C 03.2009 по теперішній час (16 років 4 міс.)
В компанії: ВТБ Банк, Київ Посада: Заступник начальника відділу контролю Функціональні обов'язки: Організація контролю за виконанням доручень встановлених на контроль, розробка внутрішніх нормативних документів з питань організації контролю, описання бізнес процесів з питань контролю, розробка плану робіт відділу на майбутній період, підготовка технічних завдань розробникам програми з метою оптимізації часу на створення звітності, виконання обов’язків начальника відділу у разі його відсутності
C 12.2006 по 08.2008 (1 рік 8 міс.)
В компанії: Комерційний банк, Київ Посада: Начальник Адміністративного відділу Функціональні обов'язки: Керування Адміністративним відділом. Організація проведення засідань Спостережної Ради та Правління Банку, ведення протоколів засідань, оформлення рішень, доведення їх до відома членів Спостережної Ради та Правління та керівників структурних підрозділів Банку, контроль за виконанням рішень; створення, ведення та облік наказів та розпоряджень керівництва Банку, щодо загальних питань, доведення їх до відома керівників структурних підрозділів Банку, контроль за виконанням рішень;
організація та здійснення постійно-діючого контролю за виконанням працівниками банку розпоряджень Голови та членів Правління, а також, заходів, що входять в коло основних завдань Відділу; допомога у організації проведення Загальних Зборів учасників Банку організації спеціального діловодства з документами, що містять банківську таємницю; ведення діловодства Банку, в частині отримання вхідної документації, реєстрації, попереднього розподілу її по компетенції членів Правління – кураторів напрямків, надання на візування до виконання, отримання після візування, доведення під розпис та електронними засобами внутрішньої системи до виконавців та контроль за виконанням; ведення діловодства Банку, в частині створення або отримання від підрозділів Банку створеної вихідної кореспонденції, реєстрація, відправлення поштою або іншими засобами зв’язку, у тому числі спецзв’язком; надання до НБУ повідомлень про звільнення керівника (керівників) банку та про кандидатуру на призначення на керівну посаду. Проведення послідуючого контролю діяльності Амін. Відділу, складання довідки послідуючого контролю та надання її до Служби внутрішнього аудиту; організація роботи Голови Правління та його заступників, в частині ведення розкладу ділових зустрічей, проведення нарад та засідань; організація зустрічей, переговорів, нарад Спостережної Ради та Правління в т.ч. забезпечення презентаційних витрат для Правління та Спостережної Ради ( фуршети, організація транспорту, театри, замовлення культурно – масових заходів, оформлення кімнат переговорів) в межах бюджету на представницькі цілі. Організація відряджень співробітників Банку, підготовка та облік посвідчень на відрядження, замовлення квитків, готелів; участь у оформленні та введені в дію змін до організаційної структури; організація та проведення підписки на періодичні видання; організація та ведення архівного діловодства, а саме: створення номенклатури справ по структурних підрозділах та Банку, ведення архіву, підготовка та організація робіт щодо знищення документів архіву, термін зберігання яких минув. Копії документів та їх завірення для працівників банку; контроль за роботою сектору кадрів, підготовка пакету документів при прийомі на роботу нерезидентів; надання консультацій співробітникам філій та вирішення питань, що входять до компетенції відділу.
C 01.2006 по 12.2006 (11 міс.)
В компанії: Банк, Київ Посада: Головний спеціаліст Адміністративного відділу Функціональні обов'язки: Секретар засідань Спостережної Ради та Правління Банку, контроль за виконанням розпоряджень та доручень керівництва, оформлення наказів по загальних питаннях; організація роботи Голови Правління та його заступників, в частині ведення розкладу ділових зустрічей, проведення нарад та засідань; організація відряджень співробітників Банку, підготовка та облік посвідчень на відрядження, замовлення квитків, готелів
C 06.2004 по 01.2006 (1 рік 7 міс.)
В компанії: Банк, Київ Посада: Провідний економіст Управління платіжних систем Функціональні обов'язки: Ведення програм лояльності, робота з клієнтами, первинна бухгалтерська документація, робота з картковими рахунками від реєстрації до закриття, проведення операцій по розрахунках з банками-спонсорами, підрахування та оформлення бухгалтерських звітів. Організація діловодства в Управлінні.
листування з Платіжними системами.
C 03.2003 по 06.2004 (1 рік 3 міс.)
В компанії: Банк, Київ Посада: Секретар-референт Адміністративного відділу Функціональні обов'язки: Контроль за виконанням розпоряджень керівництва відповідальними особами, реєстрація внутрішньої та зовнішньої банківської кореспонденції, організація конференцій та банкетів, планування робочого часу керівництва, організація переговорів, кадрове діловодство, створення наказів з загальних питань, виконання особистих доручень керівництва.
|