C 11.2010 по 05.2013 (2 роки 6 міс.)
В компанії: ПАТ "КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК", Київ Посада: Головний спеціаліст з обслуговування юридичних осіб (з функціями бек-офісу) Функціональні обов'язки: Формування, ведення та супроводження справ з юридичного оформлення клієнтів юридичних осіб;ведення рахунків клієнтів: приймання та опрацювання платежів на паперових носіях та підтвердження платежів за системою«КлієнтБанк» в національні та іноземних валютах, оформлення виписок за рахунками, розрахунковокасове обслуговування;організація роботи щодо супроводження системи «КлієнтБанк»(оформлення договорів та актів введення в експлуатацію,підключення рахунків згідно заяв клієнтів), виконання функції АРМ – адміністратора при встановлені системи;первинний валютний контроль щодо прийому від клієнтів юридичних – осіб пакету документів для купівлі/продажу валюти на МРВУ;оформлення грошових чеків та відображення в обліку операцій на видачу заробітної плати, перевірка щодо повноти та своєчасної сплати податків,здійснення контролю та підтвердження проведення операцій в програмному комплексі, які експортовані з інших підсистем банку;забезпечення своєчасного оформлення документів та проведення операцій щодо оприбуткування/списання цінностей в/з сховища та в/з підзвіту працівників відділення, в/з цінності в дорозі;щоденне проведення звірки касових оборотів та залишків готівки на рахунках операційної/післяопераційної каси відділення.
C 11.2007 по 07.2010 (2 роки 8 міс.)
В компанії: ТВБВ №263 ВАТ „Ощадбанк” , Могилів-Подільський Посада: Касир, бухгалтер-контролер,економіст відділу організації банківського бізнесу Функціональні обов'язки: Робота на касі (підрахунок готівки та зведення робочого дня);навики роботи з БПК (відкриття та ведення рахунків);досвід роботи у розробці та контролі додержання основних принципів кредитної політики ВАТ «Ощадбанк»;навики роботи у здійсненні заходів щодо повернення простроченої заборгованості за кредитами, в зв’язку з чим організація взаємодії з відповідними підрозділами банку по проведенню претензійнопозовної роботи з клієнтами фізичними особами;
|
Відомості:
Прагнення до професійного розвитку, дисциплінованість, старанність, пунктуальність, вміння працювати з людьми, відповідальність, вміння швидко приймати рішення, життєрадісність, творчий підхід до роботи. |