C 12.2013 по 09.2017 (3 роки 9 міс.)
В компанії: ПАТ Диамантбанк, Київ Посада: Начальник отдела платежей Функціональні обов'язки: контроль за своєчасністю виконання поставлених перед підрозділом завдань всіма підлеглими підрозділу та інформування керівника Управління дистанційного обслуговування про терміни та статуси виконання задач; вести контроль за змінами в внутрішніх положеннях та нормативних документах, що впливають на роботу Відділу; обробка грошоворозрахункових документів, прийнятих від клієнтів протягом операційного дня, через системи Дистанційного обслуговування, перевірка можливості переказу за наданим клієнтом грошовим документом виходячи із залишку на рахунку, з урахуванням встановленої черговості платежів; візування платіжних доручень та інших розрахунковогрошових документів створених в системах Дистанційного обслуговування; забезпечення інформаційноконсультаційної підтримки клієнтів Банку з використання, підключення та налаштування послуг дистанційного обслуговування; прийом звернень стосовно систем дистанційного обслуговування, що виходять за рамки компетенції Відділу, направлення таких звернень у профільні підрозділи банку, та відслідковування остаточного вирішення, для надання зворотного зв’язку клієнту; підтримка індивідуальної інформаційної бази знань про системи дистанційного обслуговування Банку в актуальному стані; підготовка довідок для клієнтів про наявність рахунку, залишку на рахунку та рух грошових коштів; оформлення виписок клієнтів та додатків до них (по системі “Клієнтбанк”, “Інтернетбанкінг”); дотримання правил роботи з відповідним програмним забезпеченням; замовлення дисків з налаштованою під клієнта системою Клієнтбанк за відповідним запитом клієнта; забезпечення процесу сертифікації ключів відкритого доступу, згенерованих та переданих до банку клієнтом
C 07.2006 по теперішній час (19 років 5 міс.)
В компанії: ПАО "ДИАМАНТБАНК", Київ Посада: Начальник ОПЕРУ Функціональні обов'язки: організація роботи ОПЕРУ; контроль здійснюваних ОПЕРУ операцій; консультування клієнтів банку по банківських продуктах; обслуговування клієнтів за допомогою систем дистанційного обслуговування; фінансовий моніторинг операцій; контроль своєчасності виконання постанов судових та виконавчих органів; контроль сформованих документів дня; підготовка документів для виїмки відповідними органами; моніторинг законодавчої та нормативної бази; впровадження змін в роботу; консультування філій, відділів банку з питань роботи ОПЕРУ; участь у розробці та впровадженні банківських продуктів; формуванні тарифної політики;
C 12.2005 по 07.2006 (7 міс.)
В компанії: ПАО "ДИАМАНТБАНК", Київ Посада: Заместитель начальника ОПЕРУ Функціональні обов'язки: обслуговування корпоративних клієнтів; відкриття та ведення поточних, депозитних та карткових рахунків юридичних осіб; листування з правоохоронними органами та органами оподаткування; контроль та перевірка операційнокасової роботи відділень. формування та ведення справ з юридичного оформлення рахунків; здійснення розрахунковокасового обслуговування за поточними та депозитними рахунками в іноземній та національній валютах юридичних осіб ( в т.ч. нарахування відсотків, списання комісій за РКО), а також фінансового моніторингу; складання звітності по проведеним операціям в національній валюті – за формами 747, 748; організація та контроль касової роботи відповідно до діючих нормативних положень і інструкцій НБУ; ведення архіву юридичних справ клієнтів.
C 09.2003 по 12.2005 (2 роки 3 міс.)
В компанії: КБ "ПРИВАТБАНК", Київ Посада: Главный економист отдела обслуживания корпоративных клиентов Функціональні обов'язки: Обслуговування юридичних осіб ( відкриття та ведення рахунків), операції з міжнародними платіжними картками, обслуговування ЛОРО рахунків, розрахунковокасове обслуговування за поточними рахунками в національній валюті юридичних осіб ( в т.ч. нарахування відсотків, списання комісій за РКО).
|
Найбільш важливі досягнення в житті та кар'єрі:
Високий рівень особистої відповідальності за прийняття та виконання рішень, здатність аналізувати банківські процеси та своєчасно впливати на них, вміння знаходити спільну мову з різними категоріями співробітників незалежно від посади та віку, наполегливість, стійкість до стресових ситуацій, врівноваженість, здатність швидко навчатися, цілеспрямованість. Планую підвищувати рівень своєї кваліфікації |