C 07.2013 по 11.2013 (4 міс.)
В компанії: ПАТ «Акцент-Банк», Херсон Посада: Менеджер з обслуговування клієнтів Функціональні обов'язки: залучення нових клієнтів на комплексне банківське обслуговування; відкриття та укладання угод на обслуговування рахунків клієнтівфізичних осіб;здійснення деяких касових операцій;операційний супровід угод та післяпродажне обслуговування існуючих клієнтів.здійснення кредитних операцій, в т. ч. проведення реструктуризації проблемної заборгованості.
C 11.2012 по 02.2013 (3 міс.)
В компанії: ПАТ КБ «Надра Банк », Херсон Посада: Менеджер з обслуговування клієнтів. Функціональні обов'язки: робота з клієнтською базою та підтримання її в актуальному стані;забезпечення виконання планових показників на відділенні;відкриття поточних рахунків фізизних осіб, відкриття депозитів, кредитів.;робота з клієнтами: пошук нових клієнтів, робота з існуючою клієнтською базою (супровід, якісне обслуговування: надання консультацій, проведення переговорів, вирішення проблемних ситуацій).складання звітів за результатами роботи;
C 03.2011 по 05.2012 (1 рік 2 міс.)
В компанії: АТ «Райффайзен Банк Аваль» Департамент проблемної заборгованості, Управління раннього збору, Служба стягнення боргів, Херсон Посада: Економіст I категорії Функціональні обов'язки: Проведення комплексної роботи щодо повернення заборгованості роздрібних клієнтів на пізніх стадіях; робота з конфліктиними ситуаціями, що виникають в процесі повернення заборгованості; проведення попередньої роботи стосовно реструктуризації балансу кредиту; індивідуальне ведення справ клієнтів з крупними кредитними балансами; формування звітності щодо проведеної роботи з повернення проблемної заборгованості Службою стягнення боргів.
|