| C 12.2013 по 09.2017  (3 роки 9 міс.) В компанії:  ПАТ Диамантбанк,  Київ
 Посада:  Начальник отдела платежей
 Функціональні обов'язки:
  контроль за своєчасністю виконання поставлених перед підрозділом завдань всіма підлеглими підрозділу та інформування керівника Управління дистанційного обслуговування про терміни та статуси виконання задач; вести контроль за змінами в внутрішніх положеннях та нормативних документах, що впливають на роботу Відділу; обробка грошоворозрахункових документів, прийнятих від клієнтів протягом операційного дня, через системи Дистанційного обслуговування, перевірка можливості переказу за наданим клієнтом грошовим документом виходячи із залишку на рахунку, з урахуванням встановленої черговості платежів; візування платіжних доручень та інших розрахунковогрошових документів створених в системах Дистанційного обслуговування; забезпечення інформаційноконсультаційної підтримки клієнтів Банку з використання, підключення та налаштування послуг дистанційного обслуговування; прийом звернень стосовно систем дистанційного обслуговування, що виходять за рамки компетенції Відділу, направлення таких звернень у профільні підрозділи банку, та відслідковування остаточного вирішення, для надання зворотного зв’язку клієнту; підтримка індивідуальної інформаційної бази знань про системи дистанційного обслуговування Банку в актуальному стані; підготовка довідок для клієнтів про наявність рахунку, залишку на рахунку та рух грошових коштів; оформлення виписок клієнтів та додатків до них (по системі “Клієнтбанк”, “Інтернетбанкінг”); дотримання правил роботи з відповідним програмним забезпеченням; замовлення дисків з налаштованою під клієнта системою Клієнтбанк за відповідним запитом клієнта; забезпечення процесу сертифікації ключів відкритого доступу, згенерованих та переданих до банку клієнтом 
 C 07.2006 по  теперішній час  (19 років 4 міс.)
 В компанії:  ПАО "ДИАМАНТБАНК",  Київ
 Посада:  Начальник ОПЕРУ
 Функціональні обов'язки:
 	організація роботи ОПЕРУ;	контроль здійснюваних ОПЕРУ операцій;	консультування клієнтів банку по банківських продуктах;	обслуговування клієнтів за допомогою систем дистанційного обслуговування; 	фінансовий моніторинг операцій;	 контроль своєчасності виконання постанов судових та виконавчих органів;	контроль сформованих документів дня;	 підготовка документів для виїмки відповідними органами;	 моніторинг законодавчої та нормативної бази;	 впровадження змін в роботу; 	консультування філій, відділів банку з питань роботи ОПЕРУ;	 участь у розробці та впровадженні банківських продуктів;	 формуванні тарифної політики; 
 C 12.2005 по 07.2006  (7 міс.)
 В компанії:  ПАО "ДИАМАНТБАНК",  Київ
 Посада:  Заместитель начальника ОПЕРУ
 Функціональні обов'язки:
 	обслуговування корпоративних клієнтів;	відкриття та ведення поточних, депозитних та карткових рахунків  юридичних осіб;	листування з правоохоронними органами та органами оподаткування;	контроль та перевірка операційнокасової роботи відділень.  	формування та ведення справ з юридичного оформлення рахунків;	здійснення розрахунковокасового обслуговування за поточними та депозитними рахунками в іноземній та національній валютах юридичних осіб ( в т.ч. нарахування відсотків, списання комісій за РКО), а також фінансового моніторингу;	складання звітності по проведеним операціям в національній валюті – за формами 747, 748;	організація та контроль касової роботи відповідно до діючих нормативних положень і інструкцій НБУ;	ведення архіву юридичних справ клієнтів. 
 C 09.2003 по 12.2005  (2 роки 3 міс.)
 В компанії:  КБ "ПРИВАТБАНК",  Київ
 Посада:  Главный економист отдела обслуживания корпоративных клиентов
 Функціональні обов'язки:
 Обслуговування юридичних осіб ( відкриття та ведення рахунків), операції з міжнародними платіжними картками, обслуговування ЛОРО рахунків, розрахунковокасове обслуговування за поточними рахунками в національній валюті юридичних осіб ( в т.ч. нарахування відсотків, списання комісій за РКО).                                                                                                   
 
 | 
| Найбільш важливі досягнення в житті та кар'єрі: Високий рівень особистої відповідальності за прийняття та виконання рішень, здатність аналізувати банківські процеси та своєчасно впливати на них, вміння знаходити спільну мову з різними категоріями співробітників незалежно від посади та віку, наполегливість, стійкість до стресових ситуацій, врівноваженість, здатність швидко навчатися, цілеспрямованість. Планую підвищувати рівень своєї кваліфікації
 |