C 08.2014 по 12.2014 (4 міс.)
В компанії: Комерційний Банк, Київ Посада: Головний економiст вiддiлу продуктового маркетингу Функціональні обов'язки: Розробка маркетингових ATL та BTL програм з просування банківських продуктів, організація та проведення маркетингових заходів та акцій участь у виставках, конференціях. Бюджетування — визначення маркетингових затрат для різноманітних маркетингових активностей у регіонах на період року, щоквартальне прогнозування затрат; Підготовка презентацій з позиціонування бренду, розробки та маркетингової підтримки продуктів, спец. пропозицій; Розробка та реалізація локальної маркетингової стратегії та річних планів маркетингу засобами ATL і BTL в усіх регіонах України; Регіональний маркетинг — контроль над брендуванням відділень, забезпечення брендованою продукцією, рекламними матеріалами, подарунками, проведення клієнтських заходів, поштові та смсрозсилки; Контроль маркетингових досліджень (поведінка споживачів, конкурентів, тенденцій ринку, ефективності рекламних кампаній, Mystery Shopping, внутрішньої якості); Робота зі ЗМІ, рекламними агентствами, виробниками зовнішньої та внутрішньої реклами, медіа планування, складання рекламного бюджету та контроль за використанням.
C 08.2013 по 11.2013 (3 міс.)
В компанії: ПАТ "РЕАЛ БАНК", Київ Посада: Заступник начальника управління маркетингу Функціональні обов'язки: Розробка та впровадження маркетингових програм, організація та проведення маркетингових заходів;планування, організація та контроль роботи відділу маркетингу та реклами;ведення бухгалтерської звітності по рекламних заходах; робота із ЗМІ, рекламними агентствами, виробниками зовнішньої та внутрішньої реклами, медіапланування, складання та контроль за дотриманням рекламного бюджету;
C 06.2007 по 08.2013 (6 років 2 міс.)
В компанії: ПАТ «Ерсте Банк», Київ Посада: Головний фахівець / в.о. начальника відділу маркетингу Функціональні обов'язки: Розробка маркетингових ATL та BTLпрограм з просування банківських продуктів, організація та проведення маркетингових заходів та акцій участь у виставках (у т.ч. Автошоу та SIA), конференціях Бюджетування — визначення маркетингових затрат для різноманітних маркетингових активностей у регіонах на період року, щоквартальне прогнозування затрат; Підготовка презентацій з позиціонування бренду, розробки та маркетингової підтримки продуктів, спец пропозицій; Розробка та реалізація локальної маркетингової стратегії та річних планів маркетингу засобами ATL і BTL в усіх регіонах України; Регіональний маркетинг — контроль над брендуванням відділень, забезпечення брендованою продукцією, рекламними матеріалами, подарунками, проведення клієнтських заходів, поштові та смсрозсилки; Контроль маркетингових досліджень (поведінка споживачів, конкурентів, тенденцій ринку, ефективності рекламних кампаній, Mystery Shopping, внутрішньої якості); Робота зі ЗМІ, рекламними агентствами, виробниками зовнішньої та внутрішньої реклами, медіа планування, складання рекламного бюджету та контроль за використанням
C 01.2007 по 06.2007 (5 міс.)
В компанії: ВАТ «Райффайзен Банк Аваль», Київ Посада: Головний фахівець відділу маркетингу Функціональні обов'язки: Розробка маркетингових ATL та BTLпрограм з просування банківських продуктів, організація та проведення маркетингових заходів та акцій участь у виставках, конференціях; Закупівля та забезпечення відділень сувенірною продукцією та POSматеріалами, контроль за дотриманням корпоративного стилю мережі відділень, підтримка корпоративного сайту та видання; Ведення та закриття бухгалтерської звітності по рекламних заходах;
C 01.2003 по 01.2007 (4 роки )
В компанії: АППБ «Аваль», Київ Посада: Провідний фахівець відділу реклами центру роздрібного бізнесу КЦФ АППБ «Аваль» Функціональні обов'язки: Розробка маркетингових ATL та BTLпрограм з просування банківських продуктів, організація та проведення маркетингових заходів та акцій участь у виставках, конференціях; Закупівля та забезпечення відділень КЦФ сувенірною продукцією та POSматеріалами, контроль за дотриманням корпоративного стилю мереж відділень, підтримка корпоративного сайту та видання; Ведення та закриття бухгалтерської звітності по рекламних заходах . Участь у ребрендингу АППБ «Аваль» в «Райффайзен Банк Аваль» (нагороджений за підсумками нагородою банку)
|