення індивідуальних умов обслуговування клієнтів (депозитні та кредитні ставки, тарифи по РКО) для подальшого ініціювання їх розгляду комітатами Банку(тарифний комітет, Кредитний комітет…); ведення та моніторинг клієнтської бази, щоденне оновлення інформації в частині наявних клієнтів та показників їх співпраці з банківськими установами з метою найбільшого задоволення їх потреб продуктами Банку; співпраця з підпорядкованими відділеннями та надання консультацій; визначення очікуваної загальної прибутковості клієнта/операції, ефективності та доцільності співробітництва з клієнтом; виконання планів; участь у складанні файлів Резюме(в частині клієнтського блоку), підготовка Оферт, погодження Індикативних пропозицій корпоративним клієнтам; забезпечення необхідної для Банку дохідності від обслуговування корпоративних клієнтів відповідно до вимог бізнесплану.
C 07.2008 по 08.2013 (5 років 1 міс.)
В компанії: ВТБ БАНК, Київ Посада: Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами Функціональні обов'язки: пошук та залучення нових корпоративних клієнтів на комплексне обслуговування(кредитування, депозитні програми, РКО , документарні продукти, ЗКП) та робота з діючими, сприяння їх якісному обслуговуванню в Банку; проведення переговорів та консультацій з потенційними та існуючими клієнтами за всіма банківськими продуктами; організація зустрічі з виявленням потреб клієнта у співпраці з банком за банківськими продуктами Банкузабезпечення необхідної для Банку дохідності від обслуговування корпоративних клієнтів відповідно до вимог бізнесплану.контроль за своєчасним вирішенням іншими службами Банку запитів, клопотань клієнтів; збір необхідної інформації та документів для проведення кредитних та інших операцій.
C 08.2005 по 07.2008 (2 роки 11 міс.)
В компанії: Філія ВАТ Піреус Банк, Київ Посада: Начальник відділу по роботі з юридичними особами Функціональні обов'язки: Надання юридичним особам консультацій стосовно кредитування, відкриття \ закриття рахунків та інше, ідентифікація клієнтів; збір та перевірка необхідних документів за обраним видом банківської операції ; контроль за обслуговуванням клієнтів банку особливо розрахунковокасового обслуговування (контроль за безготівковими розрахунками, касовими операціями, операціями з купівлі\продажу іноземної валюти, за нарахуванням\списанням комісійних доходів, проведення арешту рахунків); робота в операційній системі В2, у тому числі заведення контрагентів та відкриття\закриття рахунків клієнтам банку; прийняття та перевірка заявок від клієнтів на купівлю\продаж валюти за контрактами; формування юридичних справ клієнтів, проведення фінансового моніторингу; підготовка договорів (кредитних, застави, поруки….) для надання кредитів (овердрафтів) згідно стандартних затверджених форм (узгоджених з юридичним відділом); договори РКО ; організація та проведення зустрічі нотаріуса з клієнтом для підписання кредитних угод/ договорів; інформування клієнта та контроль за погашенням кредиту\нарахованих відсотків; збір та перевірка документів на гарантію, авалювання векселів, акредитиву.
|