C 06.2021 по теперішній час (2 роки 10 міс.)
В компанії: АТ "ТАСКОМБАНК", Київ Посада: Фінансовий аналітик Функціональні обов'язки: Фінансовоаналітичне супроводження діяльності фінтех «IZI Bank», із функціями розрахунку, контролю, планування, взаємодії тощо: формування управлінської звітності; розрахунки прибутковості продуктів і послуг (інтерчендж, кешбєк, p2p, валютообмін,...); аналіз ефективності підрозділів; розрахунок собівартості і аналіз ефективності каналів продаж; актуалізація фінансової моделі діяльності компанії (бізнесплан); порівняльний аналіз з конкурентами; розрахунок КРІ та мотивації; бюджетування, контроль доходів і витрат, контроль операцій за межами лімітів; платіжний календар; участь у створенні нових продуктів / послуг; технічне завдання для IT служб; створення презентацій.
C 05.2012 по 09.2017 (5 років 4 міс.)
В компанії: АБ «Укргазбанк», Київ Посада: Начальник відділу аналізу діяльності мережі продажів Функціональні обов'язки: Аналіз ефективності та контроль діяльності мережі продажів (дирекцій, відділень, ПКТС); розробка, впровадження і контроль заходів з підвищення прибутковості та оптимізації витрат точок продажів (далі ТП); плануванні бізнеспоказників ТП за бізнесами; розрахунок окупності відкриття, переміщення, об'єднання, зміни діяльності ТП (розрахунок бізнесплану, узгодження, винесення на Правління); контроль, аналіз і консолідація звітності; управлінський облік, формування і консолідація бюджету (прогнозу); фінансовий аналіз діяльності мережі та точок продажів; контроль фінансових потоків; контроль виконання бюджету, аналіз відхилень показників; складання реєстру платежів поза бюджетом та обґрунтування їх необхідності; підготовка пропозицію щодо оптимізації та автоматизації бізнеспроцесів банку тощо; написання методологічних положень і технологічних карт операцій і процесів, підготовка технічних завдань та алгоритмів для створення програмних продуктів; нормування роботи працівників мережі, розрахунок завантаження працівників на основі нормативів; аналіз штатного розкладу відділень, узгодження кадрових змін; розрахунок рейтингів дирекцій, відділень за основними параметрами діяльності; участь у підвищенні якості обслуговування, підготовка пропозицію щодо оптимізації та автоматизації бізнес-процесів банку тощо; підготовка аналітичних матеріалів для керівництва та сторонніх організацій, службове листування; контроль, моніторинг, координація взаємодії точок продажів (всього 271) з головним банком. Звільнився за власним бажанням у зв’язку із переїздом за кордон.
C 03.2010 по 09.2011 (1 рік 6 міс.)
В компанії: ТОВ «Кредитно-Лізингова компанія», Київ Посада: Директор Функціональні обов'язки: Управління компанією (кредитування, фінансовий лізинг, факторинг, гарантії): оперативне керівництво, реалізація встановлених планів і завдань; участь у стратегічному розвитку, SWOTаналіз; робота з банками, залучення позикового капіталу; управління фінансовими потоками, фінансовий аналіз і контроль; планування, бюджетування, управлінська звітність; аналіз фінансовогосподарської діяльності компанії; розробка і продаж фінансових послуг; просування компанії і послуг на ринку; рекламна компанія, маркетинговий аналіз ринку, аналіз ефективності реклами; аналіз фінансового стану клієнтів (бізнесу, ризиків), інвестиційних проектів; повне супровождення фінансових угод; повернення простроченої заборгованості, робота з проблемними клієнтами; контроль дотримання трудової, виробничої і фінансової дисципліни; управління персоналом, мотивації; розподіл повноважень; інформаційнотехнічне, господарське та інше забезпечення; робота з підрядними організаціями, проведення переговорів, укладення контрактів з контрагентами, контроль виконання договірних зобов'язань; співпраця з аудиторськими, юридичними, консалтинговими компаніями; взаємодії з дозвільними та контролюючими державними органами. Звільнився за власним бажанням у зв’язку із різними поглядами із власником.
C 09.2007 по 12.2008 (1 рік 3 міс.)
