C 05.2007 по теперішній час (18 років 7 міс.)
В компанії: Страховая Группа "ТАС", Київ Посада: В.о.начальника Управления делами Функціональні обов'язки: Пряме підпорядкування Голові Правління Компанії. Вертикалі підпорядкуванні відділ оренди та експлуатації, автотранспорт, секретаріат, архів, канцелярія, адміністративногосподарський відділ, відділ охорони праці. Адміністративна горизонталь – Правління Компанії, помічник Голови Правління, Наглядова Рада, Радник голови Правління з фінансових питань, регіональні директори, заступники директорів з фінансовоадміністративної діяльності, Головний бухгалтер. Адмінітративногосподарська діяльність – забезпечення функціонування офісів Компанії по Україні, орендовані та власні приміщення, енерго, тепло та водопостачання, ремонт та утримання споруд та будівель, матеріальне забезпечення (тендери), господарські питання щодо забезпечення функціонування офісу, організація робочих місць, клінінг, ОПС. Управління орендою. Транспортні питання організація Автогосподарства «з нуля», централізоване керівництво транспортом Компанії в головному офісі та регіональних представництвах Компанії. Управління автотранспортом Компанії (більше 140 од. техніки). ДАІ, утримання ТЗ, забезпечення ПММ, контроль використання, співпраця з СТО, СК. Логістика. Оренда транспорту. Придбання ТЗ в Генеральних Представництва виробників та автодилерів в Україні. Продаж ТЗ – визначення оптимальної вартості ТЗ, організація, супроводження та реалізація ТЗ, мінімізація податкового навантаження.Загальний відділ та Секретаріат – ресепшен, пошта, документообіг, архів, кур`єрські служби. Організація корпоративних заходів. Загальні питання підбір особового складу Управління, формування команди професіоналів. Забезпечення корпоративних заходів. Моніторинг та мінімізація витрат, тендерні закупівлі. Бюджетування – розрахунок, обґрунтування, контроль за витратами тощо. Охорона праці. Пожежна безпека. Організація та супроводження акційних заходівАдмінітративногосподарська діяльність – забезпечення функціонування офісів Компанії по Україні, орендовані та власні приміщення, енерго, тепло та водопостачання, ремонт та утримання споруд та будівель, матеріальне забезпечення (тендери), господарські питання щодо забезпечення функціонування офісу, організація робочих місць, клінінг, ОПС. Управління орендою. Транспортні питання організація Автогосподарства «з нуля», централізоване керівництво транспортом Компанії в головному офісі та регіональних представництвах Компанії. Управління автотранспортом Компанії (більше 140 од. техніки). ДАІ, утримання ТЗ, забезпечення ПММ, контроль використання, співпраця з СТО, СК. Логістика. Оренда транспорту. Придбання ТЗ в Генеральних Представництва виробників та автодилерів в Україні. Продаж ТЗ – визначення оптимальної вартості ТЗ, організація, супроводження та реалізація ТЗ, мінімізація податкового навантаження.Загальний відділ та Секретаріат – ресепшен, пошта, документообіг, архів, кур`єрські служби. Організація корпоративних заходів. Загальні питання підбір особового складу Управління, формування команди професіоналів. Забезпечення корпоративних заходів. Моніторинг та мінімізація витрат, тендерні закупівлі. Бюджетування – розрахунок, обґрунтування, контроль за витратами тощо. Охорона праці. Пожежна безпека. Організація та супроводження акційних заходів
C 01.1999 по 01.2002 (3 роки )
В компанії: Ощадбанк Украины, Київ Посада: Ведущий инженер отдела маттехобеспечения Функціональні обов'язки: Материальнотехническое обеспечение и поддержка хоздеятельности в ГО и отделениях Ощадбанка, электрика, разрешительная система, охраннопожарная система, банковское оборудование организация закупок и сервисеного ремонта, автотранспорт топливо, сервис, содержание, мониторинг затрат, стоянки и т.д. Организация поддержания сантехсостояния офисов отделений Ощадбанка
|