C 07.2013 по теперішній час (12 років 4 міс.)
В компанії: ПАТ "Укрсоцбанк", Київ Посада: Начальник Теремковского отделения Функціональні обов'язки: Керівництво, організація, планування, координація роботи відділення. Контроль виконання завдань та функцій відділення. Забезпечення якісного продажу банківських продуктів Клієнтам та їх супроводження. Забезпечення нарощування Клієнтської бази. Контроль виконанням рішень колегіальних органів та керівництва Банку, Керуючого філії, Директора Центру роздрібного бізнесу, Начальника Департаменту роздрібних продаж з питань, що відносяться до компетенції відділення та за окремими дорученнями вищеперерахованих органів/осіб.
C 07.2011 по 07.2013 (2 роки )
В компанії: ПАТ "Укрсоцбанк", Київ Посада: Началник Московского отделения Функціональні обов'язки: Керівництво, організація, планування, координація роботи відділення. Контроль виконання завдань та функцій відділення. Забезпечення якісного продажу банківських продуктів Клієнтам та їх супроводження. Забезпечення нарощування Клієнтської бази. Контроль виконанням рішень колегіальних органів та керівництва Банку, Керуючого філії, Директора Центру роздрібного бізнесу, Начальника Департаменту роздрібних продаж з питань, що відносяться до компетенції відділення та за окремими дорученнями вищеперерахованих органів/осіб.
C 02.2010 по 06.2011 (1 рік 4 міс.)
В компанії: Мінське відділення ПАТ "Укрсоцбанк", Київ Посада: Ведущий єкономист роздрібного обслуговування клієнтів ММБ Функціональні обов'язки: здійснення якісного комплексного обслуговування Клієнтів сегменту малого бізнесу; збільшення активної Клієнтської бази через особисті стосунки з клієнтами свого портфелю за допомогою роботи з вже існуючою Клієнтською базою свого Портфелю та залучення нових клієнтів; збільшення дохідності від обслуговування з розрахунку на одного Клієнта свого Портфелю; забезпечення якісного обслуговування і супроводження операцій Клієнтів, які закріплені за Портфелем Спеціаліста, шляхом підняття стандартів обслуговування, побудови співвідношень з клієнтами свого Портфелю, своєчасному задоволені потреб в банківських продуктах, ініціативного та творчого підходу до процесу організації продаж; відкриття/закриття та обслуговування поточних, депозитних рахунків (в т.ч. корпоративні платіжні картки): залучення Клієнтів та забезпечення продажу банківських продуктів сегменту малого бізнесу: дистанційне залучення Клієнтів (дзвінок, листування); проведення виїзних презентацій банківських продуктів, впровадження проектів; проведення зустрічей з Клієнтами на території відділення. ведення свого Клієнтського портфелю з зазначенням інформації про Клієнтів, кількості проданих Клієнту продуктів та аналіз цієї інформації. кредитування та оформлення документарних операцій: консультування Клієнта щодо видів та умов кредитування, оформлення документарних операцій; прийом, перевірка, формування документів для видачі Клієнту кредиту або оформлення документарної операції; контактування з підрозділами Банку щодо оформлення документів; заведення даних Клієнта у програмні комплекси (Скоринг, ВКР, Blana), формування відповідних форм, передбачених внутрішніми нормативними актами Банку; оформлення договірних відносин між Клієнтом та Банком; супроводження кредитних та документарних операцій у відповідності внутрішніх нормативних актів Банку; робота з простроченими кредитами терміном до 90 днів (реструктуризація, написання претензійних листів, Софт Коллекшин, переговори з Клієнтом). робота з клієнтами щодо підключення/відключення послуг системи «ІнтернетКлієнтБанк» та інших супутніх послуг, щодо дистанційного обслуговування клієнтів. робота з Клієнтами щодо продажу послуг еквайрингу. надання інформації щодо наявності послуг банку з грошових переказів юридичних осіб на користь фізичних прийом платежів від фізичних осіб на користь юридичних «Uni Pay» та зарплатних проектів. постійне підвищення свого рівня теоретичної та практичної підготовки. планування робочого дня з використанням Інструментів планування.
C 09.2005 по 01.2010 (4 роки 4 міс.)
В компанії: Подольское отделение КМФ АКБ , Київ Посада: Ведущий экономист розничного обслуживания физических лиц Функціональні обов'язки: Надання основного спектру послуг із продажу банківських продуктів (послуг) клієнтам масового сегменту згідно з вимогами нормативноправових актів НБУ та внутрішніх нормативних документів Банку, в т.ч. в рамках кампаній направлених на збільшення продажу банківських продуктів продаж банківських продуктів(послуг): оформлення договорів банківських рахунків, вкладів, карткових рахунків, кредитів та інших договорів із банківського обслуговування; формування юридичних справ із обслуговування рахунків клієнтів, їх передача до бекофісу бізнесів; видача виписок за рахунками та довідок за запитами клієнтів; прийом розпоряджень клієнтів на проведення операцій за їх рахунками, передача розпоряджень до бекофісу бізнесів для їх виконання. Відкриття карткових рахунків та обслуговування клієнтів по платіжним карткам. Відкриття та супроводження кредитних продуктів банку клієнтів массового сегменту. Відкриття та обслуговування поточних рахунків клієнта. Робота з системою електронних заявок i@service. Відкриття та обслуговування депозитних рахунків клієнтів. оформлення послуги оренди індивідуальних сейфів для зберігання цінностей.
C 02.2001 по 08.2005 (4 роки 6 міс.)
В компанії: Подольское отделение КМФ АКБ , Київ Посада: Ведущий экономист пот обслуживнию корпоратвных клиентов Функціональні обов'язки: Розрахунковокасове обслуговування (відкриття поточних, депозитних рахунків, переведення клієнтів на систему «КлієнтБанк»); Проведення платіжних доручен по поточних рахунків корпоративних клієнтів (в національній валюті та іноземній) ; кредитування; здійснення якісного комплексного обслуговування Клієнтів ; збільшення активної Клієнтської бази через особисті стосунки з клієнтами портфелю відділення за допомогою роботи з вже існуючою Клієнтською базою Портфелю відділення та залучення нових клієнтів; збільшення дохідності від обслуговування з розрахунку на одного Клієнта Клієнтського портфелю відділення; консультування Клієнта щодо видів та умов кредитування, оформлення документарних операцій; прийом, перевірка, формування документів для видачі Клієнту кредиту або оформлення документарної операції; контактування з підрозділами Банку щодо оформлення документів; заведення даних Клієнта у програмні комплекси (Скоринг, ВКР, Blana), формування відповідних форм, передбачених внутрішніми нормативними актами Банку; оформлення договірних відносин між Клієнтом та Банком; супроводження кредитних та документарних операцій у відповідності внутрішніх нормативних актів Банку; робота з клієнтами щодо підключення/відключення послуг системи «ІнтернетКлієнтБанк» та інших супутніх послуг, щодо дистанційного обслуговування клієнтів.
|