В компанії: ТОВ «Агентство по збору боргів», Київ Посада: Директор (Start-up) Функціональні обов'язки: Створення компанії (для обслуговування потреб банку), організація колекторського бізнесу з «нуля» і розвиток в регіонах за напрямками: Факторингові операції з кредитним портфелем. Погашення простроченої заборгованості (експертиза; стягнення Soft, Hard, Legal; робота зі страховими компаніями; з ДВС) за банківськими кредитами фізичних осіб. Крім стандартних організаційнодозвільних питань створення фінансової компанії, було здійснено: опис і впровадження бізнеспроцесів (методологія процедур), документообіг з банком; встановлення програмного забезпечення інтегрованого з банком; придбання і реєстрація автомобілів, створення АТП, облік і контроль експлуатація транспорту тощо. Річний оборот компанії близько 10 млн. дол.США, штат 30 працівників. Звільнений у зв’язку із закінченням терміну контракту.
C 08.2006 по 06.2007 (10 міс.)
В компанії: ЗАТ «Еврокомплект», Київ Посада: Фінансовий директор Функціональні обов'язки: Управління капіталом, аналіз і контроль фінансових потоків у виробничоторговельному холдингу (керуюча компанія і 5 кар'єрів: видобуток і реалізація декоративного каменю): фінансування проекту (залучення зовнішнього кредитування, придбання обладнання у лізинг); бізнеспланування, розрахунок ефективності проектів (NPV, IRR); окупність, рентабельність; фінансова звітність, впровадження управлінського обліку, ведення звітності для акціонерів; розрахунок і аналіз фінансових показників, бюджетування; нормування витрат, ціноутворення. Основні досягнення: фінансування проекту, впровадження управлінського обліку. Звільнився за власним бажанням у зв’язку із переїздом компанії в іншу область.
C 08.2004 по 08.2006 (2 роки )
В компанії: Банк «Форум. Commerzbank»., Київ Посада: Начальник відділу філіальної мережі Функціональні обов'язки: Управління, аналіз, координація та моніторинг діяльності мережі. Розвиток бізнесу в регіонах. Відкриття та реєстрація нових філій і відділень: Основні досягнення: створення форми управлінської звітності для управління і контролю діяльності регіональної мережі та впровадження близько 300 точок; відкриття 7 філій і 25 відділень. Звільнився за власним бажанням у зв’язку із переходом на іншу роботу.
C 02.2000 по 08.2004 (4 роки 6 міс.)
В компанії: Національний банк України, Київ Посада: Головний економіст - керівник групи Функціональні обов'язки: Головний економіст, Національний банк України. Департамент банківського нагляду. Управління інспекційних перевірок. Участь в аудиторських / інспекційних перевірках (комплексні та тематичні) банків нa ocнoві aнaлізу і кoнтрoлю ризиків (пo cиcтeмі CАМЕLS). Звільнився за власним бажанням у зв’язку із переходом на іншу роботу.
C 03.1997 по 02.2000 (2 роки 11 міс.)
В компанії: Національний банк України, Київ Посада: Провідний економіст Функціональні обов'язки: Економічний департамент. Управління статистики та аналізу платіжного балансу. Збір інформації із різних джерел та її зведення, формування та аналіз платіжного балансу України. Представлення висновків у вигляді презентацій. Підготовка матеріалів для періодичних видань. Переведений в іншій підрозділ в межах компанії.
|
Найбільш важливі досягнення в житті та кар'єрі:
Маю 20-ти річний професійний досвід фінансово-економічної роботи в напрямку аналізу, плануванні/прогнозуванні, бюджетуванні. Сильні аналітичні здібності, досвід в отримані (в т.ч. SQL запити), обробці великих обсягів інформації (Excel, зведені таблиці, Access, QlickView), формуванні/ складанні управлінської звітності (її автоматизації), аналізу та наданні аналітичних висновків, в т.ч. у вигляді наочної інформації (PowerPoint, Power BI, інфографіка). Є значний досвід: розрахунків (собівартості, окупності, прибутковості), контролінгу/моніторингу, методологічної роботи, нормування, рейтингування.Навички виконання функцій фінансового менеджера, кредитного менеджера, проектного менеджера, системного аналітика, методолога, контролера-інспектора, є навички виконання функцій менеджера з розвитку, кризис-менеджера та адміністративно-господарський досвід. У числі моїх основних досягнень:- створення, автоматизація і впровадження управлінського обліку / аналітичної звітності, в т.ч. у регіональній мережі із навчанням відповідальних працівників;- формування фінансової моделі, її актуалізація, контроль за дотриманням бюджетних показників. |