C 09.2008 по 10.2009 (1 рік 1 міс.)
В компанії: Кредитний союз, Київ Посада: Директор з питань розвитку Функціональні обов'язки: Аналітика ринку фінансових послуг (кредитування фізичних осіб, ведення проекту з розвитку карткового бізнесу та розвитку мережі відділень). Підготовлення презентацій та ведення переговорів з банківськими установами стосовно партнерства на взаємовигідних умовах. Пошук приміщень згідно з корпоративними стандартами під розміщення КС.
C 12.2007 по 04.2008 (4 міс.)
В компанії: Банк Финансовая Инициатива, Київ Посада: Менеджер управления развития сети и.о. начальника Управления развития сети Функціональні обов'язки: Активний пошук комерційної нерухомості та земельних ділянок по регіонам України (80% робочого часу) згідно з корпоративними стандартами, технічними та вимогами НБУ, координація процессу відкриття відділень між підрозділами ІТ, служби безпеки, відділом капітального будівництва, юристами. Підготовлення презентацій, проведення переговорів, первинне обговорення договорів з власниками, укладання договорів Оренди (Купівлі та Продажу) с потенційними Орендодавцями (Власниками).
C 07.2007 по 12.2007 (5 міс.)
В компанії: Банк Уникредит, Київ Посада: Менеджер по развитию сети отделений Функціональні обов'язки: Активний пошук приміщень згідно з корпоративними стандартами та вимогами НБУ, збір технічної інформації по приміщенню, проведення переговорів з власниками приміщень.
C 05.2006 по 07.2007 (1 рік 2 міс.)
В компанії: Банк ХФБ Украина, Київ Посада: Специалист административного отдела Функціональні обов'язки: Постачання та бюджетування: контактування та проведення переговорів з постачальниками в межах України та за кордоном; купівля канцтоварів та офісної продукції, підтримування залишку необхідних товарів на складі;
замовлення друкування рекламних матеріалів, бланків компанії, бізнес-карток, печаток тощо, згідно з погодженим дизайном та стандартом;
рішення про купівлю та контракти, підготовка договорів та проведення тендерів; укладення контрактів та надання замовлень, контроль за додержанням контрактних строків виконання зобов’язань та моніторинг погоджених домовленостей по контрактах; визначення критеріїв відбору для тендерів; перевірка та погодження рахунків-фактур в межах своєї відповідальності та затверджених компетенцій; постійна перевірка ефективності внутрішніх та зовнішніх послуг; забезпечення недорогого та вчасного постачання товарів та послуг; управління складом; Оформлення та регістрація акредитаційних карток, митне оформлення імпортованих товарів.
Відкриття відділень: пошуки приміщень, укладання договорів оренди та подальша координація роботи з орендодавцями, місцевою владою;
проведення тендерів на проектні та будівельні роботи, укладання договорів, контроль якості будівельних робіт, встановлення комп’ютерних мереж, охоронних та систем сповіщення про пожежі, замовлення вивісок та рекламних стендів згідно з корпоративними стандартами, укладання договорів з охоронними, компаніями по прибиранню приміщень тощо;
навчання персоналу відділень стосовно обслуговування приміщень відділень та постачання необхідних товарів; Обслуговування обладнання:
модернізоване та оптимізоване використання, діагностика, обслуговування, пристосування та ремонт діючого обладнання, механізмів та технічних приладів банку: забезпечення функціонування телекомунікаційних приладів (телефон, факс тощо) та технічної інфраструктури, товари вжитку, офісна техніка, прилади, устаткування (особливо устаткування безпеки), пристрої та запасні частини: купівля та постачання запасних частин; організація фізичного отримання товарів; адекватне та економне планування; періодичні інвентаризації та перевірка працездатності; прийняття звітів про неполадки; аналіз та запис несправностей; інсталяція, адаптація, періодичний превентивний нагляд та вчасне сервісне обслуговування.
Планування, виконання, участь в організаційних заходах, що є результатом змін (наприклад, будівельні чи технічні зміни, впровадження нових продуктів, відкриття нових відділень тощо), та постійні чи конкретні перевірки стандартів та правил.
|