C 01.1993 по теперішній час (32 роки 10 міс.)
В компанії: Банк, Київ Посада: Начальник Сектору обслуговування клієнтів малого бізнесу Відділу малого бізнесу. Функціональні обов'язки: Здійснення постійного контролю над: якістю обслуговування клієнтів Відділення «Ренесанс» ПАТ «ВТБ Банк», працівниками Секторів обслуговування клієнтів малого бізнесу Відділу малого бізнесу відділення; правильністю нарахування, своєчасністю утримання разових, щоденних, щомісячних комісій за послуги Банку, що надані клієнтам відділення; повнотою ідентифікації клієнтів, своєчасністю проведення уточнення/поновлення інформації щодо ідентифікації клієнтів Відділення; відповідністю заповнення в АБС Банку інформації для формування форми статистичної звітності Ф.614 по клієнтам Відділення._ Якісне обслуговування клієнтів та організація ефективної роботи з обслуговування клієнтів шляхом призначення, координації та контролю роботи експертів, які безпосередньо супроводжують проведення операцій клієнтів; контроль за дотриманням всіма працівниками філії відповідних правил фінансового моніторингу та програм його здійснення; надання консультацій працівникам банку відносно виявлених ними підозрілих операцій або незаконних дій; надання у терміни, визначені чинним законодавством України Уповноваженому органу, правоохоронним органам, визначеним законодавством України, інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу та/або відносно яких є підозри, що вони пов’язані, мають відношення або призначені для фінансування тероризму; проведення аналізу сумнівних операцій, прийняття рішення про надання інформації Уповноваженому органу;
|